Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Προς το φίλο δημοσιογράφο Γιάννη Πιτσάκη...

Η παρουσίαση από την "Ενημέρωση" του Δάκογλου
Αγαπητέ Γιάννη... Αχ ρε Γιάννη...

Όπως ξέρεις, έχω πάψει εδώ και χρόνια να διαβάζω τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο της περιοχής, το λόγο τον καταλαβαίνεις, εκτός από κάποια θέματα που θίγει ο Άκης Γκάτζιος.

Με πληροφόρησαν ότι έγραψες πάλι κάτι για μένα, εκτός από τις αναδημοσιεύσεις που κάνεις στην εφημερίδα σου δικών μου κειμένων και μάλιστα με δική σου επιλογή (βγάλε τουλάχιστον εκείνη την προ είκοσι ετών φωτογραφία).

Με μπλέκεις σε μια "δημοσκόπηση", ειδικότης σου, και μου αποδίδεις προθέσεις και ρόλους που δεν υπάρχουν, πολύ απλά γιατί εγώ δεν είμαι πολιτικό πρόσωπο και επομένως δεν μπορώ να κάνω αντιπολίτευση.

Το μόνο που μπορώ να κάνω και αυτό κάνω εδώ και επτά χρόνια, είναι η δημόσια κριτική, να σχολιάζω και να προτείνω, το δικαίωμα δηλαδή που έχει κάθε πολίτης.

Είναι αυτονόητο ότι η κριτική κυρίως γίνεται στην εξουσία, στα πρόσωπα που την απαρτίζουν, σε αυτούς που αποφασίζουν για τη ζωή μας και το μέλλον, το δικό μας και των παιδιών μας.

Θα μου πεις, "ρε Prefadore, σε μένα το Γιάννη τον Πιτσάκη τα λες αυτά;"

Είναι αλήθεια ότι δυσκολεύομαι Γιάννη μου, αλλά τι να κάνω και γω, δημόσιο πρόσωπο είσαι και συ να μη σου πω ότι οι κωλοτούμπες στην ηλικία μας είναι επικίνδυνες, όταν μάλιστα είναι με διπλό άξελ... Μπορεί να πάθουμε καμιά ζημιά...


Πάλι θα μου πεις, "και σένα τι σε νοιάζει ρε Prefadore ποιον θα υποστηρίζω και με ποιο τρόπο θα τον υποστηρίζω;"

Σωστό και αυτό, αλλά να... πρόσεχε καλού κακού το διπλό άξελ...

Prefadoros

Υ.Γ. Να πω την αμαρτία μου, δεν ήταν καλύτερα τότε που γυρίζαμε τις ταβέρνες στα χωριά και τρώγαμε τα κοψίδια μας, ρε Γιάννη...

Και δεν κέρασες τον Prefadoro που ήταν ο μόνος που αναφέρθηκε στο γεγονός: Μεγάλη δικαστική ήττα για το Δήμαρχο Ναυπλιέων Δημήτρη Κωστούρο. Αθωώθηκε ο Γιάννης Πιτσάκης