Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2014

Ο Prefadoros μετά τις εκλογές θα εκδώσει εφημερίδα

Πάλι θα πείτε ότι ο Prefadoros κάνει πλάκα ή την ψώνισε.

Ησυχάστε, δεν συμβαίνει τίποτα από τα δύο, απλά βλέποντας τι δίνουν κάθε χρόνο οι Δήμοι, σε κανάλια και εφημερίδες, μάλλον υπάρχει χώρος και για την εφημερίδα του Prefadorou.

Μιας και οι διαφημίσεις που παλιά αποτελούσαν την κύρια πηγή χρηματοδότησης για τα ΜΜΕ, σχεδόν έχουν εξαφανιστεί, σήμερα το μεγαλύτερο μέρος προέρχεται από τους Δήμους και τις Δημοτικές επιχειρήσεις, όχι βέβαια για όλους το ίδιο.

Ξέρω ότι θα μου την "πέσουνε" οι "συνάδελφοι" αλλά τι να κάνουμε ρε παιδιά;


Ο μόνος που αξιοπρεπώς προτίμησε να κλείσει την εφημερίδα του, ήταν ο Γιώργος ο Νικολόπουλος, όλοι ξέρουμε το γιατί.

Δεν αφήνω αιχμές για κανέναν, μπορώ όμως να αναφερθώ σε πραγματικά νούμερα και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

Σκεφτείτε ότι οι Δήμοι και όλες οι Δημοτικές Επιχειρήσεις πληρώνουν ξεχωριστά συνδρομές, ανακοινώσεις και διαφημίσεις.

Προχθές μόλις, αναθέσεις του Προέδρου του ΔΟΠΠΑΤ Ναυπλίου σε εφημερίδες για διαφήμιση του Καρναβαλιού, σε κανάλια για βιντεοσκοπήσεις, άσε για ηχητικές καλύψεις.

Πέστε μου ρε παιδιά, είναι δυνατόν να δίνονται δύο μηνιάτικα δύο νέων ανθρώπων που τους βγαίνει ο πάτος για να τα πάρουν και αν τα βρουν, για 4-5 ώρες ηχητική κάλυψη μιας εκδήλωσης του καρναβαλιού;

Πόσοι άνθρωποι απασχολήθηκαν; Πόσο το κόστος της μεταφοράς και της φθοράς των ηχείων; Ένα λογικό κέρδος μαζί, τρία, τέσσερα, πέντε κατοστάρικα; Όχι όμως 1.300 και 1.400 Ευρώ ρε παιδιά! κρίμα είναι, τα λεφτά βγαίνουν με πολύ κόπο πια και με πολύ μεγαλύτερο πληρώνονται από τους Δημότες στο Δήμο.

Ξεφύγαμε, Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ναυπλίου είναι πιο large, 1.700 Ευρώ σε συνδρομές τοπικών εφημερίδων, 515 Ευρώ για κάποιες ανακοινώσεις και επειδή πρέπει να δοθεί έμφαση στο Λιμάνι, 3.075 Ευρώ στο site του ΕΘΝΟΥΣ για προβολή.

Θα μου πείτε γιατί σε site και γιατί μόνο του ΕΘΝΟΥΣ, δεν μπορώ να απαντήσω, ας αναρωτηθούν τα επαγγελματικά sites της περιοχής μας, ο Prefadoros δεν είναι εμπορικό site, που προβάλλουν στο τσάμπα συνεχώς και τα Λιμάνια και τους Δήμους και πολιτικούς και όποιον θέλει.

Αυτά έτσι πρόχειρα, από δύο μόνο Δημοτικές Επιχειρήσεις και για λίγο διάστημα.

Αν νομίζετε ότι το προνόμιο αυτό το έχουμε μόνο εδώ στο Ναύπλιο, κάνετε λάθος, χάσατε, τα ίδια και χειρότερα στο Άργος.

Από το Φλεβάρη μέχρι το Μάη του 2013, μόνο η ΚΕΔΑ-Μ του Προέδρου Νίκου Γκαβούνου, έδωσε στα ΜΜΕ της Αργοναυπλίας γύρω στα 27.000 Ευρώ και το δίμηνο Αυγούστου-Σεπτεμβρίου 2013 άλλα 12.000 Ευρώ.

