Αυτό το τριήμερο στη Θεσσαλονίκη γίνεται η μεγαλύτερη Τουριστική έκθεση στη χώρα μας η PHILOXENIA 2012 και ο Δήμος Ναυπλιέων, μετά από πολλά χρόνια, είναι απών.
Είναι λυπηρό και δεν υπάρχει δικαιολογία, όταν η μεγαλύτερη πηγή εσόδων της περιοχής είναι ο Τουρισμός, είσαι υποχρεωμένος να κάνεις κάθε τι που μπορεί να διαφημίσει τον τόπο σου ακόμα και αν χρειαστεί να κόψεις από αλλού χρήματα, που πάντα υπάρχουν και σπαταλώνται για άλλους σκοπούς.
Ένα μεγάλο μέρος της Τουριστικής ευημερίας του Ναυπλίου που ζήσαμε τη δεκαετία του 2000, βασίστηκε στην επιθετική διαφημιστική πολιτική που απέδωσε τα μέγιστα και μέρος της ήταν και η παρουσία του Ναυπλίου στη PHILOXENIA.
Το κόστος δε, είναι ελάχιστο μπροστά στο όφελος, ούτε καν φτάνει τις πολυδάπανες εκδηλώσεις που γίνονται όλο το χρόνο.
Τα γράφω γιατί η μόνιμη απάντηση "δεν υπάρχουν λεφτά" δεν πείθει.
Κατά τα άλλα είχαμε εκδηλώσεις-φανφάρες για τον Τουρισμό προ καιρού στο Βουλευτικό, μεθαύριο νέα εκδήλωση από το Επιμελητήριο Αργολίδας και πάει λέγοντας.
Καλά και αυτά έχουμε πει, όμως ουσία δεν βλέπουμε.
Όταν υπάρχει κρίση και στασιμότητα τότε είναι αναγκαίο να προωθήσεις τα προϊόντα και τα πλεονεκτήματά τους.
Υπάρχει όμως συγκροτημένη πολιτική και σχέδιο σε αυτό το Δήμο; υπάρχει όραμα και κατεύθυνση που να ξεπερνά τα εύκολα "κοινωνικά" τάδε, που μπορεί να ανακουφίζουν προσωρινά κάποιους όμως δεν δίνουν λύσεις, γιατί λύση στα προβλήματα χρειάζεται από την εξουσία και όχι ελεημοσύνη.
Ψιλά γράμματα για τους περισσότερους, άλλωστε σημασία έχει η με κάθε τρόπο κατάληψη και διατήρηση της εξουσίας.
Το τι θα την κάνουμε, την εξουσία, και τι θα κάνουμε είναι δευτερεύοντα.
Προφανώς και ο νυν Δήμαρχος Δημήτρης Κωστούρος έχει αποφασίσει να ακολουθήσει την τουριστική πολιτική των τελευταίων χρόνων του προκατόχου του, Παναγιώτη Αναγνωσταρά, δηλαδή δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο από το τίποτα ή έστω αυτό που πουλάει από μόνο του το Ναύπλιο και το Μπούρτζι.
Οι επαγγελματίες τι λένε; θεωρούν περιττές τέτοιες προωθητικές πρωτοβουλίες;
*** Το 2010 βραβεύτηκε ο Δήμος μας στη PHILOXENIA.
Είναι λυπηρό και δεν υπάρχει δικαιολογία, όταν η μεγαλύτερη πηγή εσόδων της περιοχής είναι ο Τουρισμός, είσαι υποχρεωμένος να κάνεις κάθε τι που μπορεί να διαφημίσει τον τόπο σου ακόμα και αν χρειαστεί να κόψεις από αλλού χρήματα, που πάντα υπάρχουν και σπαταλώνται για άλλους σκοπούς.
Ένα μεγάλο μέρος της Τουριστικής ευημερίας του Ναυπλίου που ζήσαμε τη δεκαετία του 2000, βασίστηκε στην επιθετική διαφημιστική πολιτική που απέδωσε τα μέγιστα και μέρος της ήταν και η παρουσία του Ναυπλίου στη PHILOXENIA.
Το κόστος δε, είναι ελάχιστο μπροστά στο όφελος, ούτε καν φτάνει τις πολυδάπανες εκδηλώσεις που γίνονται όλο το χρόνο.
Τα γράφω γιατί η μόνιμη απάντηση "δεν υπάρχουν λεφτά" δεν πείθει.
Κατά τα άλλα είχαμε εκδηλώσεις-φανφάρες για τον Τουρισμό προ καιρού στο Βουλευτικό, μεθαύριο νέα εκδήλωση από το Επιμελητήριο Αργολίδας και πάει λέγοντας.
Καλά και αυτά έχουμε πει, όμως ουσία δεν βλέπουμε.
Όταν υπάρχει κρίση και στασιμότητα τότε είναι αναγκαίο να προωθήσεις τα προϊόντα και τα πλεονεκτήματά τους.
Υπάρχει όμως συγκροτημένη πολιτική και σχέδιο σε αυτό το Δήμο; υπάρχει όραμα και κατεύθυνση που να ξεπερνά τα εύκολα "κοινωνικά" τάδε, που μπορεί να ανακουφίζουν προσωρινά κάποιους όμως δεν δίνουν λύσεις, γιατί λύση στα προβλήματα χρειάζεται από την εξουσία και όχι ελεημοσύνη.
Ψιλά γράμματα για τους περισσότερους, άλλωστε σημασία έχει η με κάθε τρόπο κατάληψη και διατήρηση της εξουσίας.
Το τι θα την κάνουμε, την εξουσία, και τι θα κάνουμε είναι δευτερεύοντα.
Προφανώς και ο νυν Δήμαρχος Δημήτρης Κωστούρος έχει αποφασίσει να ακολουθήσει την τουριστική πολιτική των τελευταίων χρόνων του προκατόχου του, Παναγιώτη Αναγνωσταρά, δηλαδή δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο από το τίποτα ή έστω αυτό που πουλάει από μόνο του το Ναύπλιο και το Μπούρτζι.
Οι επαγγελματίες τι λένε; θεωρούν περιττές τέτοιες προωθητικές πρωτοβουλίες;
*** Το 2010 βραβεύτηκε ο Δήμος μας στη PHILOXENIA.