Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Μαλάκας ξεμαλάκας, πάλι δίκιο έχει... "ξυπνητζήδες"

Επειδή κάποιοι πονηροί, "ξυπνητζήδες" που λέμε στην πιάτσα, εδώ από τα μέρη μας, χλεύασαν τη χθεσινή μου ανάρτηση για το ότι όλα τα ξέρω, και για το Λιμάνι, δίνω την απάντηση.

Τι να κάνουμε ρε παιδιά, μαλάκας ξεμαλάκας, τα έγραφε ο Prefadoros από τις 21 Νοεμβρίου 2013, πριν από δυο χρόνια.

Όχι γιατί είμαι πιο έξυπνος ή πονηρός, αυτά που τώρα "ομολογεί" ότι ήξερε και ο Δημήτρης Κωστούρος από τότε, ήξερα και γω και γι΄αυτό έγραφα δημόσια την ανησυχία μου μπας και την ακούσει.

Δείτε τι έγραφα τότε:

-- Η διαπίστωση, μπορεί να μην είμαι τίποτα από αυτά, αλλά μπορώ να εκφράσω την άποψη πως τα νούμερα για τέτοιο έργο μου φαίνονται μάλλον λίγα.


Αυτό τον καιρό στην Πελοπόννησο γίνονται έργα σε διάφορα λιμάνια, να πάρουμε πρόχειρα το Άστρος και το Γύθειο.


Στο Άστρος ο προϋπολογισμός είναι 5,5 εκατομμύρια Ευρώ και στο Γύθειο 22,5 εκατομμύρια.


Θα μου πεις μην συγκρίνεις πράγματα που μπορεί να είναι τελείως διαφορετικά, σωστά, αλλά το ποσό για ένα τέτοιο έργο σαν αυτό της εκβάθυνσης μου μοιάζει πολύ λίγο.


Μακάρι να κάνω λάθος εγώ, να είναι και η μελέτη εντάξει, γιατί πολλά ακούστηκαν και γι΄αυτήν και όλα να πάνε κατ΄ευχήν.


Προς το παρόν το απαραίτητο σχόλιο.


Αγαπητέ Δήμαρχε, συντονιστείτε, μονίμως τα γεγονότα σας προλαβαίνουν περιμένοντας να τα εκμεταλλευτείτε.


Ο διαγωνισμός για το Λιμάνι του Ναυπλίου

Μήπως είναι αυτά που ανα(από)καλύφτηκαν από το Δήμαρχο Κωστούρο δυο χρόνια μετά;

Δείτε και ακούστε τι μας είπε στο Δημοτικό Συμβούλιο στο βίντεο.

Πέρα από τις αντιφάσεις, ότι ακολούθησε τη μελέτη που βρήκε, ότι ειδικοί του είχαν προτείνει άλλη καλύτερη λύση και ότι προτίμησε να μην πετάξει τη μελέτη γιατί θα τον έπαιρναν με τις πέτρες και παρ΄όλα αυτά ήταν απρόβλεπτη κατάσταση, να του υπενθυμίσω ότι δεν ανέλαβε το 2012 από κάποιον αντίπαλο, από τον Αναγνωσταρά ανέλαβε που ήταν από το 2007 το "πρώτο βιολί" του, στην άσκηση της εξουσίας του Δήμου.

Επομένως γνώριζε ή όφειλε να γνωρίζει τα της μελέτης που τώρα, αναγκάζεται για να αποποιηθεί της αποτυχίας, να κατηγορήσει.

Απλά είναι τα πράγματα, και τα στοιχεία πλέον υπάρχουν για να κινηθεί κατά των υπευθύνων κατ΄αρχήν, της μελέτης.

Μένει να δούμε αν και πότε θα το κάνει, όπως είπε στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Και βέβαια τι θα γίνει με το έργο και τα λεφτά που έχουμε δώσει.

Καλές γιορτές να έχετε... και ψυχραιμία, που λέει και ο Δήμαρχος...

Εμείς έχουμε Δήμαρχε... εσύ δεν ξέρω...

Prefadoros

Υ.Γ. Όσο για τη σύγκριση με το έργο της ύδρευσης στον πρώην Δήμο Ασίνης, είναι σα να συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια. Άσε αυτό το "κάθε εμπόδιο για καλό".