Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Ένα "γεια χαρά" από τον Prefadoro και μια πρόταση

Αγαπητοί φίλοι, αναγνώστες, επισκέπτες, συνοδοιπόροι του Prefadorou εδώ και περίπου τέσσερα χρόνια, θα μου επιτρέψετε να αποσυρθώ για ένα διάστημα, να σταματήσω να γράφω με το ρυθμό που θα ήθελα και σας είχα συνηθίσει.

Δεν είμαι δημοσιογράφος, δεν έχω επάγγελμα το γράψιμο, ένας πολίτης είμαι που έμαθε να εκφράζει τη γνώμη του ελεύθερα, χωρίς να φοβάται, χωρίς να επιδιώκει το οποιοδήποτε όφελος, χωρίς να υπηρετεί την οποιαδήποτε σκοπιμότητα.

Δεν θα κάνω τώρα απολογισμό της παρουσίας του blog στο διαδίκτυο και στη ζωή του μικρού μας τόπου κυρίως, πολύ απλά γιατί δεν σταματώ να παρεμβαίνω στα δημόσια πράγματα, όποτε κρίνω ότι έχω κάτι να πω και κάτι να υποστηρίξω, θα είμαι παρών.

Κυριότερος λόγος, εκτός μιας νέας προσπάθειας για κάτι καινούργιο στο διαδίκτυο, είναι ότι πρέπει να ταξινομήσω, ξεχωρίσω και ομαδοποιήσω πάνω από χίλιες αναρτήσεις, posts, χιλιάδες σχόλια και παραπολιτικά, φωτογραφίες και βίντεο, ένα υλικό που ειλικρινά δεν περίμενα ότι θα μαζευόταν όταν ξεκίνησε το blog, περίπου πέντε χιλιάδες πυκνογραμμένες σελίδες.

Όταν όλα αυτά είναι πρωτότυπα, γραμμένα μόνο από τον Prefadoro, για τόσα διαφορετικά θέματα και πρόσωπα, καταλαβαίνετε ότι είναι κρίμα να πάνε χαμένα μέσα στον κυκεώνα του διαδικτύου, αλλά και του ίδιου του blog, άλλωστε αποτελούν και ένα ζωντανό ημερολόγιο.

Αυτό όχι με διάθεση ναρκισσισμού, ότι είμαι ο μεγάλος συγγραφέας, απλά γιατί εσείς δείξατε και έγινε αποδεκτό, ότι στο μεγαλύτερο μέρος ήταν όχι μόνο εύστοχα αλλά και ιδιαιτέρως παρεμβατικά.

Όταν θα είναι έτοιμη η ταξινόμηση, τότε θα δούμε και το μέγεθος του επηρεασμού στα τοπικά πράγματα, τώρα είναι δύσκολο να το φανταστεί κανείς.

Και μια τελευταία πρόταση, επειδή το φετινό καρναβάλι είναι αφιερωμένο στη Βενετία και στην προ τριακοσίων χρόνων παρουσία των φίλων μας εδώ, φυσικά και του πολιτισμού που έφεραν και των έργων που άφησαν, μήπως θα έπρεπε το Ναύπλιο να αδελφοποιηθεί με τη Βενετία; Να το δούμε Δήμαρχε; Δημοτικοί Σύμβουλοι;

Στο διαδικτυακό επανιδείν...

Prefadoros