Ένα σοβαρό έργο το οποίο "έσπρωξαν" ο πρώην Πρωθυπουργός, Υπουργοί, Περιφέρεια, Γραμματείς, Λιμενάρχες και κάποιοι εξωθεσμικοί, έτυχε στον Κωστούρο, σημαία στον προεκλογικό του αγώνα και αυτό πήγε χαράμι.
Να ξεχάσουμε την προπαγάνδα και τη διαφήμιση; Μέχρι και ο Υπουργός Ναυτιλίας ήρθε πριν από τις Δημοτικές εκλογές να επιθεωρήσει τα ανύπαρκτα, που δεν είχαν καν ξεκινήσει, έργα του Λιμανιού, τις καθημερινές ομοβροντίες για κρουαζιερόπλοια, μαρίνες και ότι κολυμπάει;
Φταίει ο Κωστούρος; Ο επικεφαλής πάντα εισπράττει το αποτέλεσμα, όποιο και αν είναι.
Αυτός έχει την ευθύνη, αυτός οφείλει την απολογία.
Η ανικανότητα ή η άγνοια είναι μέσα στα ενδεχόμενα. Μόνο που αυτές πληρώνονται από όλους εμάς.
Όμως με τόσες ενδείξεις Δήμαρχε, και συ ο ίδιος είχες πει, τι έκανες να προλάβεις τα χειρότερα; Έκανες κάτι να διορθώσεις αυτό που φαινόταν, το αδιέξοδο;
Προστάτης των συμφερόντων του Δήμου και των Δημοτών είσαι. Όφειλες να προλάβεις.
Ο Prefadoros, ούτε κάποια θέση έχει, ούτε τεχνικός είναι, ούτε ειδικός σε λιμενικά έργα. Η απλή παρατήρηση και ανάγνωση των εγγράφων, όσων μπορούσα να βρω, μου έλεγε από την αρχή ότι αυτό το έργο πολύ δύσκολα θα έφτανε στο τέλος.
Σαν πολίτης είχα υποχρέωση να επισημαίνω αυτά που έβλεπα και αυτό έκανα, δημοσιοποιούσα κάθε φορά την όποια εξέλιξη και παράλληλα εξέφραζα τα ερωτήματα που γεννιόντουσαν.
Δεκάδες αναρτήσεις, ώρες ατέλειωτες να γράψω και να ψάξω, να εντοπίσω σημεία που μπορούσαν να τινάξουν το έργο στον αέρα.
Δυστυχώς το έργο δεν θα ολοκληρωθεί και από δω και πέρα μπαίνουμε σε ένα απίστευτο μπλέξιμο με δικαστικές διαμάχες και χρήματα που δόθηκαν και ίσως πρέπει να επιστραφούν και δεν ξέρω τι άλλο θα βγει από αυτή την υπόθεση.
Έτσι ενημερωτικά, στο Λιμάνι του Άστρους η εκβάθυνση τέλειωσε καθώς και το ISPS των Χανίων, που ξεκίνησαν την ίδια εποχή με το δικό μας.
Όσο γι΄αυτά που διαρρέονται, ότι το έργο θα επανενταχτεί στο επόμενο ΕΣΠΑ είναι για αφελείς που αρνούνται να δεχτούν την πραγματικότητα.
Εδώ με όλο το κράτος μαζί μας και τα θαλασσώσαμε.
Και επειδή κάποιοι ακόμα και τώρα θα πουν "σιγά ρε Prefadore που όλα τα ξέρεις" διαβάστε κάποιες από τις αναρτήσεις με τις επισημάνσεις μου και όλες τις αναρτήσεις μου για το Λιμάνι του Ναυπλίου από τον Αύγουστο του 2012.
