Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Ε ρε και να ήταν η Δούρου Υπουργός Εξωτερικών!


Τι έγινε Δεξιοί Πατριώτες; Εσείς Νεοδεξιοί πρώην του Πατριωτικού ΠΑΣΟΚ;

Για τον Υπουργό μας των Εξωτερικών λέω, το Βαγγέλη το Βενιζέλο, δεν ακούσατε τίποτα ε;

Ούτε φυσικά για την Κύπρια Ευρωβουλευτή Ελένη Θεοχάρους, που έκανε το αυτονόητο καθήκον της να υπερασπιστεί την πατρίδα της σε μια ακόμη πρόκληση από την πλευρά της Τουρκίας.


Μια πρόκληση που, όπως η ίδια καταγγέλει, έμεινε αναπάντητη και από τον Έλληνα ΥΠΕΞ που προέδρευε και παρέλαβε εκ μέρους της Τουρκίας έγγραφο στο οποίο αναφέρεται ότι η Κυπριακή Δημοκρατία, κράτος – μέλος της ΕΕ, είναι εκλιπούσα, δηλαδή, «κλινικά νεκρή».

Το ωραίο είναι ότι το ΥΠΕΞ προέβη σε "Ρηματική διακοίνωση της Αθήνας προς την Λευκωσία" στην ουσία για να "μαλώσει" το Κυπριακό ΥΠΕΞ την Ευρωβουλευτή.

Φυσικά δεν έμεινε αναπάντητη η ενέργεια αυτή από την Ελένη Θεοχάρους που εκτός των άλλων σημειώνει:

"Δεν ξέρω αν αληθεύει η πληροφορία ότι ο κύριος Βαγγέλης ζητά την κεφαλήν μου επί πίνακι, το άκουσα όμως από διάφορες πηγές. Λοιπόν, να θυμίσω ή να γνωστοποιήσω στον κάθε κύριο Βαγγέλη ότι ούτε η χούντα των φασιστοειδών του 1967 δεν μου έκλεισε το στόμα, ειδικά όταν έπρεπε να εκφράσω τις απόψεις μου, ότι δεν είμαι διορισμένη νομάρχης για να με πάψει, ούτε και είμαι αναρριχητικό που σκαρφάλωσα επάνω στον στιβαρό κορμό του για να μου κόψει τις ρίζες." Ελένη Θεοχάρους

Όσο για το ποια είναι η κ. Ελένη Θεοχάρους, διαβάστε εδώ, το όλο θέμα μπορείτε να το διαβάσετε εδώ και εδώ, αλλά και στη ναυαρχίδα της ενημέρωσης, εδώ.

Εκεί τελικά που απογοητεύεσαι και λες να τα παρατήσεις, να σου κάποιοι πατριώτες, συμπολίτες ή όχι, που σε κάνουν υπερήφανο και σου δίνουν κουράγιο να συνεχίσεις ακολουθώντας τους.

Να είσαι καλά άξιο παιδί της ηρωικής γης της Κύπρου, κυρίως γιατί διδάσκεις ήθος και αξιοπρέπεια.

Prefadoros