Σε αυτή τη χώρα έχουμε κουραστεί να ακούμε "ηρωικές" δηλώσεις από τους Άρχοντες της εξουσίας που όταν δεν προκαλούν τη νοημοσύνη μας, με αυτά που λένε, προκαλούν μάλλον θυμηδία.
Όταν βέβαια βγαίνεις και μιλάς κάθε μέρα στην τηλεόραση όλο και θα την αμολήσεις.
Το κακό είναι ότι ένα μεγάλο μέρος του λαού σου όχι μόνο δεν προβληματίζεται γι΄αυτά που λες αλλά υπερθεματίζει "μεγάλε, πες τους κι άλλα".
Έτσι ο Άρχων μπαίνει μπροστά στον αυτοκαταπιεσμένο λαό του που το μόνο που θέλει να ακούει είναι ότι για ότι κακό του συμβαίνει φταίνε οι άλλοι, ορατοί και αόρατοι εχθροί.
Εξηγούμαι, το πρόβλημα της οικονομικής, κυρίως, καθίζησης του Άργους είναι ένα και δεν έχει σχέση με φανταστικούς εχθρούς στο Ναύπλιο και την κεντρική εξουσία.
Η μη επέκταση του σχεδίου πόλης όπως έγινε στο Ναύπλιο και του έδωσε ανάπτυξη και οικονομική ανάσα.
Αν λοιπόν είχαν φροντίσει οι φίλοι Αργείτες να επεκτείνουν την πόλη τους εδώ και είκοσι χρόνια όπως έκαναν οι Ναυπλιώτες τώρα δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα, κυρίως αίσθησης κατωτερότητας.
Με τον Καλλικρατικό δε νέο Δήμο Άργους-Μυκηνών οι δυνατότητες του Άργους ξεπερνούν αυτές του Ναυπλίου γιατί το τουριστικό κομμάτι που έλειπε συμπληρώθηκε από τη Ν.Κίο τους Μύλους και το Κυβέρι και το ιστορικό, πέραν του ίδιου του Άργους, με ένα από τα σημαντικότερα αρχαία μνημεία του κόσμου, τις Μυκήνες.
Έχουν λοιπόν ο Δήμαρχος Άργους και οι Αργείτες όλα τα στοιχεία και τις προϋποθέσεις για να δώσουν ανάπτυξη και προοπτική στην περιοχή τους και είναι κρίμα να αναλώνονται σε "μάχες" άνευ ουσίας και μάλιστα εναντίον του ανθρώπου που κατακρίθηκε σφοδρά για την επιμονή του στη δημιουργία του νέου Δήμου Άργους-Μυκηνών, του Γιάννη Μανιάτη.
Αλλά μέσα στη φούρια τους κάνουν και λάθη όπως:
Το έργο του Σιδηροδρόμου ανατέθηκε το 2004 από την Κυβέρνηση της ΝΔ και παρελήφθη το 2008 από την Κυβέρνηση της ΝΔ.
Ο Γιάννης Μανιάτης εγκαινίασε τα δρομολόγια που πράγματι έκαναν δύο ώρες (προφανώς ο κ. Καμπόσος δεν τα χρησιμοποίησε ποτέ για να ξέρει).
Όσον αφορά το νέο πεδίο αντιπαράθεσης, τη διέλευση του αγωγού φυσικού αερίου, θα ήταν αστείο αν δεν κινδύνευε η περιοχή να μείνει τελικά χωρίς φυσικό αέριο.
Ας κοιτάξουν το χάρτη με τους χιλιάδες αγωγούς και τα χιλιάδες χιλιάδων χιλιόμετρα σωλήνων που διαπερνούν όλη την Ευρώπη και ας μάθουν ότι μπροστά στο κοινό αγαθό η μικρή ζημιά λίγων, που θα πληρωθεί άλλωστε, δεν μπαίνει καν για συζήτηση.
Εκτός αν είναι και αυτοί κάποιοι από τους φανταστικούς εχθρούς.
Όταν βέβαια βγαίνεις και μιλάς κάθε μέρα στην τηλεόραση όλο και θα την αμολήσεις.
