Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Τελικά θα μας μείνουν τα κάγκελα στο Λιμάνι του Ναυπλίου;

Αυτή η σύλληψη του καλλιτέχνη σχεδιαστή για τον κυματισμό στα κάγκελα, όχι μόνο στο ύψος αλλά και στη βάση που έχουν στερεωθεί στο έδαφος, είναι το μόνο καλό που θα κάνει αξέχαστο στους επισκέπτες το Λιμάνι μας.

Θα μου πείτε και για τον τεράστιο χώρο που καταλαμβάνει το καγκελόφρακτο κομμάτι, αλλά αυτό είναι χρήσιμο για το ένα άντε δύο Κρουαζιερόπλοια που θα καταφθάνουν αραιά και που, αν βέβαια και όταν τελειώσει η εκβάθυνση.


Το ερώτημα είναι θα τελειώσει; Και πότε; Και πόσο τελικά θα το πληρώσουμε; Και ποιος έχει τις ευθύνες;

Δεν είναι μόνο η εμπλοκή με την Ανάδοχο Εταιρεία ΒΑΛΤΕΣΙΝΙΚΟ, που παρουσίασα στην προηγούμενη ανάρτηση, Μένει στη μέση η εκβάθυνση στο Λιμάνι του Ναυπλίου; είναι και οι Δικαστικές περιπέτειες που εκκρεμούν με την Εταιρεία ΑΤΛΑΣ που μειοδότησε αλλά κηρύχτηκε έκπτωτη.

Είδαμε λοιπόν ότι στις 8-4-2014 πάρθηκε η απόφαση στην Οικονομική Επιτροπή και στις 17-4-2014 υπογράφηκε η Σύμβαση με τη ΒΑΛΤΕΣΙΝΙΚΟ.

Η έκπτωτη ΑΤΛΑΣ στις 22-4-2014 κάνει ένσταση περί "μη νόμιμης υπογραφής σύμβασης", στις 19-6-2014 κάνει αίτηση θεραπείας προς τον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου , Δυτικής Ελλάδας και Ιονίων και στις 27-6-2014 καταθέτει προσφυγή στο Διοικητικό Εφετείο Πατρών.

Η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Ναυπλιέων στις 22-7-2014 αναθέτει σε άλλο Δικηγόρο να εκπροσωπήσει το Δήμο και να αντιμετωπίσει τα ένδικα μέσα εναντίον του.

«Ορισμός πληρεξουσίου δικηγόρου για την εκπροσώπηση του Δήμου Ναυπλιεών και τον χειρισμό της από 27.06.2014 (ΑΒΕΜ 27) προσφυγής ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου Πατρών και της από 19.06.2014 αιτήσεως θεραπείας ενώπιον του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελ/σου της Εταιρείας ΑΤΛΑΣ ΑΤΕΒΕ».

Δεν είμαι Νομικός για να έχω άποψη τι ακριβώς θα γίνει, όμως όλοι γνωρίζουμε ότι αυτές οι υποθέσεις τραβούν σε χρόνο και χρειάζονται και χρήμα και φυσικά ας μη σκεφτούμε το ενδεχόμενο δικαίωσης της ΑΤΛΑΣ σε βάρος του Δήμου.

Πάντως το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, στις 28-5-2014, αποδέχεται την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής για την έκπτωση της ΑΤΛΑΣ και εγκρίνει την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής συμμετοχής στο διαγωνισμό.

«Τροποποίηση της αριθ. 85/2014 απόφασης του Δ/Σ του ΔΛΤΝ»

Αυτά λοιπόν, να ρωτήσω ευθέως τον Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπλίου:

Έχει σταματήσει το έργο; Τι ακριβώς ζητάει η ΒΑΛΤΕΣΙΝΙΚΟ; Τι πρόκειται να γίνει από δω και πέρα με την πορεία του έργου, με δεδομένο ότι αυτό θα έπρεπε να τελειώσει στις 17 Οκτωβρίου 2014;

Και το πιο σημαντικό, σε ποιο σημείο βρίσκεται σήμερα η εκβάθυνση και τι απομένει για να ολοκληρωθεί το έργο;

Επειδή δεν θα αποφύγει να απαντήσει, όπως φυσικά και ο Δήμαρχος, καλό είναι να δώσει όλα τα στοιχεία ο ίδιος στη δημοσιότητα.

Όταν ένα έργο ζωής, όπως το παρουσίαζαν προεκλογικά με καθημερινές αναφορές, κινδυνεύει να μετατραπεί στο μεγαλύτερο φιάσκο, μάλλον πρέπει να απαντήσουν και να βάλουν τα πράγματα στη θέση τους.

Άλλωστε όλοι καθημερινά βλέπουν τι γίνεται στο Λιμάνι, η θάλασσα δεν κρύβεται.

Prefadoros