Prefadoros
21 Νοεμβρίου 2013 Ο διαγωνισμός για το Λιμάνι του Ναυπλίου
-- Η διαπίστωση, μπορεί να μην είμαι τίποτα από αυτά, αλλά μπορώ να εκφράσω την άποψη πως τα νούμερα για τέτοιο έργο μου φαίνονται μάλλον λίγα.
Αυτό τον καιρό στην Πελοπόννησο γίνονται έργα σε διάφορα λιμάνια, να πάρουμε πρόχειρα το Άστρος και το Γύθειο.
Στο Άστρος ο προϋπολογισμός είναι 5,5 εκατομμύρια Ευρώ και στο Γύθειο 22,5 εκατομμύρια.
Θα μου πεις μην συγκρίνεις πράγματα που μπορεί να είναι τελείως διαφορετικά, σωστά, αλλά το ποσό για ένα τέτοιο έργο σαν αυτό της εκβάθυνσης μου μοιάζει πολύ λίγο.
Μακάρι να κάνω λάθος εγώ, να είναι και η μελέτη εντάξει, γιατί πολλά ακούστηκαν και γι΄αυτήν και όλα να πάνε κατ΄ευχήν.
15 Μαρτίου 2014 Ο απρόσκλητος Γραμματικόπουλος τους χάλασε τη φιέστα στο Λιμάνι
10 Απριλίου 2014 Εμπλοκή και αλλαγή του μειοδότη στην «Εκβάθυνση στο λιμένα Ναυπλίου και υποστήριξη κρηπιδωμάτων»
"Μια τυπική(;) παράλειψη στην προσκόμιση εγγράφων από την εταιρία ΑΤΛΑΣ ΑΤΕΒΕ, που συνεργάζεται με εταιρίες συμφερόντων της οικογένειας Τατούλη, την κήρυξε έκπτωτη από το έργο «Εκβάθυνση στο λιμένα Ναυπλίου και υποστήριξη κρηπιδωμάτων» και η Οικονομική Επιτροπή το ανέθεσε στην εταιρία ΒΑΛΤΕΣΙΝΙΚΟ ΑΤΕ.ΞΕ.Β.Ε.
Ο Prefadoros δεν παίρνει θέση για ένα Νομικό θέμα ερμηνείας των όρων ενός διαγωνισμού, αυτό που με νοιάζει, όπως και νομίζω όλους τους συμπολίτες, είναι αν αυτή η εμπλοκή δημιουργήσει μεγάλη καθυστέρηση στην έναρξη και φυσικά την ολοκλήρωση του έργου.
Αν η εταιρία ΑΤΛΑΣ που κηρύχτηκε έκπτωτη προσφύγει σε ένδικα μέσα, τότε είναι άγνωστο πως και πότε αυτά θα ολοκληρωθούν.
Μακάρι να μην υπάρξει καθυστέρηση, μακάρι να προχωρήσει το έργο, με όποιον και αν αναλάβει τελικά την εκτέλεση."
