Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Το Λιμάνι του Ναυπλίου δεν είναι βέβαια της αγωνίας, μπορεί όμως να χαρακτηριστεί της αναρχίας

Οι τακτικοί αναγνώστες του Prefadorou γνωρίζουν ότι έχω ιδιαίτερη συμπάθεια σε θέματα που αφορούν τις απευθείας αναθέσεις, κάτι ετοιμάζω, την Καραθώνα, τα είπαμε πάλι προχθές, τη ΔΕΥΑΝ, καιρό έχουμε να γράψουμε και το Λιμάνι, εκεί που γεννήθηκα και έχω ζήσει περισσότερη από τη μισή ζωή μου.

Το Λιμάνι λοιπόν, στο επίκεντρο της διαμάχης Αυγουστόπουλου και Γραμματικόπουλου τις τελευταίες ημέρες, το κλείσιμο στα αυτοκίνητα το Πάσχα, οι σπηλαιώσεις, η ασφάλεια, η εκβάθυνση, η μαρίνα, η γραφειοκρατία και η ανικανότητα διαχείρισης της εμφάνισης, τουλάχιστον, από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.

Χθες έδειξα την εγκατάλειψη στις "Μπανιέρες", μου έκανε εντύπωση η επισκεψιμότητα και το ενδιαφέρον των συμπολιτών μας, συνεχίζω σήμερα με επισημάνσεις και ένα φωτογραφικό οδοιπορικό των τελευταίων οκτώ μηνών που αποδεικνύει την ανικανότητα να γίνει κάποιος προγραμματισμός και να τηρηθεί.

Με εκφρασμένη δημόσια τη θέση του Δημάρχου και του Λιμενάρχη και Αντιπροέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, ότι προτιμούν να απαγορευτεί η στάθμευση αυτοκινήτων στο Λιμάνι γιατί έχουν την άποψη ότι το Λιμάνι είναι μόνο για πρόσβαση από τη θάλασσα, η αυριανή, Παρασκευή 31 Μαΐου, συζήτηση και λήψη απόφασης για το παρκάρισμα αυτοκινήτων και στο Λιμάνι αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Για το θέμα της στάθμευσης των αυτοκινήτων στην Παλιά Πόλη μάλλον θα τα πούμε αύριο, είναι πολύ πιο περίπλοκο από μια δήλωση και δυο τρεις βεβαιώσεις των κατοίκων.

Αυτό που επισημαίνω σήμερα, αποφασίστε επιτέλους σε κάποιο σχέδιο και εφαρμόστε το, δεν είναι δυνατόν ακόμα και μέσα στην ημέρα να αλλάζουν τα δεδομένα.

Πόσο δύσκολο είναι πια να τηρηθεί μια απόφαση; έστω και λάθος; ή φυσικά σωστή;

Για το κομφούζιο στις προτεραιότητες και την ιεράρχηση των στόχων για την αξιοποίηση του Λιμανιού τη λειτουργικότητα και χρήση του, θα τα πούμε σύντομα.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Οδοιπορικό στο Λιμάνι του Ναυπλίου

Στην αρχική φωτογραφία, τον Μάρτη του 2012, ο τότε Δήμαρχος Παναγιώτης Αναγνωσταράς επιβλέπει τις εργασίες διαπλάτυνσης του πεζοδρομίου και της δημιουργίας του Ποδηλατόδρομου.

Στις 29 Αυγούστου 2012, η εικόνα στο Λιμάνι είναι αποκαλυπτική, όλα σχεδόν τα κολονάκια του Ποδηλατόδρομου πεσμένα και αδιέξοδο, στην έξοδό του.




Στις 15 Οκτωβρίου τα κολονάκια του Ποδηλατόδρομου έχουν αντικατασταθεί από απαγορευτικά καλαίσθητα πλέγματα.


Στις 13 Δεκεμβρίου κάνουν την εμφάνισή τους νέα κολονάκια που κλείνουν το δρόμο που βγαίνει κάθετα από το Λιμάνι.


Στις 31 Δεκεμβρίου ο Ποδηλατόδρομος ξαναγίνεται πάρκινγκ.



Αλλάζει ο χρόνος και στις 2 Ιανουαρίου 2013 νέο σκηνικό, το μισό Λιμάνι κλειστό.


Στις 26 Ιανουαρίου έχει κλείσει το "ΠΙ" και δικαιολογούνται κάποιες παραβάσεις. Κοιτάξτε όμως μέσα σε 24 ώρες πόσες αλλαγές γίνονται.





Είδαμε και αποείδαμε, κουκουλώσαμε το σήμα απαγορεύεται η στάθμευση, κάναμε τον Ποδηλατόδρομο πάλι πάρκινγκ και όλα καλά. Επαναλαμβάνω, το ίδιο 24ωρο.


Στις 3 Φεβρουαρίου το "ΠΙ" ξαναγίνεται για λίγο πάρκινγκ, είμαστε και κακομαθημένοι.


26 Μαρτίου, το δάσος με τα κολονάκια.


Δευτέρα του Πάσχα 6 Μαΐου, το Λιμάνι κλειστό για τα αυτοκίνητα, εκτός από αυτά που βλέπετε.


Στις 12 Μαΐου όλα ελεύθερα και πάρκινγκ πάλι ο Ποδηλατόδρομος.


Οι ώρες και οι ημερομηνίες πάνω στις φωτογραφίες είναι από την αχαλίνωτη τεχνολογία, προς άρση παρεξηγήσεων και αμφισβητήσεων.

Μέχρι την επόμενη πατέντα.

Prefadoros

(Η ανάρτηση αφιερώνεται στην πανηγυρική συγκέντρωση για το Λιμάνι, που θα γίνει τη Δευτέρα 3 Ιουνίου στο Βουλευτικό.)