Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Όταν ο Prefadoros έγραφε για θέματα που κάποιοι τώρα ανακαλύπτουν

Πολλοί φίλοι του Prefadorou αναρωτιούνται -και με ρωτούν- γιατί έχω καιρό να γράψω για κάποιο θέμα που απασχολεί την επικαιρότητα στο Δήμο Ναυπλιέων και τους κατοίκους του.

Εύλογη απορία θα έλεγα μα έχει εξήγηση, απλή και καθόλου αλαζονική όπως κάποιοι και πάλι θα πουν.

Δεν μου λέτε, ποια είναι τα θέματα που απασχολούν την πόλη; Το Συσσίτιο, το κυκλοφοριακό, το κλείσιμο του Λιμανιού.


Τις απόψεις μου για τα τρία αυτά θέματα τις έχω επανειλημμένως εκφράσει δημοσίως, πέρα από την αποκλειστική ενημέρωση που πρόσφερα, σε προηγούμενους χρόνους όταν ελάχιστοι έως κανένας δεν ασχολείτο.

Τι να προσθέσω λοιπόν όταν ακούω σήμερα υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο να αναρωτιέται γιατί βάζουν κάγκελα στο Λιμάνι; Φαντάζεστε να είχε εκλεγεί κιόλας;

Επειδή άκουσα τον Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου να λέει στον Άκη Γκάτζιο ότι περιμένουν τις προτάσεις των ειδικών για το Λιμάνι, τη στάθμευση και την κυκλοφορία στην παλιά πόλη για να προχωρήσουμε σε αποφάσεις, θα ήθελα απλά να υπενθυμίσω κάτι που επανειλημμένα έχω γράψει.

Πρώτα σχεδιάζεις και μετά προσαρμόζεις τα επί μέρους έργα στο σχεδιασμό, εμείς τα κάνουμε ανάποδα, μακάρι τελικά να ταιριάξουν.

Για τους δύσπιστους ή και με ασθενή μνήμη δυο αναρτήσεις από τις πολλές, δεκαέξι και δέκα μήνες πριν:

Για όσους δεν κατάλαβαν ή κάνουν πως δεν κατάλαβαν, για το σχέδιο ανάπλασης του Ναυπλίου

Το Λιμάνι του Ναυπλίου που ξέραμε να το ξεχάσουμε

Όσο για το Συσσίτιο από την πλευρά μου το έχω εξαντλήσει, ήδη προσωρινά έστω φαίνεται να λύνεται το θέμα.

Υπάρχει και κάτι άλλο αλλά δεν ενδιαφέρει όλους, αν χρειαστεί θα επανέλθω.

Να είστε καλά.

Prefadoros