27 Οκτωβρίου 2014 Μένει στη μέση η εκβάθυνση στο Λιμάνι του Ναυπλίου;
"-- Τα ερωτήματα νομίζω αυτονόητα αφού μάλιστα η ημερομηνία 17 Οκτωβρίου 2014 πέρασε:
1ον Τι μεσολάβησε από την υπογραφή στις 17 Απριλίου 2014 μέσα σε δυο βδομάδες ως τις 30 Απριλίου 2014, ώστε η Εταιρεία να αντιληφθεί ότι δεν προλαβαίνει να τελειώσει το έργο σε έξι μήνες και να ζητήσει παράταση; Μετά την υπογραφή έγινε η διαπίστωση;
2ον Η Εταιρεία Ανάδοχος του έργου μπορεί να έχει λόγους συμφέροντος, ο Δήμος και ο Δήμαρχος γιατί περίμεναν έξι ολόκληρους μήνες για να απαντήσουν ή να πάρουν απόφαση σύμφωνα με τα συμφέροντα του Δήμου, "επειδή υπάρχει κίνδυνος ζημίας του Δήμου σε θέμα ζωτικής σημασίας" όπως λέει ο Δημήτρης Κωστούρος και τρέχουν κατόπιν εορτής; Υπήρχε συγκεκριμένος λόγος και ποιες θα είναι οι συνέπειες;
3ον Στις 17 Οκτωβρίου 2014 έληξε η Σύμβαση, το αν θα δοθεί παράταση και τι θα γίνει με τις ρήτρες θα το δούμε, επί της ουσίας της εκτέλεσης του έργου, σε τι ποσοστό έχει αυτό εκτελεστεί μέχρι τώρα; Πως και πόσο θα πληρωθεί ένα έργο που δεν έχει ολοκληρωθεί; Τι θα γίνει με το υπόλοιπο ανεκτέλεστο έργο;
Επειδή μιλάμε για ένα χρήσιμο έργο που συνδυάζεται και με το κλείσιμο του Λιμανιού λόγω ISPS και το κυριότερο θα μας κοστίσει 3.184.335 Ευρώ, νομίζω ότι οι απαντήσεις στα ερωτήματα πρέπει να δοθούν άμεσα και η πλήρης ενημέρωση να γίνει το συντομότερο.
Ούτως ή άλλως, αργά ή γρήγορα, θα γίνουν γνωστά όλα όσα αφορούν το θέμα και θα αποδοθούν οι ευθύνες ή τα εύσημα στους πρωταγωνιστές."
29 Οκτωβρίου 2014 Τελικά θα μας μείνουν τα κάγκελα στο Λιμάνι του Ναυπλίου;
"...αν βέβαια και όταν τελειώσει η εκβάθυνση.
Το ερώτημα είναι θα τελειώσει; Και πότε; Και πόσο τελικά θα το πληρώσουμε; Και ποιος έχει τις ευθύνες;
Δεν είναι μόνο η εμπλοκή με την Ανάδοχο Εταιρεία ΒΑΛΤΕΣΙΝΙΚΟ, που παρουσίασα στην προηγούμενη ανάρτηση, Μένει στη μέση η εκβάθυνση στο Λιμάνι του Ναυπλίου; είναι και οι Δικαστικές περιπέτειες που εκκρεμούν με την Εταιρεία ΑΤΛΑΣ που μειοδότησε αλλά κηρύχτηκε έκπτωτη."
Να ξεχάσουμε την προπαγάνδα και τη διαφήμιση; Μέχρι και ο Υπουργός Ναυτιλίας ήρθε πριν από τις Δημοτικές εκλογές να επιθεωρήσει τα ανύπαρκτα, που δεν είχαν καν ξεκινήσει, έργα του Λιμανιού, τις καθημερινές ομοβροντίες για κρουαζιερόπλοια, μαρίνες και ότι κολυμπάει;
Φταίει ο Κωστούρος; Ο επικεφαλής πάντα εισπράττει το αποτέλεσμα, όποιο και αν είναι.
Αυτός έχει την ευθύνη, αυτός οφείλει την απολογία.
Η ανικανότητα ή η άγνοια είναι μέσα στα ενδεχόμενα. Μόνο που αυτές πληρώνονται από όλους εμάς.
Όμως με τόσες ενδείξεις Δήμαρχε, και συ ο ίδιος είχες πει, τι έκανες να προλάβεις τα χειρότερα; Έκανες κάτι να διορθώσεις αυτό που φαινόταν, το αδιέξοδο;
Προστάτης των συμφερόντων του Δήμου και των Δημοτών είσαι. Όφειλες να προλάβεις.
Ο Prefadoros, ούτε κάποια θέση έχει, ούτε τεχνικός είναι, ούτε ειδικός σε λιμενικά έργα. Η απλή παρατήρηση και ανάγνωση των εγγράφων, όσων μπορούσα να βρω, μου έλεγε από την αρχή ότι αυτό το έργο πολύ δύσκολα θα έφτανε στο τέλος.
