Προχωράει λοιπόν η ένταξη του Λιμανιού του Ναυπλίου στο ΕΣΠΑ, να ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά και κυρίως σύντομα, ώστε να γίνουν οι εργασίες που προβλέπονται και να αλλάξει η όχι και τόσο "ελκυστική" σημερινή εικόνα.
Με την ένταξη ξεκαθαρίστηκαν και οι προτεραιότητες που είναι η επεμβάσεις στο "ΠΙ", οι εργασίες της ασφάλειας και οι εκβάθυνση.
Το θέμα της Μαρίνας πάει στις καλένδες, είναι οι λάθος υπολογισμοί, σχεδιασμοί και εκτός πραγματικότητας μεγαλομανίες, αντί πρακτικών και περιορισμένων λύσεων που δίνουν καλύτερο αποτέλεσμα.
Ας είναι, έχουμε και την εμπειρία του Συνεδριακού Κέντρου.
Ευκαιρία λοιπόν να γίνει μια συνολική ρύθμιση χωροθέτηση όλης της τεράστιας έκτασης που καταλαμβάνει το Λιμάνι.
Το κλείσιμο λόγω της ασφάλειας προβλέπει συγκεκριμένους χώρους και έκταση.
Οι χώροι αυτοί θα χρησιμοποιούνται προφανώς για το δέσιμο των κρουαζιερόπλοιων και άλλων σκαφών.
Ο υπόλοιπος χώρος θα πρέπει να χωροθετηθεί, ένα μέρος τελείως ελεύθερο και το άλλο για πάρκινγκ οχημάτων.
Επίσης θα πρέπει να γίνει αξιοποίηση του "ΠΙ" και φυσικά πρόβλεψη τα αυτοκίνητα, να επιβιβάζουν και αποβιβάζουν επισκέπτες στην παλιά πόλη, όπως τόσες φορές έχουμε πει.
Σε συνδυασμό με την απαγόρευση της στάθμευσης στην παλιά πόλη και τις θέσεις για τους μονίμους κατοίκους, το ευρύτερο σχέδιο που έχει προτείνει ο Prefadoros, νομίζω ότι είναι ευκαιρία να υλοποιηθεί.
Ήδη υπάρχουν παρενέργειες από καταλήψεις χώρων και ηχορύπανση και πολλές καταγγελίες, (μου έχουν στείλει πολλές φωτογραφίες που το αποδεικνύουν), αν δεν τα προλάβουμε στην αρχή μετά θα είναι αδύνατον.
Εκτός των άλλων, είναι ευκαιρία να δούμε και την περίπτωση του αγκυροβολίου τουριστικών σκαφών μεταξύ Φάρου και "ΠΙ", στη δυτική παραλία, που έχει προτείνει ο Κώστας Καράπαυλος και με την οποία συμφωνώ απολύτως.
Όποια κοσμοπολίτικη παραθαλάσσια πόλη και να δείτε, αυτό που ξεχωρίζει είναι ότι τα σκάφη δένουν μέσα στην πόλη, έτσι θα καλύψουμε και το κενό της Μαρίνας που δεν πρόκειται να γίνει και αν γίνει θα είναι μια αποτυχία στη θέση που έχει επιλεγεί.
Νομίζω ότι ο Prefadoros, εδώ και ένα χρόνο, έχει ασχοληθεί και καλύψει κάθε πτυχή της υπόθεσης Λιμάνι Ναυπλίου, τα έχουμε πει όλα, από δω και πέρα απλά θα παρακολουθώ τις εξελίξεις.
Το Λιμάνι του Ναυπλίου.
Prefadoros
Υ.Γ. Οι φωτογραφίες δεν είναι και οι καλύτερες ποιοτικά, δείχνουν όμως πως θα μπορούσαν τέτοια σκάφη να δέσουν μπροστά στον Αμφιτρύωνα, απέναντι από το Μπούρτζι.
Με την ένταξη ξεκαθαρίστηκαν και οι προτεραιότητες που είναι η επεμβάσεις στο "ΠΙ", οι εργασίες της ασφάλειας και οι εκβάθυνση.
Το θέμα της Μαρίνας πάει στις καλένδες, είναι οι λάθος υπολογισμοί, σχεδιασμοί και εκτός πραγματικότητας μεγαλομανίες, αντί πρακτικών και περιορισμένων λύσεων που δίνουν καλύτερο αποτέλεσμα.
Ας είναι, έχουμε και την εμπειρία του Συνεδριακού Κέντρου.
Ευκαιρία λοιπόν να γίνει μια συνολική ρύθμιση χωροθέτηση όλης της τεράστιας έκτασης που καταλαμβάνει το Λιμάνι.
Το κλείσιμο λόγω της ασφάλειας προβλέπει συγκεκριμένους χώρους και έκταση.
Οι χώροι αυτοί θα χρησιμοποιούνται προφανώς για το δέσιμο των κρουαζιερόπλοιων και άλλων σκαφών.
Ο υπόλοιπος χώρος θα πρέπει να χωροθετηθεί, ένα μέρος τελείως ελεύθερο και το άλλο για πάρκινγκ οχημάτων.
Επίσης θα πρέπει να γίνει αξιοποίηση του "ΠΙ" και φυσικά πρόβλεψη τα αυτοκίνητα, να επιβιβάζουν και αποβιβάζουν επισκέπτες στην παλιά πόλη, όπως τόσες φορές έχουμε πει.
Σε συνδυασμό με την απαγόρευση της στάθμευσης στην παλιά πόλη και τις θέσεις για τους μονίμους κατοίκους, το ευρύτερο σχέδιο που έχει προτείνει ο Prefadoros, νομίζω ότι είναι ευκαιρία να υλοποιηθεί.
Ήδη υπάρχουν παρενέργειες από καταλήψεις χώρων και ηχορύπανση και πολλές καταγγελίες, (μου έχουν στείλει πολλές φωτογραφίες που το αποδεικνύουν), αν δεν τα προλάβουμε στην αρχή μετά θα είναι αδύνατον.
Εκτός των άλλων, είναι ευκαιρία να δούμε και την περίπτωση του αγκυροβολίου τουριστικών σκαφών μεταξύ Φάρου και "ΠΙ", στη δυτική παραλία, που έχει προτείνει ο Κώστας Καράπαυλος και με την οποία συμφωνώ απολύτως.
Όποια κοσμοπολίτικη παραθαλάσσια πόλη και να δείτε, αυτό που ξεχωρίζει είναι ότι τα σκάφη δένουν μέσα στην πόλη, έτσι θα καλύψουμε και το κενό της Μαρίνας που δεν πρόκειται να γίνει και αν γίνει θα είναι μια αποτυχία στη θέση που έχει επιλεγεί.
Νομίζω ότι ο Prefadoros, εδώ και ένα χρόνο, έχει ασχοληθεί και καλύψει κάθε πτυχή της υπόθεσης Λιμάνι Ναυπλίου, τα έχουμε πει όλα, από δω και πέρα απλά θα παρακολουθώ τις εξελίξεις.
Το Λιμάνι του Ναυπλίου.
Prefadoros
Υ.Γ. Οι φωτογραφίες δεν είναι και οι καλύτερες ποιοτικά, δείχνουν όμως πως θα μπορούσαν τέτοια σκάφη να δέσουν μπροστά στον Αμφιτρύωνα, απέναντι από το Μπούρτζι.