Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

"Prefadore κόφτο, είναι σα να κλέβεις Εκκλησία, ρίχνεις πολύ το επίπεδο". Αναγνώστης

Ομολογώ ρε παιδιά ότι έχω προβληματιστεί πολύ.

Γράφω δημόσια και παίρνω θέση για πολιτικά, κοινωνικά, επαγγελματικά, αθλητικά και όποια άλλα θέματα έχω άποψη, περισσότερο από είκοσι χρόνια.

Είναι η πρώτη φορά που αισθάνομαι σε τέτοια απόσταση από τους πρωταγωνιστές που δεν ξέρω τι να διαλέξω για να παρουσιάσω ένα θέμα.

Από τη μια η σοβαρότητα που αντικειμενικά έχει το ίδιο το θέμα και από την άλλη τα πρόσωπα και η πολιτική κουλτούρα που καλείται να τα επιλύσει.

Πέστε μου εσείς τι να διαλέξω; τη σοβαρή πλευρά; ή μήπως τη χιουμοριστική; γράφεις σοβαρά σου κόβουν και την καλημέρα, το γυρίζεις στο καλαμπούρι και σου λένε μπράβο! τους παρουσιάζεις στοιχεία και βάζεις ερωτήματα και κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν ή μπορεί και να μην καταλαβαίνουν.

Έχω πάθει πλάκα, τουλάχιστον έγραφα κάτι για τον Αναγνωσταρά και ήξερα ότι το έχει πιάσει από την επικεφαλίδα.

Τώρα; δεν ξέρω, όταν Σύμβουλος και Αντιδήμαρχος δεν έχει ανοίξει το στόμα του στα Δημοτικά Συμβούλια και δεν έχουμε ακούσει κάτι γι αυτόν, πέρα από τις επαγγελματικές του δραστηριότητες, ξαφνικά και μετά από δύο χρόνια εμφανίζεται με ανοιχτή επιστολή και τον εμβληματικό υπότιτλο "Γιαννάκη (μακαρόνια)" για να χαρακτηρίσει αστέρα της τοπικής δημοσιογραφίας και να περιγράψει πραγματικό ή φανταστικό διάλογο, τι να πει ο Prefadoros; φαντάζομαι ότι σε κάποια τέτοια περίπτωση θα αναφωνήθηκε το "η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια" ή το "έλα μουνί στον τόπο σου".

Μην πάμε μακρυά, ο ίδιος ο Δήμαρχος όποτε θέλει απαντά, όποτε θέλει κάνει το κορόιδο και όποτε γουστάρει αμολάει μια εξυπνάδα από το προσωπικό του blog ή το αντι-blog και καθάρισε.

Θέλετε πρόχειρο παράδειγμα; ρώτησα για τα "κλεμμένα" λεφτά του πανηγυριού της Ευαγγελίστριας, τα χασισόδενδρα στις αποθήκες του Δήμου, τα κλιματιστικά και τη διαχείριση της ΔΕΥΑΝ, από πότε και γιατί είναι απλήρωτοι οι εργαζόμενοι στο Γηροκομείο και ποιος πλήρωσε τη ΔΕΗ της χρήσης από το παγοδρόμιο.

Είδατε πουθενά καμιά απάντηση; τι πρέπει να κάνει δηλαδή ο Prefadoros; να πάει στον Εισαγγελέα και να πλακώσει τις μηνυτήριες αναφορές, όπως έκαναν οι παλιοί του Συνδυασμού τους; για πες μου φίλε αναγνώστη με τις βαρύγδουπες διαπιστώσεις.

Έχω τέσσερις επιστολές με απαντήσεις από τα ελεγκτικά όργανα των ΟΤΑ το Υπουργείο και μια από την Ευρωπαϊκή Ένωση που θέτουν ερωτήματα και ζητούν απαντήσεις, από τους αρμόδιους αιρετούς του Δήμου μας, τους ζητείται να δώσουν εξηγήσεις.

Σε κανένα δεν μου έχουν απαντήσει.

Ξαναρωτάω, τι να κάνω αγαπητέ αναγνώστη; στο κάτω κάτω η ευθύνη μου εξαντλείται στην ενεργό παρουσία μου ως πολίτη, ως μονάδας, ως απλού δημότη του Δήμου Ναυπλιέων.

Ούτε αξιώματα έχω, ούτε πολιτικές φιλοδοξίες, ούτε κάποιο κόμμα ή άλλο φορέα εκπροσωπώ, ούτε κανένα όφελος οποιασδήποτε μορφής, αυτό για τους ανόητους και όσους μετράνε τα πάντα στη ζωή με το χρήμα, απλά πολύ απλά αυτό που με τα χρόνια και τις θέσεις που υπηρέτησα απέκτησα, δηλαδή γνώση και εμπειρία, αυτό και διαθέτω στο σύνολο της κοινωνίας μας.

Αν το θέλει βέβαια, αν όχι, δεν θα σκάσω κιόλας.

Prefadoros