Σαν πολίτης είχα υποχρέωση να επισημαίνω αυτά που έβλεπα και αυτό έκανα, δημοσιοποιούσα κάθε φορά την όποια εξέλιξη και παράλληλα εξέφραζα τα ερωτήματα που γεννιόντουσαν.
Δεκάδες αναρτήσεις, ώρες ατέλειωτες να γράψω και να ψάξω, να εντοπίσω σημεία που μπορούσαν να τινάξουν το έργο στον αέρα.
Δυστυχώς το έργο δεν θα ολοκληρωθεί και από δω και πέρα μπαίνουμε σε ένα απίστευτο μπλέξιμο με δικαστικές διαμάχες και χρήματα που δόθηκαν και ίσως πρέπει να επιστραφούν και δεν ξέρω τι άλλο θα βγει από αυτή την υπόθεση.
Έτσι ενημερωτικά, στο Λιμάνι του Άστρους η εκβάθυνση τέλειωσε καθώς και το ISPS των Χανίων, που ξεκίνησαν την ίδια εποχή με το δικό μας.
Όσο γι΄αυτά που διαρρέονται, ότι το έργο θα επανενταχτεί στο επόμενο ΕΣΠΑ είναι για αφελείς που αρνούνται να δεχτούν την πραγματικότητα.
Εδώ με όλο το κράτος μαζί μας και τα θαλασσώσαμε.
Και επειδή κάποιοι ακόμα και τώρα θα πουν "σιγά ρε Prefadore που όλα τα ξέρεις" διαβάστε κάποιες από τις αναρτήσεις με τις επισημάνσεις μου και όλες τις αναρτήσεις μου για το Λιμάνι του Ναυπλίου από τον Αύγουστο του 2012.
Prefadoros
21 Νοεμβρίου 2013 Ο διαγωνισμός για το Λιμάνι του Ναυπλίου
-- Η διαπίστωση, μπορεί να μην είμαι τίποτα από αυτά, αλλά μπορώ να εκφράσω την άποψη πως τα νούμερα για τέτοιο έργο μου φαίνονται μάλλον λίγα.
Αυτό τον καιρό στην Πελοπόννησο γίνονται έργα σε διάφορα λιμάνια, να πάρουμε πρόχειρα το Άστρος και το Γύθειο.
Στο Άστρος ο προϋπολογισμός είναι 5,5 εκατομμύρια Ευρώ και στο Γύθειο 22,5 εκατομμύρια.
Θα μου πεις μην συγκρίνεις πράγματα που μπορεί να είναι τελείως διαφορετικά, σωστά, αλλά το ποσό για ένα τέτοιο έργο σαν αυτό της εκβάθυνσης μου μοιάζει πολύ λίγο.
Μακάρι να κάνω λάθος εγώ, να είναι και η μελέτη εντάξει, γιατί πολλά ακούστηκαν και γι΄αυτήν και όλα να πάνε κατ΄ευχήν.
15 Μαρτίου 2014 Ο απρόσκλητος Γραμματικόπουλος τους χάλασε τη φιέστα στο Λιμάνι
10 Απριλίου 2014 Εμπλοκή και αλλαγή του μειοδότη στην «Εκβάθυνση στο λιμένα Ναυπλίου και υποστήριξη κρηπιδωμάτων»
"Μια τυπική(;) παράλειψη στην προσκόμιση εγγράφων από την εταιρία ΑΤΛΑΣ ΑΤΕΒΕ, που συνεργάζεται με εταιρίες συμφερόντων της οικογένειας Τατούλη, την κήρυξε έκπτωτη από το έργο «Εκβάθυνση στο λιμένα Ναυπλίου και υποστήριξη κρηπιδωμάτων» και η Οικονομική Επιτροπή το ανέθεσε στην εταιρία ΒΑΛΤΕΣΙΝΙΚΟ ΑΤΕ.ΞΕ.Β.Ε.
