Γνωστή η τακτική του Δήμαρχου Δημήτρη Κωστούρου, την μάθαμε, χρόνια τώρα επαναλαμβάνεται.
Όταν φαίνεται ότι δεν μπορούμε, πετάμε τη μπάλα στην εξέδρα.
Και επειδή ένας από αυτούς που "μοίραζαν ευθύνες", όπως λέει ο Δήμαρχος, για το θέμα του ναυαγίου του Λιμανιού ήταν ο Prefadoros, δυο λόγια μόνο:
Κύριε Δήμαρχε, μπορεί εσείς να αναφέρετε γενικά τις ημερομηνίες, για να δικαιολογήσετε ότι δεν προλαβαίνατε, όμως εδώ και πολύ καιρό κάποιος, που δεν είχε και όλα τα στοιχεία του έργου, σας προειδοποιούσε, ότι το έργο έχει πρόβλημα με δεκάδες αναρτήσεων.
Δυο από τις πιο χαρακτηριστικές και προφητικές που έδειχναν ξεκάθαρα ότι το έργο δεν πρόκειται να τελειώσει,
Μένει στη μέση η εκβάθυνση στο Λιμάνι του Ναυπλίου; 27 Οκτωβρίου 2014
Τελικά θα μας μείνουν τα κάγκελα στο Λιμάνι του Ναυπλίου; 29 Οκτωβρίου 2014
Επομένως, καλό είναι να λαμβάνετε υπ΄όψι σας τις παρατηρήσεις των Δημοτών σας, ιδιαίτερα αυτών που έχουν γεννηθεί εκεί που "σκάει το κύμα" και δεν "φυτεύονται" όπως και σεις μας λέτε.
Prefadoros
Υ.Γ. Συγχωρείστε τον προσωπικό τόνο, αλλά αρνούμαι να δεχτώ ότι μου σερβίρουν, ακόμα και τα καλά σε τοπικό επίπεδο play maker της εποχής τους.
Η ανακοίνωση του Δημάρχου Ναυπλιέων:
Στην σημερινή τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου Ναυπλιέων έγινε συζήτηση για το θέμα το λιμανιού. Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων Δημήτρης Κωστούρος δήλωσε: «Λιμάνι κάθε εμπόδιο σε καλό, δεν χωρά γκρίνια και μιζέρια. Πριν ακόμα βγουν επίσημες ανακοινώσεις, (που σημαίνει ότι μια διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη, άρα διακυβεύονται και συμφέροντα του Δήμου), είχαν βγει ανακοινώσεις που «μοίραζαν ευθύνες».
Για την αποκατάσταση της αλήθειας λοιπόν.
α) Το έργο εντάχθηκε στο ΠΕΠ Πελοποννήσου, με προϋπολογισμό 3.184.000 € βασισμένο σε μελέτη που είχε συνταχθεί από το γραφείο Δ. Πάστρας & Συνεργάτες (Καλαμάτα )το 2011. Τροποποιήθηκε τον 10ο του 2012. Η μελέτη θεωρήθηκε από όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες, και το έργο δημοπρατήθηκε.
β) Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου προέκυψαν διαφορές ανάμεσα στα ευρήματα της εκσκαφής και της μελέτης, με αποτέλεσμα την ανάγκη τροποποίησης του φυσικού και του οικονομικού αντικείμενου του έργου. Δηλαδή παρουσιάστηκε αστοχία της αρχικής μελέτης. Εκπονήθηκε νέα μελέτη η οποία με τα νέα ευρήματα διπλασίασε τον προϋπολογισμό του έργου.
γ) Επειδή το έργο, ήταν ενταγμένο στο ΕΣΠΑ, οι κινήσεις που μπορούσαν να γίνουν ήταν περιορισμένες και χρονικά (ημερομηνία ολοκλήρωσης των έργων η 31/12/2015), αλλά και οικονομικά
δ) Ο Δήμος κινήθηκε άμεσα, και σε συνεργασία με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κύριο Τατούλη σχεδιάζει την οριστική λύση του θέματος, το αμέσως επόμενο διάστημα. Μια λύση που θα λύνει μια και καλή το θέμα, και ελπίζουμε να περιλαμβάνει συνολικά και την Λιμενική Ζώνη.
