Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Ένας διάλογος που θα μπορούσε και να γίνει


-- Κωστούρος: ("Γαμώτο είναι και αγριεμένος, πως του το λένε;" "Το πολύ πολύ να μου ρίξει ανάποδη".)

("Θα το πω και όποιον πάρει ο χάρος"), "Συνάδελφε, στο αξίωμα και το επάγγελμα, (μπας και τον καλοπιάσω), ξέρεις, να, μήπως, έλεγα, σε συμφέρει και σένα, να μωρέ, να μου έδινες τη Ν.Κίο και να σου έδινα τη Μιδέα".

"Να ξεφορτωθώ εγώ τους ακροδεξιούς και εσύ τους αριστερούς", "με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια".

("Όπως το έθεσα μπορεί να τσιμπήσει".)

-- Καμπόσος: "Ρε Κωστούρο, για μπιπ-μπιπ ψάχνεις;", "Θα σου δώσω τη θάλασσα να πάρω τα μαντριά;", "Θα σου δώσω ψαράδες για να πάρω τσοπαναρέους;", "Αμάν κάναμε τόσα χρόνια να δούμε βάρκα", "Μαντριά και τσοπαναρέους έχω πολλά, άμα θες δίνω και σένα".

"Δέχομαι αν μου δώσεις το Τολό που δεν το γουστάρεις".

("Ρε το Συνάδελφο, επειδή θα μας φορτώσει τα σκουπίδια ζητάει και την αρμύρα, μη χειρότερα, άντε μην τα πάρω και κάνω ντου".)

-- Κωστούρος: "Καλά ρε Δημήτρη, μια κουβέντα είπαμε".

-- Καμπόσος: "Ναι ρε Δημήτρη αλλά ξέρεις ότι ανάβω εύκολα".

Λόγω ιδιοσυγκρασίας των Δημάρχων και πολιτικής θέλησης του Υπουργού οι Δήμοι θα παραμείνουν ως έχουν, προς δόξαν της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και του συμφέροντος των πολιτών.

Ο διάλογος είναι φανταστικός και αφιερώνεται στον Ιστορικό του μέλλοντος, που μάλλον δεν πρόκειται να ασχοληθεί με αυτόν.

Prefadoros