Ο Prefadoros δεν παίρνει θέση για ένα Νομικό θέμα ερμηνείας των όρων ενός διαγωνισμού, αυτό που με νοιάζει, όπως και νομίζω όλους τους συμπολίτες, είναι αν αυτή η εμπλοκή δημιουργήσει μεγάλη καθυστέρηση στην έναρξη και φυσικά την ολοκλήρωση του έργου.
Αν η εταιρία ΑΤΛΑΣ που κηρύχτηκε έκπτωτη προσφύγει σε ένδικα μέσα, τότε είναι άγνωστο πως και πότε αυτά θα ολοκληρωθούν.
Μακάρι να μην υπάρξει καθυστέρηση, μακάρι να προχωρήσει το έργο, με όποιον και αν αναλάβει τελικά την εκτέλεση."
27 Οκτωβρίου 2014 Μένει στη μέση η εκβάθυνση στο Λιμάνι του Ναυπλίου;
"-- Τα ερωτήματα νομίζω αυτονόητα αφού μάλιστα η ημερομηνία 17 Οκτωβρίου 2014 πέρασε:
1ον Τι μεσολάβησε από την υπογραφή στις 17 Απριλίου 2014 μέσα σε δυο βδομάδες ως τις 30 Απριλίου 2014, ώστε η Εταιρεία να αντιληφθεί ότι δεν προλαβαίνει να τελειώσει το έργο σε έξι μήνες και να ζητήσει παράταση; Μετά την υπογραφή έγινε η διαπίστωση;
2ον Η Εταιρεία Ανάδοχος του έργου μπορεί να έχει λόγους συμφέροντος, ο Δήμος και ο Δήμαρχος γιατί περίμεναν έξι ολόκληρους μήνες για να απαντήσουν ή να πάρουν απόφαση σύμφωνα με τα συμφέροντα του Δήμου, "επειδή υπάρχει κίνδυνος ζημίας του Δήμου σε θέμα ζωτικής σημασίας" όπως λέει ο Δημήτρης Κωστούρος και τρέχουν κατόπιν εορτής; Υπήρχε συγκεκριμένος λόγος και ποιες θα είναι οι συνέπειες;
3ον Στις 17 Οκτωβρίου 2014 έληξε η Σύμβαση, το αν θα δοθεί παράταση και τι θα γίνει με τις ρήτρες θα το δούμε, επί της ουσίας της εκτέλεσης του έργου, σε τι ποσοστό έχει αυτό εκτελεστεί μέχρι τώρα; Πως και πόσο θα πληρωθεί ένα έργο που δεν έχει ολοκληρωθεί; Τι θα γίνει με το υπόλοιπο ανεκτέλεστο έργο;
Επειδή μιλάμε για ένα χρήσιμο έργο που συνδυάζεται και με το κλείσιμο του Λιμανιού λόγω ISPS και το κυριότερο θα μας κοστίσει 3.184.335 Ευρώ, νομίζω ότι οι απαντήσεις στα ερωτήματα πρέπει να δοθούν άμεσα και η πλήρης ενημέρωση να γίνει το συντομότερο.
Ούτως ή άλλως, αργά ή γρήγορα, θα γίνουν γνωστά όλα όσα αφορούν το θέμα και θα αποδοθούν οι ευθύνες ή τα εύσημα στους πρωταγωνιστές."
29 Οκτωβρίου 2014 Τελικά θα μας μείνουν τα κάγκελα στο Λιμάνι του Ναυπλίου;
"...αν βέβαια και όταν τελειώσει η εκβάθυνση.
