Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Γιάννης ο Τζαρίμας

Πολλοί ίσως να μην ξέρουν ή να μην θυμούνται ότι ο Δημοτικός Σύμβουλος Γιάννης Τζαρίμας πήρε στις πρόσφατες εκλογές 1267 ψήφους και ήρθε δεύτερος μετά το Νίκο Χρόνη που πήρε 1340.

Δεν μας παρατάς ρε Prefadore με το Τζαρίμα, ακούω τις πρώτες αντιδράσεις και ακολουθούν οι συνήθεις σοφιστικέ αστοαριστεροί να φτείνουν στον κόρφο τους.



Γιατί ρε παιδιά δημοκρατία δεν έχουμε; άμα θέλατε ας ψηφίζατε άλλους, με το Τζαρίμα θα τα βάλουμε;

Τώρα γιατί ο Prefadoros ασχολείται με τον Τζαρίμα; σας το έχω ξαναπεί ότι όταν γράφω κάτι υπάρχει λόγος.

Βρισκόμουνα προ ημερών στο γνωστό στέκι στην παραλία του Ναυπλίου, τις μεταμεσονύχτιες ώρες, και σκάει μύτη Δημήτρης Κρανιάς με Γιάννη Τζαρίμα.

"Τι έγινε Δημήτρη μυρίσανε εκλογές και αρχίσαμε τις εξορμήσεις;" λέει ο Prefadoros στον Κρανιά.

"Όχι ρε φίλε, να με το Γιάννη είμαστε παλιοί φίλοι" λέει ο Κρανιάς στον Prefadoro.

Την ίδια στιγμή ο Γιάννης ο Τζαρίμας, με τον οποίο δεν γνωριζόμαστε ούτε για καλημέρα, με πλησιάζει και μιλώντας μου στον πληθυντικό μου συστήνεται και μου δηλώνει ότι διαβάζει το blog μου.

Τον ρωτάω πως βλέπει τα Δημοτικά και χειμαρρώδης μου λέει ότι ο πρώην Δήμος Μιδέας σε σχέση με τα άλλα διαμερίσματα δουλεύει άψογα και ο ίδιος βρίσκεται καθημερινά περίπου έξι ώρες τη στιγμή που δεν του έχει ανατεθεί και κανένα πόστο.

Συμφώνησα και του έκανα την "παρατήρηση" με χιούμορ ότι δεν πιστεύω να δουλεύει όπως προεκλογικά που είχαν ακουστεί κάποια παρατράγουδα.

Απάντησε με μια μικρή υπεκφυγή και έκανε ρελάνς γιατί "εξέθεσα" φωτογραφικά το φίλο του το Δήμα (Μπακέτο) για την Καραθώνα.

Του εξήγησα ότι δεν έχω πρόβλημα με το Δήμα, που τον εκτιμώ και ως νυχτόβιο, αλλά με τη νοοτροπία που δεν λέει να διορθωθεί και που φυσικά ο τελευταίος που φταίει είναι ο Δήμας.

Ο Κρανιάς παρακολουθούσε από μακριά, νύσταζε, και η σύντομη συνάντηση έλαβε τέλος.

Τώρα θέλετε εντυπώσεις.

Μου φάνηκε ένας ζωντανός τριανταπεντάρης, τόσο μου είπε ότι είναι, με όρεξη για δουλειά και όρεξη να μάθει και δεν έχω κανένα λόγο να το αμφισβητήσω.

Πιστεύω ότι στα χέρια και με την καθοδήγηση του σωστού αρχηγού μπορεί να προσφέρει σύμφωνα με τις δυνατότητές του.

Ξέρετε, από τα πολλά μυαλά χορτάσαμε, ας υπάρχουν και κάποιοι να δουλεύουν.

Να φτάσουμε και στον επίλογο.

Ο φίλος μου ο γίγαντας ο Πιτσάκης για να ανεβάσει μέχρι αγιοποίησης το Νίκο το Χρόνη, εδώ, "έφτυσε" και την προηγούμενη Δημοτική Αρχή της Μιδέας και τους Συμβούλους του νέου Δήμου που φυσικό ήταν να αντιδράσουν.

Κυκλοφόρησε λοιπόν ένα κείμενο, σαν απάντηση στο δημοσίευμα, κατά του Χρόνη που υποτίθεται; υπογράφεται από τρεις Συμβούλους μεταξύ των οποίων και ο Τζαρίμας με βαρείς χαρακτηρισμούς.

Ξέρετε τι είναι για ένα νέο Δημοτικό Σύμβουλο που δουλεύει για τον τόπο του, και μάλλον έχει δίκιο, να έρχεται ένα δημοσίευμα που τον κάνει "σκόνη";

Έχει "ουρά" η υπόθεση και σκηνοθέτη.

Βλέπετε οι 1267 ψήφοι του Τζαρίμα είναι πολύφερνη νύφη και θα πέσουν κορμιά για χάρη της.