Χωρίς πλάκα και παρεξήγηση, κάθε φορά που βλέπω προμήθεια στο Κιάτο και τον κ. Μαζιώτη, από το Δήμο Ναυπλιέων, μου έρχεται στο μυαλό η ταινία με το μακαρίτη Ηλιόπουλο "ο φίλος μου ο Λευτεράκης", μόνο που εκείνος ήταν από την Πάτρα.
Ειλικρινά δεν αφήνω καμία αιχμή ούτε για το Δήμο ούτε φυσικά για τον κ. Μαζιώτη, που άλλωστε δεν γνωρίζω.
Όπως επίσης και κανένα υπονοούμενο για τη διαδικασία και τη νομιμότητα της ανάθεσης "προμήθειας προγραμμάτων λογισμικού και δικαιώματα χρήσης" ύψους 73.500 Ευρώ με τον ΦΠΑ, εδώ.
Κανένας δεν είναι χαζός να μπλέξει σε παρανομία με ένα τόσο σεβαστό ποσό.
Τότε γιατί το αναφέρω και το σχολιάζω; για τις εντυπώσεις;
Όχι βέβαια, δεν είναι η πρώτη φορά που θέτω το θέμα προγραμμάτων λογισμικού, υπολογιστών και αναλώσιμων που έχουν ξετινάξει πραγματικά το Δήμο.
Μέσα σε δύο χρόνια έχουν σπαταληθεί εκατοντάδες χιλιάδες Ευρώ από το Δήμο και τις Επιχειρήσεις του χωρίς να υπάρχει ένας κεντρικός έλεγχος και στη δαπάνη αλλά και στις ανάγκες.
Κάθε τόσο βλέπουμε προμήθειες προγραμμάτων, οθονών, εκτυπωτών, αναλώσιμων, κάθε είδους περιφερειακών από όλους τους φορείς του Δήμου Ναυπλιέων.
Ποιος αποφασίζει και με ποια κριτήρια για όλες αυτές τις προμήθειες;
Και από τα λίγα που γνωρίζω με την για χρόνια ενασχόλησή μου με το Internet, δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προμηθευόμαστε λογισμικό, όπως κάνουν άλλοι Οργανισμοί και Επιχειρήσεις, με ομαδικές άδειες και όχι για κάθε υπολογιστή που δεν χρειάζεται όλες τις προηγμένες λειτουργίες που παρέχονται;
Καλή η τιμή των 410 Ευρώ ανά πρόγραμμα για το Office Pro Plus 2010 OLP NL Gov, που μας προσφέρει ο κ. Μαζιώτης, αλλά χρειάζονται όλες οι λειτουργίες του προγράμματος σε 53 ανεξάρτητους υπολογιστές; και σε άλλους 35, Office Std 010 OLP NL Gov;
Μην τρελαθούμε, οι περισσότεροι άλλωστε υπολογιστές χρησιμοποιούν κειμενογράφο και τις εντελώς απαραίτητες λειτουργίες.
Όμως, αν θέλουμε για όλους τους υπολογιστές περισσότερες δυνατότητες, υπάρχουν ολοκληρωμένες λύσεις, όπως το 365 office ή οι ομαδικές άδειες για πολλαπλούς χρήστες με πολύ λιγότερα χρήματα και κυρίως αποφυγή την σχεδόν ετήσια αναβάθμιση των προγραμμάτων.
Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ότι τα χρήματα πολλαπλασιάζονται σε κάθε αναβάθμιση που οι εταιρίες λογισμικού φροντίζουν να κάνουν για να ωφελούνται του εκσυγχρονισμού.
Ο κ. Μαζιώτης, φαντάζομαι και άλλοι επαγγελματίες από την περιοχή μας, γνωρίζουν τις νέες υπηρεσίες cloud και νέες δυνατότητες που συνεχώς βγαίνουν και μπορούν να βοηθήσουν αποτελεσματικά στην καλύτερη διαχείριση του τεράστιου και χρηματοβόρου αυτού απαραίτητου αγαθού.
Χρήσιμες πληροφορίες θα βρείτε εδώ:
http://office.microsoft.com/el-gr/buy/HA101809925.aspx
Αναρτήσεις του Prefadorou σχετικά με το θέμα, δεν έχω αναφερθεί στις απευθείας αναθέσεις υπολογιστών, περιφερειακών και λοιπών αναλώσιμων που αντιπροσωπεύουν δεκάδες χιλιάδες Ευρώ:
https://prefadoros-nafplio.blogspot.gr/2011/09/blog-post_26.html
https://prefadoros-nafplio.blogspot.gr/2011/10/blog-post_07.html#more
https://prefadoros-nafplio.blogspot.gr/2011/10/blog-post_18.html
Υ.Γ. Δεν περιμένω απάντηση από το Δήμαρχο, αυτές οι πολυτέλειες της εξουσίας είναι για την αρχή.