Το ερώτημα είναι θα τελειώσει; Και πότε; Και πόσο τελικά θα το πληρώσουμε; Και ποιος έχει τις ευθύνες;
Δεν είναι μόνο η εμπλοκή με την Ανάδοχο Εταιρεία ΒΑΛΤΕΣΙΝΙΚΟ, που παρουσίασα στην προηγούμενη ανάρτηση, Μένει στη μέση η εκβάθυνση στο Λιμάνι του Ναυπλίου; είναι και οι Δικαστικές περιπέτειες που εκκρεμούν με την Εταιρεία ΑΤΛΑΣ που μειοδότησε αλλά κηρύχτηκε έκπτωτη."
Και πιο κάτω:
"Αυτά λοιπόν, να ρωτήσω ευθέως τον Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπλίου:
Έχει σταματήσει το έργο; Τι ακριβώς ζητάει η ΒΑΛΤΕΣΙΝΙΚΟ; Τι πρόκειται να γίνει από δω και πέρα με την πορεία του έργου, με δεδομένο ότι αυτό θα έπρεπε να τελειώσει στις 17 Οκτωβρίου 2014;
Και το πιο σημαντικό, σε ποιο σημείο βρίσκεται σήμερα η εκβάθυνση και τι απομένει για να ολοκληρωθεί το έργο;
Επειδή δεν θα αποφύγει να απαντήσει, όπως φυσικά και ο Δήμαρχος, καλό είναι να δώσει όλα τα στοιχεία ο ίδιος στη δημοσιότητα.
Όταν ένα έργο ζωής, όπως το παρουσίαζαν προεκλογικά με καθημερινές αναφορές, κινδυνεύει να μετατραπεί στο μεγαλύτερο φιάσκο, μάλλον πρέπει να απαντήσουν και να βάλουν τα πράγματα στη θέση τους."
31 Οκτωβρίου 2014 Δόθηκε παράταση για την εκβάθυνση στο Λιμάνι Ναυπλίου
7 Ιανουαρίου 2015 Τι άφησε πίσω του στο Δήμο Ναυπλιέων το 2014
"Ναι αλλά το Λιμάνι προχωράει Prefadore!
Μιας και το πιάσαμε, δόθηκε και νέα παράταση στη ΒΑΛΤΕΣΙΝΙΚΟ μέχρι τον Απρίλη για να παραδώσει την εκβάθυνση.
Τώρα, το τι μπέρδεμα έχει γίνει με το βάθος και τις πληρωμές, όποιος ενδιαφέρεται παραθέτω όλες τις αποφάσεις, το σίγουρο είναι ότι πολλά μπλεξίματα βλέπω, που μπορεί να φτάσουν μέχρι και τη λειτουργικότητα του έργου, θα δούμε."
21 Ιουλίου 2015 Εκβάθυνση λιμανιού στο Ναύπλιο, όπως λέμε Ανάβαλος;
"Βασικά η εταιρεία που έχει αναλάβει την εκβάθυνση ζητά τις παρατάσεις για διάφορους λόγους, να ένας που ακούστηκε στην Οικονομική Επιτροπή: η φύση των προς εκσκαφή εδαφών δεν είναι αυτή που είχε αρχικά προβλεφθεί στη μελέτη, δεδομένου ότι η εκσκαφή εδαφών κατηγορίας Γ ή Δ, είναι πολύ πιο χρονοβόρα από τα εδάφη Α-Β, δεδομένου ότι αρχικά απαιτείται η χαλάρωση τους με υδραυλική σφύρα και στη συνέχεια η απομάκρυνσή τους με αρπάγη, κατάλαβες;
♥ Δηλαδή η μελέτη που βασίστηκε ένα τόσο μεγάλο και πολυδάπανο έργο ήταν για τα "μπάζα";
♣ Δεν είναι Μηχανικός ούτε ειδικός για να σου απαντήσω, όμως από αυτά που είχα διαβάσει πριν ξεκινήσει το έργο υπήρχαν σοβαρές ενστάσεις για την ποιότητα της μελέτης και της όλης διαδικασίας, όπως του Τάσου Σαλεσιώτη.
