Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Μας φλομώσανε στις ερωτήσεις και τις ενημερώσεις


Μέχρι τις εκλογές είχαμε μόνο το Γιάννη Ανδριανό να μονοπωλεί τις ερωτήσεις στη Βουλή και βεβαίως τις ανακοινώσεις στα τοπικά ΜΜΕ για θέματα που απασχολούν την Αργολίδα.

Εννοείται θέματα που δεν άγγιζαν τα ουσιαστικά προβλήματα όπως της ανεργίας, της ύφεσης, της μείωσης μισθών και συντάξεων, δικαιωμάτων εργαζομένων, κλεισίματος καταστημάτων και επιχειρήσεων, σκουπιδιών και ανεξέλεγκτων χωματερών.


Άντε μέχρι γιατί καθυστέρησαν να δοθούν κάποιες επιδοτήσεις ήταν οι πιο "δύσκολες" για τη συγκυβέρνηση.

Από τότε που ο Γιάννης Μανιάτης επέστρεψε στα αμιγώς Βουλευτικά του καθήκοντα επανήλθε και η προσφιλής του τακτική της βιομηχανίας ερωτήσεων για ότι πετάει και κολυμπάει στην Αργολίδα, εννοείται ακινδύνως για την εγχώρια Τρόικα.

Έτσι, με το που ανοίγω τα e-mail μου βομβαρδίζομαι από τις ανακοινώσεις ερωτήσεων του Γιάννη Μανιάτη.

Έχω δηλώσει και το έχω εφαρμόσει, εκτός από κάποιες λίγες περιπτώσεις που κατά τη γνώμη μου άξιζαν, δεν ανεβάζω ότι μου στέλνουν οι πολιτικοί για να "ενημερώσω" τάχα τους πολίτες της Αργολίδας για το ότι ο Βουλευτής τους εργάζεται και είναι κοντά στα προβλήματά τους.

Πέρασε η εποχή του "κατόπιν ενεργειών μου" γιατί τα προβλήματα είναι τόσο μεγάλα και δύσκολα που ελάχιστοι πια εντυπωσιάζονται από τη συνεχή επανάληψη δήθεν ερωτήσεων για τα αυτονόητα της καθημερινότητας.

Έχουν τα κότσια, Μανιάτης και Ανδριανός, να έρθουν σε κόντρα με τις κεντρικές επιλογές των κομμάτων τους; ας απαντήσουν όπως τους καλεί ο άλλος Βουλευτής της Αργολίδας και του ΣΥΡΙΖΑ ο Δημήτρης Κοδέλας:

Δήλωση για το εθνικό και οικονομικό έγκλημα ξεπουλήματος της ΑΤΕ