Το κακό είναι ότι ένα μεγάλο μέρος του λαού σου όχι μόνο δεν προβληματίζεται γι΄αυτά που λες αλλά υπερθεματίζει "μεγάλε, πες τους κι άλλα".
Έτσι ο Άρχων μπαίνει μπροστά στον αυτοκαταπιεσμένο λαό του που το μόνο που θέλει να ακούει είναι ότι για ότι κακό του συμβαίνει φταίνε οι άλλοι, ορατοί και αόρατοι εχθροί.
Εξηγούμαι, το πρόβλημα της οικονομικής, κυρίως, καθίζησης του Άργους είναι ένα και δεν έχει σχέση με φανταστικούς εχθρούς στο Ναύπλιο και την κεντρική εξουσία.
Η μη επέκταση του σχεδίου πόλης όπως έγινε στο Ναύπλιο και του έδωσε ανάπτυξη και οικονομική ανάσα.
Αν λοιπόν είχαν φροντίσει οι φίλοι Αργείτες να επεκτείνουν την πόλη τους εδώ και είκοσι χρόνια όπως έκαναν οι Ναυπλιώτες τώρα δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα, κυρίως αίσθησης κατωτερότητας.
Με τον Καλλικρατικό δε νέο Δήμο Άργους-Μυκηνών οι δυνατότητες του Άργους ξεπερνούν αυτές του Ναυπλίου γιατί το τουριστικό κομμάτι που έλειπε συμπληρώθηκε από τη Ν.Κίο τους Μύλους και το Κυβέρι και το ιστορικό, πέραν του ίδιου του Άργους, με ένα από τα σημαντικότερα αρχαία μνημεία του κόσμου, τις Μυκήνες.
Έχουν λοιπόν ο Δήμαρχος Άργους και οι Αργείτες όλα τα στοιχεία και τις προϋποθέσεις για να δώσουν ανάπτυξη και προοπτική στην περιοχή τους και είναι κρίμα να αναλώνονται σε "μάχες" άνευ ουσίας και μάλιστα εναντίον του ανθρώπου που κατακρίθηκε σφοδρά για την επιμονή του στη δημιουργία του νέου Δήμου Άργους-Μυκηνών, του Γιάννη Μανιάτη.
Αλλά μέσα στη φούρια τους κάνουν και λάθη όπως:
Το έργο του Σιδηροδρόμου ανατέθηκε το 2004 από την Κυβέρνηση της ΝΔ και παρελήφθη το 2008 από την Κυβέρνηση της ΝΔ.
Ο Γιάννης Μανιάτης εγκαινίασε τα δρομολόγια που πράγματι έκαναν δύο ώρες (προφανώς ο κ. Καμπόσος δεν τα χρησιμοποίησε ποτέ για να ξέρει).
Όσον αφορά το νέο πεδίο αντιπαράθεσης, τη διέλευση του αγωγού φυσικού αερίου, θα ήταν αστείο αν δεν κινδύνευε η περιοχή να μείνει τελικά χωρίς φυσικό αέριο.
Ας κοιτάξουν το χάρτη με τους χιλιάδες αγωγούς και τα χιλιάδες χιλιάδων χιλιόμετρα σωλήνων που διαπερνούν όλη την Ευρώπη και ας μάθουν ότι μπροστά στο κοινό αγαθό η μικρή ζημιά λίγων, που θα πληρωθεί άλλωστε, δεν μπαίνει καν για συζήτηση.
Εκτός αν είναι και αυτοί κάποιοι από τους φανταστικούς εχθρούς.
Από το Γραφείο του Υφυπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής, κ. Γιάννη Μανιάτη, ανακοινώνεται ότι ο Υφυπουργός δεν προτίθεται να συνεχίσει το δημόσιο διάλογο του επιπέδου που έχει ξεκινήσει, αναφορικά με τον Αγωγό Φυσικού Αερίου Πελοποννήσου. Άλλωστε, το ζήτημα της όδευσης του αγωγού στις Περιφερειακές Ενότητες Κορινθίας, Αργολίδας κα Αρκαδίας, χειρίζεται συνολικά ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, κ. Π. Τατούλης.