Υπολογίστε λοιπόν όλες τις Δημοτικές Επιχειρήσεις και κυρίως τους Δήμους που τροφοδοτούν τα τοπικά ΜΜΕ με δεκάδες χιλιάδες Ευρώ ετησίως, κάπου θα χωρέσει και η εφημερίδα του Prefadorou.

Δεν μηδενίζω το ρόλο των τοπικών ΜΜΕ, ούτε ισχυρίζομαι ότι όλα είναι ελεγχόμενα, όμως όπως και να το κάνεις δημιουργείται μια κατάσταση εξάρτησης σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό.

Κάποιοι που διαχειρίζονται ΜΜΕ το έχουν λύσει το πρόβλημα με το δικό τους τρόπο, δεν μπαίνουν καν στον κόπο να αναφέρουν έστω τι λέει ένας αντίπαλος του Δημάρχου, τον έχουν διαγράψει, μόνο που αυτό δεν είναι ενημέρωση, δεν μιλάμε για αντικειμενική και ισότιμη.

Αυτό δίνει το δικαίωμα στον κάθε κριτή, να ταυτίζει τη θέση ενός Μέσου Ενημέρωσης με το συμφέρον της εξουσίας και το αντίθετο.

Όταν αυτό γίνεται με το Δημοτικό χρήμα, τότε...

Prefadoros

Με μια απόφαση, εκτός ημερησίας διάταξης, εγκρίνονται εκατοντάδες δαπάνες, δεκάδων χιλιάδων Ευρώ στην ΚΕΔΑ-Μ:

Ο Πρόεδρος αναφερόµενος στο 2ο έκτακτο θέµα εισηγείται την έγκριση των παρακάτω δαπανών που αφορούν την περίοδο από 1/2/2013 έως 2/5/2013.

Ο Πρόεδρος εισηγούμενος το 1ο θέμα της ημερήσιας διάταξης εισηγείται την έγκριση των παρακάτω δαπανών περιόδου 1/08/2013-30/09/2013.

Καλά ε, σιγά μην γλίτωναν τα προγράμματα και οι αναβαθμίσεις και στο Άργος, άσε σου λέω, άλλη φορά.

Prefadoros

Υ.Γ. Λυπάμαι πραγματικά για κάποιους φίλους στα ΜΜΕ που τους αγγίζουν ελάχιστα ή και καθόλου αυτά που γράφω, όμως δεν μπορώ να διαχειριστώ διαφορετικά το θέμα, το Δημοτικό χρήμα δεν μπορεί να χρησιμοποιείται όπως σήμερα.

Και παλιά δίνονταν και συνδρομές, σε εποχές που η εφημερίδα ήταν μονόδρομος στην ενημέρωση και πληροφόρηση, όπως και διαφημίσεις με κάποιο μέτρο και λογικά ποσά, πάντα χωρίς αποκλεισμούς και προτιμήσεις.

Θυμάμαι, 1999 Δήμαρχος Χαραμής, το δυνατό θόρυβο από την ξύλινη σκάλα που κατεβαίνει από τον δεύτερο όροφο και το γραφείο του Δημάρχου, γνωστός εκδότης, μέχρι σήμερα, κατέβαινε κουτρουβαλώντας μετά το "χέσιμο" που είχε φάει.

Απόκριες ήτανε, όπως και τώρα, συνολική δαπάνη διαφήμισης του καρναβαλιού, για όλα τα ΜΜΕ, 200.000 Δραχμές, ο εκδότης κουνώντας ένα τιμολόγιο 250.000 Δραχμών απαιτούσε από το Δήμαρχο να πληρωθεί, είχε και επιχείρημα ότι η διαφήμιση στην εφημερίδα του ήταν έγχρωμη.

Η συνέχεια γνωστή, η καθημερινή συκοφαντία και διαστρέβλωση ότι γινόταν στο Δήμο.

Σταματάω, καλά να είμαστε να λέμε, κυρίως για τους νεότερους.