ε) Εναλλακτικά ο Δήμος εξετάζει και άλλες πιθανές πηγές χρηματοδότησης για το υπόλοιπο του έργου με καταρχήν θετική ανταπόκριση.
Η Δημοτική αρχή πράγματι θα κριθεί για τις προεκλογικές της δεσμεύσεις, για το αν και κατά πόσο θα τις υλοποιήσει. Σκοπεύουμε να κρατήσουμε τις δεσμεύσεις στο ακέραιο και για το θέμα του Λιμανιού, και για το θέμα της Μαρίνας, και για πολλά- πολλά άλλα θέματα για τα οποία έχουμε δεσμευτεί, ή θα σχεδιάσουμε μέσω του στρατηγικού σχεδιασμού του Δήμου που θα παρουσιάσουμε το προσεχές διάστημα.
Η Δημοτική Αρχή όμως κρίνεται και στην διαχείριση απρόβλεπτων καταστάσεων και δυσκολιών (καθημερινό φαινόμενο) όπως αυτή που προέκυψε στο θέμα της εκβάθυνσης του Λιμανιού. Συστήνουμε λοιπόν λίγο υπομονή και κυρίως ψυχραιμία. Τα θέματα δεν λύνονται με καταστροφολογία αλλά με συγκεκριμένες πράξεις.
ΥΓ: Δυστυχώς θα επαναλάβουμε για μία ακόμα φορά ότι ζητείται σοβαρότητα από την πλευρά της μείζονος αντιπολίτευσης.
Εκτός από το παράλογο της πρότασης για μεταφορά του ¨λιμανιού κρουαζιέρας¨ στη μοναδική πλαζ του Ναυπλίου (Αρβανιτιά ) θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε τα εξής:
1ο: λιμάνια δεν ¨φυτεύονται ¨ όπου σκάει το κύμα!
2ο: το εγκαταλελειμμένο ΞΕΝΙΑ είναι ψηλά για τελωνειακός σταθμός!
3ο: το beach bar είναι ¨ιδανικό¨ για πύλη εισόδου Schengen θα παρουσιαστεί θέμα με την εφαρμογή του κώδικα ασφαλείας (ISPS code)!!!!»
ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΛΙΕΩΝ
Όταν φαίνεται ότι δεν μπορούμε, πετάμε τη μπάλα στην εξέδρα.
Και επειδή ένας από αυτούς που "μοίραζαν ευθύνες", όπως λέει ο Δήμαρχος, για το θέμα του ναυαγίου του Λιμανιού ήταν ο Prefadoros, δυο λόγια μόνο:
Κύριε Δήμαρχε, μπορεί εσείς να αναφέρετε γενικά τις ημερομηνίες, για να δικαιολογήσετε ότι δεν προλαβαίνατε, όμως εδώ και πολύ καιρό κάποιος, που δεν είχε και όλα τα στοιχεία του έργου, σας προειδοποιούσε, ότι το έργο έχει πρόβλημα με δεκάδες αναρτήσεων.
Δυο από τις πιο χαρακτηριστικές και προφητικές που έδειχναν ξεκάθαρα ότι το έργο δεν πρόκειται να τελειώσει,
Μένει στη μέση η εκβάθυνση στο Λιμάνι του Ναυπλίου; 27 Οκτωβρίου 2014
Τελικά θα μας μείνουν τα κάγκελα στο Λιμάνι του Ναυπλίου; 29 Οκτωβρίου 2014
Επομένως, καλό είναι να λαμβάνετε υπ΄όψι σας τις παρατηρήσεις των Δημοτών σας, ιδιαίτερα αυτών που έχουν γεννηθεί εκεί που "σκάει το κύμα" και δεν "φυτεύονται" όπως και σεις μας λέτε.
Prefadoros
Υ.Γ. Συγχωρείστε τον προσωπικό τόνο, αλλά αρνούμαι να δεχτώ ότι μου σερβίρουν, ακόμα και τα καλά σε τοπικό επίπεδο play maker της εποχής τους.
