Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

17 Νοέμβρη σήμερα

Ηθελημένη η απουσία μου τόσες μέρες.

Το έχω ξαναγράψει, όταν η κατάντια ξεπερνά τα όρια αρνούμαι να γίνω μέρος του παιχνιδιού έστω και με την κριτική μου.

Είναι στάση ζωής.

Επομένως δικαιολογείς το τεράστιο ποσοστό αποχής στις εκλογές; ακούω τη φωνή σας.

Όχι φυσικά, γιατί το ποσοστό αποχής το ερμηνεύουν σαν αδιαφορία και βολεύονται με τα ελάχιστα ποσοστά που τους ψηφίζουν για να συνεχίσουν να μας κυβερνούν.

Ο μόνος τρόπος για να μας ακούσουν είναι με την ψήφο μας.

Δώστε την στους "ψαράδες της Νότιας Εύβοιας" όπως είπε φίλος μου, δώστε την στους μικρούς όποιοι και αν είναι αυτοί, σαν το πρώτο σας βήμα, δώστε την στο άκυρο και το λευκό για να καταλάβουν την αποδοκιμασία και όχι αδιαφορία.

Και θα αλλάξει κάτι ψηφίζοντας έτσι;

Μπορεί, στο κάτω κάτω πως αλλιώς να αντιδράσουμε αφού δεν σηκωνόμαστε από τον καναπέ;

Άψογες οι εκλογές, μας γύρισαν δεκαετίες πίσω.

Μέθοδοι που νομίζαμε ότι είχαν διαγραφεί από τον πολιτικό μας πολιτισμό ξαναγύρισαν και μάλιστα θριάμβευσαν.

Δεν θα κάτσω φυσικά να γράψω για ότι έπεσε στην αντίληψή μου και σε όσα off the record γνωρίζω γιατί η αηδία μου ξεπερνάει τη φιλοδοξία μου να γίνω καλός blogger.

Άλλωστε όλοι ακούσατε τόσα και πολλοί συμμετείχαν στην κατάντια, μέχρι και η πεθερά μου πήρε χαμπάρι που της το είπε η γειτόνισσα: "ξέρεις ότι βρήκαν ευρώ μέσα στο φάκελο με το ψηφοδέλτιο;".

Θα μου ξαναπείτε λοιπόν, γιατί γράφεις ρε Avriane και δεν αφήνεις και μας στην ησυχία μας;

Γιατί ο νέος, και παλιός, Δήμαρχος Ναυπλίου Παναγιώτης Αναγνωσταράς θα πρέπει να εγκαταστήσει ράμπα στο Δημαρχείο από την 1η Ιανουαρίου για να ανεβαίνει ο Κώστας Θεμελής νέος Δημοτικός Σύμβουλος του Χρήστου Γραμματικόπουλου που μια άτυχη στιγμή τον "καθήλωσε" σε αναπηρικό καροτσάκι και που οι συμπολίτες του τον τίμησαν και τον έστειλαν στο Δημοτικό Συμβούλιο για να τους εκπροσωπεί.

Καταλάβατε; γιατί εκεί έξω υπάρχουν λίγοι ή πολλοί αδιάφορο που ξέρω ότι θέλουν αυτή την επικοινωνία και που τελικά αξίζει.