Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Στο Ναύπλιο υπάρχουν νέοι συμπολίτες που ασχολούνται με την πραγματική ζωή. Ο Α.Γ.Ο.Ν. είναι το πρόσχημα...

Κατέβαινα προχθές το βράδυ γύρω στις δέκα, από Σταϊκοπούλου για Μεγάλο Δρόμο, πρόσεξα μαζεμένους σε ένα μεγάλο γραφείο καμιά δεκαριά νέους ανθρώπους, συμπολίτες, από τα μέρη μας.

Γνώριμες μου φάνηκαν οι φάτσες, μου κάνουν νόημα και ανοίγω την πόρτα.

"Τι κάνετε εδώ ρε μάγκες;"τους λέω.

"Έχουμε και μεις τα προβλήματά μας και τα συζητάμε", με το χαμόγελο η απάντηση.

"Για πέστε μου ονόματα να δω αν ξέρω τους γονιούς σας;"



"Αυτός είναι του...", "Έλα ρε, με τον πατέρα σου μεγαλώσαμε μαζί, εσένα πως σε λένε;"

"Εγώ είμαι του... εσείς είστε ο Prefadoros έτσι;"

"Ναι αγόρι μου και χαίρομαι που σας γνωρίζω, στείλτε μου ότι θέλετε να το δημοσιοποιήσω, θα καθόμουνα αλλά η παρέα με περιμένει..."

Το mail που πήρα την επομένη τα λέει όλα "Χτες το βράδυ κατά τις 22.00 κάπου στα στενά της παλιάς πόλης είχε συνάντηση η παρέα της ομάδας του ΑΓΟΝ. Τι να ετοιμάζουν άραγε; κλπ

Είμασταν οι Καββαδίας Δωρής Ροινιώτης Γκούβερης Ρουτσόπουλος Καπετάνος Κασκαφέτος"

Ψάχνω λίγο και ανακαλύπτω ένα πραγματικό διαμάντι, ένα διαμάντι που βρίσκεται εδώ, στον τόπο μας, μακρυά από τα φώτα της δημοσιότητας, έξω από τη βαριεστημένη επανάληψη της μιζέριας μας, αδιάφορη για το μικρόκοσμο του συμφέροντος, της απληστίας, του πάθους της εξουσίας.

Νέοι άνθρωποι που χαίρονται πραγματικά τη ζωή, που κατάλαβαν ότι η ευτυχία βρίσκεται στις ανθρώπινες σχέσεις, τη φιλία, την ομάδα, το κέφι, στο ποδόσφαιρο της άθλησης, στο χαμόγελο και την καλή διάθεση.

Τα δικά μου κάλαντα είναι αυτά που γράφουν οι φίλοι μου, πια, στην ιστοσελίδα τους:

Ο Αθλητικός Γυμναστικός Όμιλος Ναυπλίου Α.Γ.Ο.Ν. δημιουργήθηκε από μια παρέα νέων με σκοπό να δημιουργήσουν μια διαφορετική ποδοσφαιρική ομάδα με κέντρο τους αθλητές-παίκτες και τα μέλη σε ένα οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον.

Ας φτάσουμε την ομάδα εκεί που αξίζει...

Καλή χρονιά σε όλους.

Prefadoros

http://www.agonfc.gr/

https://www.facebook.com/AgoNafpliou