Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Γιάννης Τζαρίμας Αντιδήμαρχος Δήμου Ναυπλιέων... "ήμουν απλά αναπληρωματικός"

Κανονικά θα έφτανε μόνο η ανάρτηση της απάντησης, όμως μετά το κομπλιμέντο, πρέπει να ανταποδώσω.


Αγαπητέ Φίλε μου Γιάννη, πως και πότε γίναμε Φίλοι δεν έχω καταλάβει αλλά μου αρέσει,

κατ΄αρχήν το πρόβλημα μου ήταν πάντα ότι δεν είχα καλή γνώση Ελληνικών, αντίθετα είχα άριστη γνώση Φυσικής και ιδιαίτερα Χημείας.

Από την αρχή που "έσκασε" το θέμα με τα τιμολόγια του αδελφού σου με τη ΔΕΥΑΝ, σου είπα με χιουμοριστικό τρόπο να μην απαντάς γιατί κάθε φορά που λες κάτι, το κάνεις χειρότερο.

Εσύ επιμένεις, επομένως δεν φταίω εγώ αν ένα απλό πταίσμα κοντεύει να γίνει "κακούργημα".

Δυστυχώς, το ξέρεις πολύ καλά και λόγω επαγγέλματος, τα στοιχεία είναι αυτά που μετράνε και στο συγκεκριμένο θέμα σε αφήνουν εκτεθειμένο.

Το αντιπαρέρχομαι, άλλωστε δεν είναι το ζητούμενο αυτό για μένα, να αποδείξω δηλαδή ποιος λέει αλήθεια και ποιος έχει τυπικά δίκιο, αυτό που έχει σημασία "φίλε" μου είναι η νοοτροπία που έχει εισβάλει στη διαχείριση των κοινών του Δήμου μας.

Το πρόβλημα για σένα είναι αν ήσουνα ή όχι Αντιδήμαρχος ή αν από οποιαδήποτε θέση και αρμοδιότητα έδωσες εντολή στον αδελφό σου να εκτελέσει εργασία για τη ΔΕΥΑΝ;

Πιστεύεις δηλαδή ότι είναι ηθικά αποδεκτό, ακόμα και αν είναι νόμιμο, να δίνει δουλειές αιρετός στον αδελφό του;

*** Ακόμα και σε Νόμους υπάρχουν προβλέψεις, "σύμφωνα με τις διατάξεις των Ν. 2690/1999 άρθρο 7 (κώδικας διοικητικών διαδικασιών), Ν. 3463/2006 άρθρο 99 (κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων), για την αμεροληψία των διοικητικών οργάνων υπάρχει νομικό αλλά οπωσδήποτε ηθικό και δεοντολογικό πρόβλημα".

Να μην πάμε και στην παράνομη διαδικασία πληρωμών της ΔΕΥΑΝ, για την οποία βέβαια δεν φταίει ο αδελφός σου, που δεν αναρτά τα τιμολόγια με την αιτιολογία αλλά εντάλματα πληρωμής, έναντι πάντα, και που και τα τιμολόγια του αδελφού σου δεν έχουν αναρτηθεί και επομένως μπορεί να επικαλεστεί κάποιος ότι κακώς πληρώθηκαν.

Βλέπεις λοιπόν Φίλε μου Γιάννη, ότι όταν δεν ξεκινάς από τη νομιμότητα και την ηθική της εξουσίας η κατάληξη μπορεί να είναι δυσάρεστη.

Το κακό για όσους το ξεχνάνε, είναι ότι μπορεί να απολαμβάνουν προσωρινά τα "αγαθά" της εξουσίας τους όμως το τέλος, που έχει σημασία και αξία, είναι η λήθη και το περιθώριο.

Η τελευταία παράγραφος δεν αναφέρεται σε σένα υποχρεωτικά.

Υ.Γ. Αν διαθέτατε προηγμένη πολιτική σκέψη, αν και είναι παλιό πολιτικό κόλπο, θα υπέβαλλες μια απλή παραίτηση την οποία δεν θα έκανε αποδεκτή ο Δήμαρχος λόγω μη σοβαρού λόγου και εμπιστοσύνης στο πρόσωπό σου.

Prefadoros