Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Ευχαριστώ το Δήμαρχο Ναυπλιέων για τις απαντήσεις στον Prefadoro

Ειλικρινά ευχαριστώ το Δημήτρη Κωστούρο, που μετά από τρία χρόνια που αναφέρομαι σε απευθείας αναθέσεις και σπατάλες, στον τρόπο διαχείρισης που ακολουθεί η Δημαρχία του, με δεκάδες αναρτήσεις, μου απάντησε με τον πιο επίσημο τρόπο μέσα από το Δημοτικό Συμβούλιο Ναυπλιέων.

Είναι προφανές ότι εξοργίστηκε από την ανάρτηση, Σπατάλη με απευθείας αναθέσεις, αυξήσεις φωτιά στα Δημοτικά Τέλη, για το Συσσίτιο των απόρων θα δώσουμε τίποτα κύριε Δήμαρχε; γιατί σε αυτήν συνεχώς αναφερόταν, αν και απέφυγε να αναφέρει το όνομά μου.

Βέβαια με τη γνωστή δασκαλίστικη μέθοδο του, τα είπε όπως ήθελε, τα μπουρδούκλωσε, αναφέροντας αυτά που τον συνέφεραν και αγνόησε τα άλλα.



Το ίδιο έκανε και με το Λιμάνι και το ίδιο κάνει με όλα τα θέματα που δεν του πηγαίνουν καλά.

Τον καταλαβαίνω, όμως αγαπητέ Δήμαρχε, γιατί δεν κάνουμε αυτό που σου έχω προτείνει πριν από δυο και βάλε χρόνια, ένα ελεύθερο δημόσιο διάλογο σε όποιο μέσο θέλεις και με όποιους δημοσιογράφους θέλεις;

Έτσι θα φανεί και ο παλιοχαρακτήρας Prefadoros, θα αποκαλύψεις και τα συμφέροντα που κρύβονται από πίσω μου και θα αποδείξεις γιατί τα βάζω μαζί σου.

Θα περιμένω... μέχρι τότε θα μου επιτρέψεις, όπως έχω το δικαίωμα, να ασκώ την κριτική μου.

Συγχωρείστε μου αγαπητοί αναγνώστες τον προσωπικό τόνο, όμως είχα την τιμητική μου σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο από το Δήμαρχο, αν και απών, ακόμα και κατ΄όνομα.

Prefadoros