Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Για το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Ναυπλίου. Θυμάμαι...


Σύσκεψη έγινε στο Δήμο Ναυπλιέων για το σχέδιο πόλης της Γλυκιάς και του Προφήτη Ηλία, εδώ, που όπως είναι γνωστό κανείς δεν θυμάται πότε ακριβώς ξεκίνησε η διαδικασία και καρκινοβατεί όπως γράφει στο blog της η άλλη Πρόταση, εδώ.

Δεν είμαι ειδικός για να γράψω τις προτάσεις μου και το πως μπορεί να προχωρήσει γρήγορα η διαδικασία.


Μάλλον διαθέτω τον κοινό νου, αν και αυτό αμφισβητείται από πολλούς, κάτι που σημαίνει ότι έχω αντίληψη γιατί και πως δεν προχωρούν οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση του σχεδίου.

Αν λοιπόν θέλετε τη γνώμη μου, θα αργήσει πολύ ακόμη να δούμε νόμιμα σπίτια χτισμένα στην περιοχή.

Και επί τη ευκαιρία να τι θυμήθηκα:

Είναι 2001, έρχεται στο Δημοτικό Συμβούλιο η εν λόγω επέκταση και μερικοί ιδιοκτήτες με το δικηγόρο τους παρεμβαίνουν και ζητάνε ο συντελεστής από 0,4 να γίνει 0,6 και κάτι για τις χρήσεις γης που ήθελαν να τις αλλάξουν.

Το Δημοτικό Συμβούλιο, μάλλον σύσσωμο, αποδέχεται τις αλλαγές, σιγά μην χαλάσουμε το χατήρι των ψηφοφόρων, αν και είναι σαφές ότι με τις τροποποιήσεις το σχέδιο πάει πολύ πίσω χρονικά και αλλοιώνεται και η αρχική του λογική της ήπιας οικοδόμησης.

Την άλλη μέρα επισκέπτομαι τον για χρόνια Διευθυντή της Δημαρχίας Βασίλη Μπάρλα, παλιό μου γνωστό και μακρινό ψευτοσυγγενή.

"Ρε Βασίλη για πες μου σε παρακαλώ, εσύ ξέρεις και παρακολουθείς τα σχέδια πόλης από καιρό, τι γίνεται με τον Προφήτη Ηλία και τι σημαίνουν οι τροποποιήσεις που δέχτηκε το Δημοτικό Συμβούλιο;"

Σηκώθηκε ο Μπάρλας τη στιγμή που έμπαινε στο γραφείο ο τότε Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Γιάννης Καλαματιανός και προχώρησε στον απέναντι τοίχο, ξεκρέμασε έναν πίνακα που υπήρχε και αφού τον γύρισε ανάποδα έγραψε κάτι στην κάτω άκρη με μολύβι.

"Μετά και αυτά που ψηφιστήκανε χθες το βράδυ άμα δεις εσύ σχέδιο έλα να μου το πεις, ούτε μετά από δέκα χρόνια δεν πρόκειται να προχωρήσει", είπε και ξαναγύρισε στη θέση του.

"Καλά τι έγραψες πίσω από τον πίνακα;"

"Επειδή εγώ θα έχω πάρει σύνταξη τότε, έγραψα μια χρονολογία που θα ξανασυζητάνε το σχέδιο του Προφήτη Ηλία".

Γύρισα λίγο ανασηκώνοντας τον πίνακα, τι λέτε ότι είχε γράψει; "2013".

Μάρτυς μου ο πίνακας και ο Καλαματιανός.