Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Ο Σύμβουλος Τουρισμού, τα λουλουδάκια, τα κόκκινα πανιά, τα σοκολατένια αυγά και ο Πλιάτσικας

Επανέρχομαι στο προσφιλές θέμα του Τουρισμού, που για το Ναύπλιο και την ευρύτερη περιοχή αποτελεί το σημείο αναφοράς, αν θα ξεπεράσουμε γρήγορα το τέλμα και τη στασιμότητα ή θα βυθιστούμε ακόμα περισσότερο σε αυτό που ονομάσαμε, και αγγίζει όλους μας, οικονομική κρίση.


Αφορμή για το νέο σχολιασμό δυο καταπληκτικά διαφημιστικά βίντεο της Περιφέρειας Κρήτης που δείχνουν ότι όταν υπάρχει γνώση του αντικειμένου, γνώση της τάσης του τουριστικού ενδιαφέροντος, ανοιχτό μυαλό, επαγγελματισμός, θέληση και στόχευση τότε είναι σίγουρο ότι το αποτέλεσμα θα είναι πολλαπλάσιο της προσπάθειας.

Επίσης η καταπληκτική και πραγματικά τουριστική ιστοσελίδα incrediblecrete στην οποία βρίσκεις ότι θέλεις και σε "τραβάει" να κλείσεις το πρώτο πλοίο ή αεροπλάνο και να βρεθείς εκεί, στο μαγευτικό τόπο.


Εμείς στα καθ΄ημάς μια από τα ίδια, η ίδια μιζέρια δηλαδή, με κάτι λίγα μπαλώματα να διαφημίζουμε και να διαλαλήσουμε, τι ρε παιδιά;

Τα λουλουδάκια που μαράθηκαν; τα κόκκινα πανιά στα παράθυρα; το απίστευτο αλαλούμ με το Λιμάνι και τα αυτοκίνητα; ή μήπως τα αυγά που μοιράστηκαν; σοβαροί να είμαστε.

Αυτά είναι για κατανάλωση και εντυπωσιασμό των ντόπιων ιθαγενών, οι αλλοδαποί ιθαγενείς, στον τόπο τους, και φέροντες το χρήμα, δεν "μασάνε" με φτηνά κόλπα.

Θέλει σοβαρή δουλειά και όχι ότι κάτσει κάθε φορά, τα όσα χρήματα έχεις τα διαχειρίζεσαι στοχεύοντας σε συγκεκριμένες δράσεις που επιδιώκεις να έχουν χειροπιαστό αποτέλεσμα.

Πόσοι μήνες έχουν περάσει από την πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου να οργανώσει την τουριστική προβολή της Αργολίδας; πόσοι μήνες έχουν περάσει από τότε που ο Δήμαρχος Ναυπλιέων Δημήτρης Κωστούρος μας είπε ότι δεν πήγαμε στην έκθεση PHILOXENIA γιατί θα αναλάβει το Επιμελητήριο την προβολή; πόσος καιρός χρειάζεται να μας πει ο Σύμβουλος του κ. Δημάρχου τι προτείνει για την τουριστική αναβάθμιση και προβολή του Δήμου; δεν αντιλαμβάνεται ότι το βάρος θα πέσει επάνω του και θα δεχθεί τη δυσμενή κριτική της διαφαινόμενης τουριστικής παρακμής; ότι θα είναι το άλλοθι της αποτυχίας;

Μιας και το έφερε η κουβέντα, απλά για να δείξω πως σπαταλώνται τα λιγοστά, όντος, χρήματα του Δήμου και πάνε στην ουσία χαμένα, τη στιγμή που θα μπορούσαν να γίνουν ενέργειες όπως αυτές της Περιφέρειας Κρήτης.

Έτσι πρόχειρα, μόνο δυο τρία έξοδα ενδεικτικά, κόκκινα πανιά, λουλουδάκια και αυγά κοντά 6.000 Ευρώ, η συναυλία του Πλιάτσικα στοίχισε στο Δήμο 2.500 Ευρώ και στους επαγγελματίες άλλα 6.000 Ευρώ, αυτό το νούμερο αναγράφεται στα πρακτικά.

Εκτιμώ απεριόριστα και γουστάρω Πλιάτσικα, όμως εδώ μιλάμε για την πόλη και τα συμφέροντά της.

Δεν το πάω παραπέρα, όσοι καταλαβαίνουν κατάλαβαν, το συμπέρασμα είναι αβίαστο.

Δεν υπάρχει τουριστική πολιτική, σάμπως υπάρχει για τίποτα; και αυτοί που έχουν τις αρμοδιότητες δεν μπορούν να διαχειριστούν τις απαιτήσεις και τις ανάγκες μιας όλο και περισσότερο ανταγωνιστικής βιομηχανίας όπως είναι ο Τουρισμός.

Prefadoros