Παρασκευή, 13 Οκτωβρίου 2017

Απαντήσεις που γεννούν νέα ερωτήματα για τους ψεκασμούς το κρίσιμο διάστημα πριν εμφανιστούν κρούσματα ιού του Δυτικού Νείλου...

Μου έστειλαν από το Δήμο Ναυπλιέων, τα συμφωνητικά για την "Καταπολέμηση Κουνουποειδών" που είχα ζητήσει, των ετών 2016 και 2017, από τα οποία προκύπτουν ενδιαφέροντα στοιχεία.

Το συμφωνητικό του 2016, υπεγράφη στις 2 Ιουνίου 2016 και έληξε στις 1 Ιουνίου 2017, είναι ετήσιας διάρκειας και ποσού 23.014 Ευρώ, μετά από διαγωνισμό.

Το πρώτο συμφωνητικό του 2017, υπεγράφη στις 25 Μαΐου 2017, είναι και αυτό ετήσιας διάρκειας, ποσού 30.128 Ευρώ με το νέο μειοδότη του διαγωνισμού.

Σύμφωνα λοιπόν με τα χαρτιά που μου έστειλαν, όλα έγιναν καλά και δεν υπάρχει κάποιο κενό στο χρόνο καταπολέμησης των κουνουποειδών, επομένως και κάποια ευθύνη.


Όμως, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κύριος Σταύρος Γαβρήλος, θέλοντας να υπερβεί την απλή αποστολή των εγγράφων σε μένα, μου τονίζει ότι όλα έγιναν και με το πάρα πάνω καλά, "ο νέος ανάδοχος ξεκίνησε στις 25/5/2017, 10 περίπου ημέρες πριν την αποχώρηση του αναδόχου του 2016", μου γράφει...

Φυσικό είναι να ρωτήσω, γιατί συνέβη αυτό; Είναι σύνηθες; Γιατί έπιασε δουλειά ο νέος ανάδοχος ενώ τη δουλειά αυτή την έκανε ή έπρεπε να την κάνει ο προηγούμενος;

Αν ήταν για μια βδομάδα, δέκα μέρες, δε θα υπήρχε θέμα, δεν ψάχνω αιτίες και εκεί που μπορεί να μην υπάρχουν, όμως, πάλι όμως, ο νέος ανάδοχος του έργου που υπογράφει το συμφωνητικό στις 25 Μαΐου 2017 και αναλαμβάνει αμέσως δουλειά, σύμφωνα με τον κύριο Γαβρήλο, λέει σε ανάρτηση του στο facebook, ότι προσφέρει υπηρεσίες από τις 8 Μαΐου 2017!!!

Εδώ πλέον μιλάμε για σχεδόν ένα μήνα διαφορά... Δεν εκτελούσε ψεκασμούς ο προηγούμενος ανάδοχος και πήρε εντολή ο καινούργιος να αναλάβει υπηρεσία; Μα η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής πάρθηκε στις 15 Μαΐου 2017, μετά δηλαδή την ανάληψη των εργασιών, όπως λέει ο ανάδοχος!!! Πως, με εντολή ποιου ξεκίνησε μια βδομάδα πριν;

Αν ο προηγούμενος δεν έκανε καλά τη δουλειά του -από πότε;- έπρεπε να κηρυχτεί έκπτωτος, σύμφωνα με το συμφωνητικό που είχε υπογραφεί, επομένως;

Αυτά δε γίνονται, κατά τη γνώμη μου υπάρχουν ευθύνες που απορρέουν από την ελλιπή προσοχή σε θέματα που μπορεί να εξελιχθούν δυσάρεστα και να φτάσουν μέχρι και σε θανάτους αθώων συμπολιτών μας και στην ταλαιπωρία άλλων που νόσησαν και των δικών τους ανθρώπων.

Δεν είμαι δημοσιογράφος, ούτε ντετέκτιβ, έκανα αυτό που πίστευα ότι έπρεπε να κάνει κάθε πολίτης, από δω και πέρα, ας ασχοληθούν οι δημοσιογράφοι, η Αντιπολίτευση του Δήμου και όσοι έχασαν δικούς τους ανθρώπους ή ταλαιπωρήθηκαν οι ίδιοι.

Ένα στοιχείο ακόμα αναφέρω, που όποιος θέλει μπορεί να το ζητήσει και να βρει την αλήθεια, τις μέχρι τώρα δειγματοληψίες από τα αντίστοιχα εβδομαδιαία πρωτόκολλα και εκθέσεις αναφοράς, όπου είναι κατατεθειμένα στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου καθώς επίσης και στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Τα πρώτα επιβεβαιωμένα κρούσματα αναφέρθηκαν στο δελτίο του ΚΕΕΛΠΝΟ, στις 13/7/2017...

Prefadoros

Υ.Γ. Για τους καλοθελητές, να επισημάνω, από όσα μαθαίνω, ότι ο νέος ανάδοχος του 2017, κάνει καλά τη δουλειά του, γνωρίζει το αντικείμενο και είναι πολύ προσεκτικός...

Η απάντηση του Αντιδημάρχου κυρίου Γαβρήλου:


Το συμφωνητικό του 2016:


Το συμφωνητικό του 2017:


Η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής στις 15/5/2017:

https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%A5%CE%A1%CE%92%CE%A9%CE%9A%CE%A6-%CE%987%CE%9A?inline=true

Έκπτωση του αναδόχου:


Και η δήλωση της αναδόχου:


https://www.facebook.com/sofia.stathopoulou.90/posts/677163739149517