Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

Ένα δώρο αξίας 10.000 Ευρώ στο ΔΟΠΠΑΤ, από τον Prefadoro για τα 67 του χρόνια...

Από τις 6 Μαρτίου 2018 έχω απευθύνει πρόσκληση στο ΔΟΠΠΑΤ, να αναλάβω τη συντήρηση και διαχείριση της ιστοσελίδας του, που στοιχίζει για 10 μήνες 9.413 Ευρώ, δηλαδή το χρόνο πάνω από 11.000 Ευρώ, εντελώς δωρεάν... Η σχετική ανάρτηση

Στις 11 Απριλίου σε σχετική ανάρτηση στο Facebook, ότι η ιστοσελίδα δεν αναναιώνεται, επαναλαμβάνω την πρόταση, δείτε την εδώ

Αφού δεν έλαβα καμιά απάντηση και πέρασαν άλλοι δυο μήνες, στις 21 Ιουνίου 2018, καταθέτω επίσημα την πρόταση στο ΔΟΠΠΑΤ, με αίτηση και αριθμό πρωτοκόλλου...


Αν και είχε Διοικητικό Συμβούλιο στις 21 Ιουνίου το απόγευμα, δε συζητήθηκε η πρόταση μου, φυσικά θα περιμένω να εξαντληθεί η εκ του Νόμου προθεσμία για να μου απαντήσει η Πρόεδρος κυρία Κωνσταντίνα Αναστασίου.

Το εξοργιστικό είναι ότι η εταιρεία που της έχει ανατεθεί, με το εξωφρενικό ποσό, η καθημερινή διαχείριση της ιστοσελίδας, ενώ υπάρχουν εκδηλώσεις του ΔΟΠΠΑΤ και πλούσιο υλικό για να ενημερωθεί αυτή, σήμερα 4 Ιουλίου 2018 και ενώ το Μουσικό Φεστιβάλ Ναυπλίου βρίσκεται στη μέση του, δεν υπάρχει ούτε μια ανάρτηση από αυτό, η τελευταία δε φορά που ενημερώθηκε η ιστοσελίδα είναι η 26η Ιουνίου!!!

Αν αυτό δεν είναι κοροϊδία, ντροπή και "χάρισμα" Δημοτικού χρήματος, τι άλλο είναι;

Αυτά για την ώρα, η αίτηση μου προς το ΔΟΠΠΑΤ:


Πιστεύω είμαι σαφής, κίνητρο μου δεν είναι άλλο από το να προσφέρω ότι μπορώ, στις δομές, Πολιτισμού, Τουρισμού και Αθλητισμού του Δήμου, που υπηρέτησα παλιότερα, και πάντα χωρίς αμοιβή, όπως και η αγάπη μου για το Ναύπλιο...

Prefadoros

Υ.Γ. Η Πρόεδρος κυρία Αναστασίου, την οποία βλέπουμε να παρακολουθεί όλες τις εκδηλώσεις από την πρώτη σειρά των καθισμάτων, δεν μπαίνει στην ιστοσελίδα του ΔΟΠΠΑΤ που προΐσταται, να δει αν αυτή ενημερώνεται; Και ποιος είναι υπεύθυνος να ελέγχει την καλή εφαρμογή του συμφωνητικού με την εταιρεία;