Ειλικρινά δεν αφήνω καμία αιχμή ούτε για το Δήμο ούτε φυσικά για τον κ. Μαζιώτη, που άλλωστε δεν γνωρίζω.
Όπως επίσης και κανένα υπονοούμενο για τη διαδικασία και τη νομιμότητα της ανάθεσης "προμήθειας προγραμμάτων λογισμικού και δικαιώματα χρήσης" ύψους 73.500 Ευρώ με τον ΦΠΑ, εδώ.
Κανένας δεν είναι χαζός να μπλέξει σε παρανομία με ένα τόσο σεβαστό ποσό.
Τότε γιατί το αναφέρω και το σχολιάζω; για τις εντυπώσεις;
Όχι βέβαια, δεν είναι η πρώτη φορά που θέτω το θέμα προγραμμάτων λογισμικού, υπολογιστών και αναλώσιμων που έχουν ξετινάξει πραγματικά το Δήμο.
Μέσα σε δύο χρόνια έχουν σπαταληθεί εκατοντάδες χιλιάδες Ευρώ από το Δήμο και τις Επιχειρήσεις του χωρίς να υπάρχει ένας κεντρικός έλεγχος και στη δαπάνη αλλά και στις ανάγκες.
Κάθε τόσο βλέπουμε προμήθειες προγραμμάτων, οθονών, εκτυπωτών, αναλώσιμων, κάθε είδους περιφερειακών από όλους τους φορείς του Δήμου Ναυπλιέων.
Ποιος αποφασίζει και με ποια κριτήρια για όλες αυτές τις προμήθειες;
Και από τα λίγα που γνωρίζω με την για χρόνια ενασχόλησή μου με το Internet, δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προμηθευόμαστε λογισμικό, όπως κάνουν άλλοι Οργανισμοί και Επιχειρήσεις, με ομαδικές άδειες και όχι για κάθε υπολογιστή που δεν χρειάζεται όλες τις προηγμένες λειτουργίες που παρέχονται;
Καλή η τιμή των 410 Ευρώ ανά πρόγραμμα για το Office Pro Plus 2010 OLP NL Gov, που μας προσφέρει ο κ. Μαζιώτης, αλλά χρειάζονται όλες οι λειτουργίες του προγράμματος σε 53 ανεξάρτητους υπολογιστές; και σε άλλους 35, Office Std 010 OLP NL Gov;
Μην τρελαθούμε, οι περισσότεροι άλλωστε υπολογιστές χρησιμοποιούν κειμενογράφο και τις εντελώς απαραίτητες λειτουργίες.
Όμως, αν θέλουμε για όλους τους υπολογιστές περισσότερες δυνατότητες, υπάρχουν ολοκληρωμένες λύσεις, όπως το 365 office ή οι ομαδικές άδειες για πολλαπλούς χρήστες με πολύ λιγότερα χρήματα και κυρίως αποφυγή την σχεδόν ετήσια αναβάθμιση των προγραμμάτων.
Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ότι τα χρήματα πολλαπλασιάζονται σε κάθε αναβάθμιση που οι εταιρίες λογισμικού φροντίζουν να κάνουν για να ωφελούνται του εκσυγχρονισμού.
Ο κ. Μαζιώτης, φαντάζομαι και άλλοι επαγγελματίες από την περιοχή μας, γνωρίζουν τις νέες υπηρεσίες cloud και νέες δυνατότητες που συνεχώς βγαίνουν και μπορούν να βοηθήσουν αποτελεσματικά στην καλύτερη διαχείριση του τεράστιου και χρηματοβόρου αυτού απαραίτητου αγαθού.
Χρήσιμες πληροφορίες θα βρείτε εδώ:
http://office.microsoft.com/el-gr/buy/HA101809925.aspx
Αναρτήσεις του Prefadorou σχετικά με το θέμα, δεν έχω αναφερθεί στις απευθείας αναθέσεις υπολογιστών, περιφερειακών και λοιπών αναλώσιμων που αντιπροσωπεύουν δεκάδες χιλιάδες Ευρώ:
https://prefadoros-nafplio.blogspot.gr/2011/09/blog-post_26.html
https://prefadoros-nafplio.blogspot.gr/2011/10/blog-post_07.html#more
https://prefadoros-nafplio.blogspot.gr/2011/10/blog-post_18.html
Υ.Γ. Δεν περιμένω απάντηση από το Δήμαρχο, αυτές οι πολυτέλειες της εξουσίας είναι για την αρχή.