Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Αναμενόμενο, στο τέλος θα μου ζητήσουνε και τα ρέστα

Είναι προφανές ότι δεν υπάρχει σημείο επαφής. Ο δημόσιος διάλογος όμως έχει τους κανόνες του και πρέπει να απαντήσω.


Αγαπητέ ή αξιότιμε Φίλε μου, Γιάννη Τζαρίμα,

το ποιος ειρωνεύεται είναι εμφανές, πρώτα με προσφωνείς "αγαπητέ Φίλε μου" και μετά "αξιότιμε Φίλε".

Το αντιπαρέρχομαι, ξαναδιάβασε αυτά που έγραψα και από τα οποία δεν παίρνω λέξη πίσω.

Φαντάζομαι δεν αμφισβητείς ότι το όνομά σου είναι γραμμένο στο τιμολόγιο του αδελφού σου; μήπως θεωρείς ειρωνεία το σχόλιο για την "αποκάλυψη" ότι ο Γραμματικόπουλος σε πολιορκούσε και του είπες όχι;

Να το πω πιο χοντρά, αυτά είναι "κατινιές", κουτσομπολιά, κακόβουλες φήμες, είναι σαν αυτό που λέγανε στις εκλογές ότι βρήκανε χρήματα μαζί με το ψηφοδέλτιο, ότι κάποιοι μεσολαβούν ώστε να μην πληρώνουν κάποιοι άλλοι λογαριασμούς, ότι χρησιμοποιούν έτεροι την εξουσία τους για να επηρεάσουν τους ψηφοφόρους.

Δεν εννοώ εσένα και το Συνδυασμό σου, το ξεκαθαρίζω.

Απλά θέλω να καταλάβεις ότι μπορείς να λες ότι θέλεις, όμως αν δεν συνοδεύονται από συγκεκριμένα στοιχεία είναι απλές συκοφαντίες.

Για να τελειώνουμε κ. Τζαρίμα, όσο θα είσαι εκπρόσωπός μου στο Δήμο ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να δέχεσαι κριτική και να δίνεις απαντήσεις.

Ξέρεις γιατί; γιατί η ποιότητα της ζωής μου, το καλύτερο ή χειρότερο αύριο της δικής μου οικογένειας εξαρτάται και από το πως εσύ θα διαχειριστής την εξουσία που σου παραχώρησα με την ψήφο μου.

Αυτό δεν είναι ειρωνεία και πιστεύω να είναι κατανοητό.

Prefadoros