Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Πλάκα πλάκα, τα έξοδα του ΔΟΠΠΑΤ για το 2016 ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο Ευρώ...

Τις τελευταίες ημέρες, πυκνώνουν και πάλι οι επιθέσεις στον Prefadoro, είτε μέσω αμειβόμενων MME, είτε μέσα από σχολιασμούς μασκαράδων, λόγω των ημερών, με ψεύτικα ή και αληθινά προφίλ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Για πολλοστή φορά δέχομαι τέτοιες επιθέσεις και φυσικά δεν τις φοβάμαι, όπως και δεν φοβάμαι και τους ψιθύρους που φτάνουν στ' αυτιά μου, του στυλ, "θα σε λιώσουν...", "ξέρεις με ποιους τα βάζεις;"

Και δε φοβάμαι γιατί η αλήθεια και η τεκμηρίωση της, αλίμονο να φοβούνται...

Θα συνεχίσω λοιπόν, να αναζητώ και να δημοσιεύω τα στοιχεία εκείνα που δίνουν απαντήσεις, αφού δεν τις δίνουν αυτοί που πρέπει.

Όχι βέβαια γιατί έχω κάποιο βίτσιο ή εμπάθεια για κάποιους, γιατί πολύ απλά αυτό που έζησε και ζει η χώρα μου δε θέλω να το ζήσω και στο Δήμο μου.

Γιατί αυτό θα συμβεί στο τέλος, όταν σπαταλάς ασύστολα το χρήμα.

Ο ΔΟΠΠΑΤ ξόδεψε το 1.012852,73 € για το 2016, τα περισσότερα με απευθείας αναθέσεις και σε διάφορες εκδηλώσεις.


Τα λεφτά αυτά κυρίως προήλθαν: 734.000,00 € από την τακτική επιχορήγηση του Δήμου Ναυπλιέων και 208.192.71€ Επιχορήγηση για ληξιπρόθεσμα, δείτε εδώ.

Αυτή η μισητή Κυβέρνηση, μας πλήρωσε και τα απλήρωτα χρέη συμπολίτες που όλο τη βρίζετε...

Καταλάβατε γιατί φωνάζω; Ένα εκατομμύριο μέσα σε ένα χρόνο δαπανήθηκε μόνο από το ΔΟΠΠΑΤ! Βάλτε το Δήμο, το ΔΟΚΟΙΠΑΝ και τη ΔΕΥΑΝ και μετά πέστε μου αν έχω δικαίωμα τουλάχιστον να ρωτάω...

Και θα συνεχίσω να ρωτάω, γιατί εκτός από αυτούς που έχουν συμφέρον να μη γίνεται γνωστή η αλήθεια, και δεν αναφέρομαι μόνο στη Δημοτική εξουσία, υπάρχουν και χιλιάδες άλλοι, που πληρώνουν αυτά τα χρήματα από το υστέρημα τους, όλοι εμείς οι Δημότες του Δήμου Ναυπλιέων.

Εν αναμονή των απαντήσεων... Που δε θα δοθούν...

Prefadoros