♥ Δηλαδή τελικά και το έργο είναι αμφίβολης αποτελεσματικότητας και προφανώς θα στοιχίσει παραπάνω;
♣ Διάβασε την επικεφαλίδα..."
Λιμάνι
"Αυτά λοιπόν, να ρωτήσω ευθέως τον Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπλίου:
Έχει σταματήσει το έργο; Τι ακριβώς ζητάει η ΒΑΛΤΕΣΙΝΙΚΟ; Τι πρόκειται να γίνει από δω και πέρα με την πορεία του έργου, με δεδομένο ότι αυτό θα έπρεπε να τελειώσει στις 17 Οκτωβρίου 2014;
Και το πιο σημαντικό, σε ποιο σημείο βρίσκεται σήμερα η εκβάθυνση και τι απομένει για να ολοκληρωθεί το έργο;
Επειδή δεν θα αποφύγει να απαντήσει, όπως φυσικά και ο Δήμαρχος, καλό είναι να δώσει όλα τα στοιχεία ο ίδιος στη δημοσιότητα.
Όταν ένα έργο ζωής, όπως το παρουσίαζαν προεκλογικά με καθημερινές αναφορές, κινδυνεύει να μετατραπεί στο μεγαλύτερο φιάσκο, μάλλον πρέπει να απαντήσουν και να βάλουν τα πράγματα στη θέση τους."
31 Οκτωβρίου 2014 Δόθηκε παράταση για την εκβάθυνση στο Λιμάνι Ναυπλίου
7 Ιανουαρίου 2015 Τι άφησε πίσω του στο Δήμο Ναυπλιέων το 2014
"Ναι αλλά το Λιμάνι προχωράει Prefadore!
Μιας και το πιάσαμε, δόθηκε και νέα παράταση στη ΒΑΛΤΕΣΙΝΙΚΟ μέχρι τον Απρίλη για να παραδώσει την εκβάθυνση.
Τώρα, το τι μπέρδεμα έχει γίνει με το βάθος και τις πληρωμές, όποιος ενδιαφέρεται παραθέτω όλες τις αποφάσεις, το σίγουρο είναι ότι πολλά μπλεξίματα βλέπω, που μπορεί να φτάσουν μέχρι και τη λειτουργικότητα του έργου, θα δούμε."
21 Ιουλίου 2015 Εκβάθυνση λιμανιού στο Ναύπλιο, όπως λέμε Ανάβαλος;
"Βασικά η εταιρεία που έχει αναλάβει την εκβάθυνση ζητά τις παρατάσεις για διάφορους λόγους, να ένας που ακούστηκε στην Οικονομική Επιτροπή: η φύση των προς εκσκαφή εδαφών δεν είναι αυτή που είχε αρχικά προβλεφθεί στη μελέτη, δεδομένου ότι η εκσκαφή εδαφών κατηγορίας Γ ή Δ, είναι πολύ πιο χρονοβόρα από τα εδάφη Α-Β, δεδομένου ότι αρχικά απαιτείται η χαλάρωση τους με υδραυλική σφύρα και στη συνέχεια η απομάκρυνσή τους με αρπάγη, κατάλαβες;
♥ Δηλαδή η μελέτη που βασίστηκε ένα τόσο μεγάλο και πολυδάπανο έργο ήταν για τα "μπάζα";
♣ Δεν είναι Μηχανικός ούτε ειδικός για να σου απαντήσω, όμως από αυτά που είχα διαβάσει πριν ξεκινήσει το έργο υπήρχαν σοβαρές ενστάσεις για την ποιότητα της μελέτης και της όλης διαδικασίας, όπως του Τάσου Σαλεσιώτη.
♥ Δηλαδή τελικά και το έργο είναι αμφίβολης αποτελεσματικότητας και προφανώς θα στοιχίσει παραπάνω;
♣ Διάβασε την επικεφαλίδα..."
Λιμάνι