Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013

"Να μην το παινευτώ, αλλά να, πριν από μένα το χάος". Δεν συμφωνείτε;

Κάπως έτσι μας τα είπε προχθές ο Περιφερειάρχης μας Πέτρος Τατούλης, αναφερόμενος στην τουριστική προβολή και τα σκουπίδια της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

"Μεθυσμένος" από την κοσμοσυρροή στο Μέγαρο για την παρουσίαση του brand name της περιοχής μας, αυτό έλειπε τόσα χρόνια, πως δεν το είχαμε πάρει χαμπάρι; ο Περιφερειάρχης μας, ούτε λίγο ούτε πολύ μας είπε ότι υποκαθιστούμε τη χώρα μας, που δεν μπορεί λόγω συγκυρίας, να προβάλει όπως πρέπει το τουριστικό μας προϊόν και σαν αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής αναμένονται να έρθουν επισκέπτες, ιδίως από νέες ή παλιές αλλά ξεχασμένες αγορές.

Καμία αντίρρηση, μαζί σου Πέτρο, αυτό θέλουμε και μεις, όμως, παρόμοια πολιτική εφάρμοσαν χρόνια τώρα και οι παλιές Περιφέρειες και κυρίως οι παλιές Νομαρχίες με σημαντική επιτυχία θα έλεγα.

Ένα brand name, όπως λες και ένα καινούργιο site είναι η διαφορά; από συμμετοχή σε εκθέσεις πάντα είχαμε, ιστοσελίδες πάντα υπήρχαν, πολύ καλύτερες από αυτή που παρουσιάσατε, όσο για το brand name mythicalpeloponnese που υποτίθεται περιλαμβάνει όλο το ιστορικό, πολιτισμικό και φυσικό προϊόν της Πελοποννήσου, σιγά μην μπορεί να ξεπεράσει τα brand names Μυκήνες, Επίδαυρος, Κόρινθος, Άργος, Ναύπλιο, Σπάρτη, Λεωνίδας, Κολοκοτρώνης, Καποδίστριας.

Θα μου πεις, δεν πρέπει να υπάρχει μια συνολική παρουσία και προβολή της Περιφέρειας; μια πρώτη απάντηση είναι οπωσδήποτε, αλλά μήπως δεν είναι τόσο απλό όσο θέλει να το εμφανίζει ο Περιφερειάρχης; μήπως δημιουργηθεί σύγχυση και ανισότητες στην παρουσίαση τόπων και γεγονότων; μήπως το αποτέλεσμα θα μετρηθεί ή θα χαθεί στα ταξίδια των εκθέσεων; και το κόστος; πόσο είναι για το εγχείρημα; για να έχουμε και ένα μέτρο για να μετρήσουμε και τα οφέλη.

Αυτά προς το παρόν, θα δούμε στην πορεία, μπορούμε όμως να κρίνουμε την ιστοσελίδα, λίγα πράγματα, χαρωπά κειμενάκια και σοβαρές ελλείψεις.

Πάμε στα σκουπίδια, που νομίζω ότι έχουν πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον, γιατί η πολιτική στην αντιμετώπιση του προβλήματος είναι πολύ πιο χειροπιαστή από τα σχέδια επί χάρτου στην προσέλευση τουριστών.

Κανονικά θα έπρεπε να απαντήσουν οι Δήμαρχοι που άφησε εκτεθειμένους ο Πέτρος Τατούλης με την τοποθέτηση του.

Αντιγράφω από το arcadiaportal "Κάλεσε τους δημάρχους να μην προβαίνουν σε επικοινωνιακά παιχνίδια γιατί η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη και μάλιστα τους ζήτησε να αφήσουν τα μεγάλα λόγια και να επισπεύσουν τις διαδικασίες (κάτι που όπως παραδέχθηκε έχουν κάνει κάποιοι δήμαρχοι) ώστε να δοθεί λύση προσωρινή μέχρι να επιλεγεί ο ανάδοχος που θα αναλάβει στην συνέχεια και την προσωρινή διαχείριση".

Όλη η ευθύνη για την τραγική κατάσταση βαραίνει τους Δημάρχους, που δεν ακούν την Περιφέρεια η οποία θα λύσει το πρόβλημα, με την ανάθεση και με διεθνή διαγωνισμό σε ένα καλό επενδυτή που θα μας απαλλάξει από αυτό το βάσανο, με το ανάλογο βέβαια κόστος.

Ελπίζω να ζω όταν έρθει αυτή η ώρα, για να πανηγυρίσω και να αναφωνήσω, "Πέτρο δικαιώθηκες", και σ΄αυτό.

Η ιστοσελίδα: http://www.mythicalpeloponnese.gr/

Και οι δηλώσεις:



Εμείς κ. Περιφερειάρχα τα βάζουμε όλα, έτσι;

Prefadoros