Η ανακοίνωση του Δημάρχου Ναυπλιέων:
Στην σημερινή τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου Ναυπλιέων έγινε συζήτηση για το θέμα το λιμανιού. Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων Δημήτρης Κωστούρος δήλωσε: «Λιμάνι κάθε εμπόδιο σε καλό, δεν χωρά γκρίνια και μιζέρια. Πριν ακόμα βγουν επίσημες ανακοινώσεις, (που σημαίνει ότι μια διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη, άρα διακυβεύονται και συμφέροντα του Δήμου), είχαν βγει ανακοινώσεις που «μοίραζαν ευθύνες».
Για την αποκατάσταση της αλήθειας λοιπόν.
α) Το έργο εντάχθηκε στο ΠΕΠ Πελοποννήσου, με προϋπολογισμό 3.184.000 € βασισμένο σε μελέτη που είχε συνταχθεί από το γραφείο Δ. Πάστρας & Συνεργάτες (Καλαμάτα )το 2011. Τροποποιήθηκε τον 10ο του 2012. Η μελέτη θεωρήθηκε από όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες, και το έργο δημοπρατήθηκε.
β) Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου προέκυψαν διαφορές ανάμεσα στα ευρήματα της εκσκαφής και της μελέτης, με αποτέλεσμα την ανάγκη τροποποίησης του φυσικού και του οικονομικού αντικείμενου του έργου. Δηλαδή παρουσιάστηκε αστοχία της αρχικής μελέτης. Εκπονήθηκε νέα μελέτη η οποία με τα νέα ευρήματα διπλασίασε τον προϋπολογισμό του έργου.
γ) Επειδή το έργο, ήταν ενταγμένο στο ΕΣΠΑ, οι κινήσεις που μπορούσαν να γίνουν ήταν περιορισμένες και χρονικά (ημερομηνία ολοκλήρωσης των έργων η 31/12/2015), αλλά και οικονομικά
δ) Ο Δήμος κινήθηκε άμεσα, και σε συνεργασία με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κύριο Τατούλη σχεδιάζει την οριστική λύση του θέματος, το αμέσως επόμενο διάστημα. Μια λύση που θα λύνει μια και καλή το θέμα, και ελπίζουμε να περιλαμβάνει συνολικά και την Λιμενική Ζώνη.
ε) Εναλλακτικά ο Δήμος εξετάζει και άλλες πιθανές πηγές χρηματοδότησης για το υπόλοιπο του έργου με καταρχήν θετική ανταπόκριση.
Η Δημοτική αρχή πράγματι θα κριθεί για τις προεκλογικές της δεσμεύσεις, για το αν και κατά πόσο θα τις υλοποιήσει. Σκοπεύουμε να κρατήσουμε τις δεσμεύσεις στο ακέραιο και για το θέμα του Λιμανιού, και για το θέμα της Μαρίνας, και για πολλά- πολλά άλλα θέματα για τα οποία έχουμε δεσμευτεί, ή θα σχεδιάσουμε μέσω του στρατηγικού σχεδιασμού του Δήμου που θα παρουσιάσουμε το προσεχές διάστημα.
Η Δημοτική Αρχή όμως κρίνεται και στην διαχείριση απρόβλεπτων καταστάσεων και δυσκολιών (καθημερινό φαινόμενο) όπως αυτή που προέκυψε στο θέμα της εκβάθυνσης του Λιμανιού. Συστήνουμε λοιπόν λίγο υπομονή και κυρίως ψυχραιμία. Τα θέματα δεν λύνονται με καταστροφολογία αλλά με συγκεκριμένες πράξεις.
ΥΓ: Δυστυχώς θα επαναλάβουμε για μία ακόμα φορά ότι ζητείται σοβαρότητα από την πλευρά της μείζονος αντιπολίτευσης.
Εκτός από το παράλογο της πρότασης για μεταφορά του ¨λιμανιού κρουαζιέρας¨ στη μοναδική πλαζ του Ναυπλίου (Αρβανιτιά ) θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε τα εξής:
1ο: λιμάνια δεν ¨φυτεύονται ¨ όπου σκάει το κύμα!
2ο: το εγκαταλελειμμένο ΞΕΝΙΑ είναι ψηλά για τελωνειακός σταθμός!
3ο: το beach bar είναι ¨ιδανικό¨ για πύλη εισόδου Schengen θα παρουσιαστεί θέμα με την εφαρμογή του κώδικα ασφαλείας (ISPS code)!!!!»
ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΛΙΕΩΝ