Κυριακή 5 Μαΐου 2019

ΝΑΥΠΛΙΑ-ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ: Ένα αξιοπρεπές ψηφοδέλτιο νίκης για το Δήμο Ναυπλιέων, απέναντι στο τέλμα...

Πριν από αρκετούς μήνες, μετά την ψήφιση του Κλεισθένη, ο Τάσος Σαλεσιώτης μου εκμυστηρεύτηκε το όνειρο του, να σχηματίσει ένα ψηφοδέλτιο με καθαρά πρόσωπα, χωρίς "βαρίδια" από το παρελθόν, από ανθρώπους άφθαρτους, που πρώτη φορά να συμμετέχουν στα κοινά, ανεξάρτητο, χωρίς δεσμεύσεις, αντιπροσωπευτικό, ένα ψηφοδέλτιο αξιοπρεπές, που να περιλαμβάνει ικανούς συμπολίτες, απέναντι στα ψηφοδέλτια που μόνο στόχο έχουν την κατάληψη ή τη διαιώνιση της εξουσίας, κυρίως για το δικό τους όφελος...


Ένα ψηφοδέλτιο και ένα πρόγραμμα, για να βγούμε από το τέλμα που μας βούλιαξαν οι τελευταίες Δημαρχίες του Δήμου μας, που να μπορεί να δώσει στον τόπο μας και τους Δημότες, μια άλλη προοπτική για το μέλλον, ανθρώπινη, με βάση έργα και υποδομές που θα την κάνουν καλύτερη, με παραγωγή πολιτισμού και καινοτόμων λύσεων στα προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί.

Με τον Τάσο Σαλεσιώτη, εκτός του ότι είμαστε φίλοι και συμμαθητές από το Γυμνάσιο, συνεργαστήκαμε την τετραετία που ήταν αυτός Νομάρχης Αργολίδας κι εγώ Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος της ΔΕΤΑΝ του Δήμου Ναυπλίου, 1999-2002 και μεταξύ μας υπάρχει αλληλοεκτίμηση και γνώση των ικανοτήτων και δυνατοτήτων μας.

Ήξερα ότι είναι πεισματάρης, όμως αυτό που ήθελε να κάνει, μου φάνηκε σχεδόν αδύνατο, μου ζήτησε να τον βοηθήσω και αν τελικά θα ήμουν διατεθειμένος να είμαι μαζί του...

Δε θα πω κάτι περισσότερο, γιατί είμαι μέλος πια αυτού του συνδυασμού και θα ήταν ίσως άδικο για τους συνυποψηφίους μου να προβάλλω μόνο τον εαυτό μου, θα πω μόνο ότι είμαι υπερήφανος και αισθάνομαι τιμή για το ότι είμαι μέλος αυτού του συνδυασμού, που ο Τάσος κατάφερε να σχηματίσει, ξεπερνώντας κάθε είδους απίθανα εμπόδια και αυτή είναι η πρώτη μεγάλη του νίκη.

Είναι πρωτοφανές για συνδυασμό που διεκδικεί τη Δημαρχία, να υπάρχει μόνο ένας υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο που έχει χρηματίσει Δημοτικός Σύμβουλος στο παρελθόν, ένας πρώην Πρόεδρος Κοινότητας και όλοι οι άλλοι να πολιτεύονται για πρώτη φορά...

Τεράστια η προσφορά του Σαλεσιώτη και των εκλεκτών συμπολιτών μας που αποφάσισαν να δώσουν τη δυνατότητα στους ψηφοφόρους να τους επιλέξουν, για να τους εκπροσωπήσουν τη νέα τετραετία, ξεφεύγοντας από τα τετριμμένα πρότυπα και το πολυπαιγμένο έργο που καταλήγει πάντα στο ίδιο απογοητευτικό φινάλε.

Στο χέρι μας είναι αγαπητοί συνδημότες, να κάνουμε την ανατροπή, να γίνει πραγματικότητα το όνειρο του Τάσου Σαλεσιώτη, το όραμα μας, για μια ΝΑΥΠΛΙΑ-ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ...

Prefadoros