Τετάρτη, 31 Μαΐου 2017

Απόλυτη ταύτιση Μαυραγάνη με τις προ πενταετίας θέσεις του Χατζηδάκη για την επαναλειτουργία του τρένου...

Αυτά που μας είπαν χθες στο Εργατικό Κέντρο ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Μαυραγάνης και  ο  Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Πετράκης, θα μπορούσαν να συνοψιστούν στα εξής:

"...σας γνωρίζουμε ότι:

1. Εφόσον υπάρξει είσοδος (χρησιμοποίηση) επενδυτικών κεφαλαίων, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα εξετάσει με βάση τα νέα δεδομένα την επαναλειτουργία των συγκεκριμένων προαστιακών δρομολογίων.

2. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι επίσης ανοιχτή σε συνεννοήσεις και προτάσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης της περιοχής της Αργολίδας, σχετικά με τη λειτουργία των προαστιακών δρομολογίων, με γνώμονα την βιωσιμότητα των εν λόγω δρομολογίων αλλά και τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής."


Μόνο που αυτά αποτελούν την απάντηση του κ. Χατζηδάκη Υπουργού Μεταφορών, σε σχετική ερώτηση του Γιάννη Μανιάτη, στις 14 Σεπτεμβρίου του 2012!!!

Η ίδια απάντηση από πλευράς πολιτείας το 2012 και το 2017, από αυτή την άποψη υπάρχει μια σταθερότητα...

Στην ουσία, γιατί πολύ σπέκουλα αναπτύσσεται γύρω από την αξιέπαινη προσπάθεια της Πρωτοβουλίας Πολιτών ώστε να ξανάρθει το τρένο στην Αργολίδα, από τη στιγμή που η λειτουργία του τρένου έχει περάσει σε κερδοσκοπικές και μόνο λογικές, από όλες τις Κυβερνήσεις, όλων των χρωμάτων και αποχρώσεων δυστυχώς, οι μόνοι που θα μπορούσαν να αναλάβουν να προχωρήσουν κάποιο σχέδιο για να λειτουργήσει η γραμμή, είναι οι Δήμοι...

Το κράτος, δεξιό και ας πούμε αριστερό, το λέει καθαρά, αν η Τοπική Αυτοδιοίκηση μας αποδείξει ότι η γραμμή θα είναι βιώσιμη, τότε το συζητάμε...

Επομένως ως προς αυτό το σημείο τουλάχιστον, το πράγμα ξεκαθαρίστηκε... Έχουν τη θέληση οι Δήμαρχοι του Ναυπλίου και του Άργους-Μυκηνών, κυρίως, αλλά και η Περιφέρεια, να αναλάβουν από κοινού πρωτοβουλίες; Ο Νόμος του Καλλικράτη το επιτρέπει.

Θέλουν πραγματικά οι διάφοροι φορείς και οι κάτοικοι να στηρίξουν μια τέτοια προσπάθεια;

Όλα τα άλλα που θα ακουστούν θα είναι ευχολόγια μέχρι το θέμα να ατονίσει και να παραπεμφθεί στις Ελληνικές καλένδες...

"Ας ενεργοποιηθούν άμεσα οι κ.κ. Καμπόσος, Κωστούρος και Χειβιδόπουλος, που σε αυτούς πέφτει το βάρος και η ευθύνη, ώστε να παρουσιάσουν προτάσεις στους αρμοδίους για να δούμε γρήγορα και πάλι το τραίνο στην Αργολίδα."

Αυτό έγραφα στις 21 Σεπτεμβρίου 2011, Σιδηρόδρομος, να η ευκαιρία κ.κ. Δήμαρχοι Άργους και Ναυπλίου... Το ίδιο λέω και τώρα.

Και επειδή προβλέπω μια από τα ίδια, να ευχηθώ κουράγιο και να ευχαριστήσω τους συμπολίτες που τρέχουν μήπως και καταφέρουν αυτό που φαίνεται ακατόρθωτο... Και φυσικά είμαι μαζί τους, ως εραστής του μοναδικού, αξεπέραστου, συναρπαστικού ταξιδιού, που μόνο το τρένο προσφέρει...

Έτσι, δε θα μπορούσε να λείπει από το εξώφυλλο του μυθιστορήματος μου, "Το κέρμα" και βέβαια από την εξέλιξη της ιστορίας,

Ταξίδι με το τρένο... Αποσπάσματα από "Το κέρμα"


Με την ελπίδα το τρένο να ξανασφυρίξει...

Prefadoros

Από τη χθεσινή συνέντευξη:



Η ερώτηση Μανιάτη και η απάντηση Χατζηδάκη, Σεπτέμβρης 2012.