Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Λιμάνι Ναυπλίου, κάτι σαν το Μονακό να πούμε;

Αν πάρουμε τοις μετρητοίς όσα ο Περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης και ο Δήμαρχος Ναυπλιέων Δημήτρης Κωστούρος μας λένε για το Λιμάνι του Ναυπλίου, τότε θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι σε λίγο χρόνο το Ναύπλιο θα μοιάζει με το Μονακό.

Εκβάθυνση του Λιμανιού για να μπαίνουν τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια, περίφραξη και μέτρα ασφαλείας όπως πρέπει σε ένα λιμάνι και όπως απαιτεί η συνθήκη Schengen, Μαρίνα για τουριστικά σκάφη.

Μάλιστα, το μόνο σίγουρο από όλα αυτά είναι το ενδιαφέρον του Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, που εδώ και ενάμισι χρόνο έχει δώσει εντολές να απεμπλακούν οι όποιες καθυστερήσεις της γραφειοκρατίας.

Σε μια δύσκολη εποχή, "που δεν κουνιέται φύλλο", είναι εύκολο να εντάσεις έργα σε προγράμματα αλλά να μην είσαι σίγουρος το πότε και αν αυτά θα πραγματοποιηθούν.

Ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει πως υλοποιούνται τα έργα στη χώρα μας, ούτε θυμάται τις υποσχέσεις των πολιτικών μετά από λίγο καιρό.

Άκουγα προχθές το Γιάννη Μανιάτη να λέει ότι μετά από σαράντα χρόνων αδράνεια για το θέμα του Αναβάλου, επιτέλους το έργο προχωράει.

Πέστε μου, υπάρχει πολιτικός, ακόμα και πολιτευτής της Αργολίδας που να μην έχει πει το ίδιο για τους προκατόχους του, εδώ και σαράντα χρόνια;

Αν ο Γιάννης Μανιάτης θεωρεί ότι προήλθε από πολιτική παρθενογέννεση, εμείς θυμόμαστε.

Πάμε στο θέμα μας, από πότε συζητάμε για τη Μαρίνα; Περισσότερο από δέκα χρόνια.

Πότε έπρεπε να συμμορφωθούμε με τους κανόνες ασφαλείας του Λιμανιού; Από το 2006.

Πότε τέλειωσε η τελευταία εκβάθυνση του Λιμανιού; Το 2008, πέντε χρόνια πριν.

Να μην γκρινιάζουμε όμως, να δεχτούμε καλοπροαίρετα ότι όλοι έχουν πέσει επάνω και προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο.

Όπως τόσες φορές έχω πει, έρχεται η ίδια η ζωή και σε διαψεύδει.

"Στα «βράχια» ο διαγωνισμός για την μαρίνα στον ΟΛΘ...

– Ούτε ένας δεν κατέθεσε προσφορά

Άγονος κηρύχθηκε, σήμερα, καθώς δεν κατατέθηκαν προσφορές και ο δεύτερος διαγωνισμός, που είχε προκηρύξει ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) για την...
κατασκευή και λειτουργία μαρίνας αναψυχής, ελλιμενισμού 218 σκαφών, στην πρώτη προβλήτα."

http://nonews-news.blogspot.gr/2013/09/blog-post_9523.html#more

Δεν χρειάζεται εξήγηση, όταν εντάσεις ένα έργο Μαρίνας σε διαδικασία ΣΔΙΤ και σε μια αμφισβητούμενη θέση στο Λιμάνι του Ναυπλίου, πόσο σίγουρο είναι ότι το έργο θα προχωρήσει;

Απλά να θυμίσω ότι και έργα που είχαν ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, μόλις ένα χρόνο πριν, η Λέρνα και το Δρέπανο, απεντάχθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Οι δηλώσεις και η δόξα μένουν, ιδιαίτερα σε προεκλογικές περιόδους.

Γι΄αυτές φυσικά θα πούμε προσεχώς.

Prefadoros

Εν το μεταξύ, μέχρι να γίνουμε Μονακό μήπως μπορεί να μπει μια τάξη στο Λιμάνι, όπως τόσες φορές έχω ζητήσει;

http://www.prefadoros-blog.com/search/label/%CE%9B%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%BD%CE%B9

Η ανακοίνωση για τη Μαρίνα της Περιφέρειας Πελοποννήσου:

http://ppel.gov.gr/2013/09/%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CE%B1%CF%85%CF%80%CE%BB%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CF%89-%CF%83%CE%B4%CE%B9%CF%84-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD/