Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Κωστούρος, Μανιάτης, Χρηστίδης, Μπουζαλάς, ΠΑΣΟΚ... και το κουβάρι που ξανατυλίγεται...

Η υποκρισία ευημερεί χρόνια τώρα στο Ναύπλιο και τα πέριξ. Πολλοί γνωρίζουν πολλά και όλοι κάνουν δημόσια την "πάπια". Ο καθένας από τους πολλούς έχει και τους λόγους του.

Με τη διαγραφή δυο συμβούλων και την παραίτηση ενός τρίτου, άρχισε να ξετυλίγεται ένα κουβάρι και να τυλίγεται ένα άλλο. Έτσι γίνεται πάντα, η ζωή συνεχίζεται.

Είδαμε μετά από τη διαγραφή, Δήμα και Τζαρίμα, ενδιαφερόμενους να βγαίνουν και να λένε διάφορα με κεντρικό όμως στόχο να στηρίξουν το Δήμαρχο και την ηθική του σε σχέση με την ανηθικότητα των άλλων.

Βέβαια δε μας λένε συγκεκριμένα τίποτα γιατί υπάρχει και Εισαγγελέας, αλλά αυτό δεν με αφορά εμένα σαν πολίτη. Το μόνο σχόλιο περί ηθικής, για τους υποκρινόμενους όψιμους ηθικολογούντες, είναι: πολύ αργά ανακαλύψατε την ηθική αγαπητοί συμπολίτες και το κυριότερο, πολύ επιλεκτικά...


Για να δούμε όμως μια πολιτική παράμετρο που επηρέασε και θα επηρεάσει ακόμα περισσότερο τις αλλαγές που έγιναν και θα γίνουν στο Δήμο μας.

Είναι γνωστό και ουδέποτε έχει διαψευστεί ότι ο Δημήτρης Κωστούρος ήταν πολιτικό παιδί του Γιάννη Μανιάτη. Το ίδιο ισχύει και για το Γιώργο Μπουζαλά (Έντυ) που αφού καταψήφισε την πρόταση του Δημάρχου για τη διαγραφή των δύο, την άλλη μέρα παραιτήθηκε και αυτός.

Είναι γνωστό επίσης, πως υπάρχει πολιτικός πόλεμος στο ΠΑΣΟΚ Αργολίδας -που εκφράστηκε και επίσημα μέσα στη Νομαρχιακή του- μεταξύ του Γιάννη Μανιάτη και του Παύλου Χρηστίδη νέου εκλεκτού του Δημάρχου (για όσους απορούν ας κάνουν λίγο υπομονή).

Είναι γνωστό, αυτό κι αν είναι, πως -από την αρχή του- στο ΠΑΣΟΚ οι συγκρούσεις είναι βίαιες και έχουν "θύματα" στην πορεία για την επικράτηση.

Συμπέρασμα, η μάχη μόλις ξεκίνησε, ο Δήμαρχος διάλεξε στρατόπεδο εγκαταλείποντας το Γιάννη Μανιάτη ή το αντίθετο.

Αν κάνω λάθος ας με διαψεύσουν, όλη την ημέρα στα κανάλια και στο διαδίκτυο είναι.

Βέβαια, έχει γούστο ότι το κεντρικό πρόσωπο, η αρχή του νήματος για να ξετυλιχτεί το κουβάρι δεν αναφέρεται πουθενά, από κανέναν, ηθικολογούντα ή μη, λες και δεν υπάρχει.

Γι' αυτό μίλησα στην αρχή για υποκρισία και για όλους που κάνουν την "πάπια".

Ο Prefadoros είναι γνωστό πως ούτε την "πάπια" κάνει, ούτε κότα είναι.

Όλα στην ώρα τους...

Prefadoros