Εκ προοιμίου, για να μην παρεξηγηθώ, άριστα κάνουν αυτοί που υπερασπίζονται τα συμφέροντα του τόπου τους και δημιουργούν τις προϋποθέσεις ανάπτυξης όπου έχουν ταχθεί με την ψήφο των συμπολιτών τους.
Μιλώ και αναφέρομαι στους Αιρετούς της νότιας Πελοποννήσου που με συντονισμένες και πραγματικά αποτελεσματικές ενέργειες αυξάνουν θεαματικά τα αποτελέσματα ανάπτυξης, ιδιαίτερα στον Τουρισμό.
Είναι παράλληλα λυπηρό και δεν αξίζει στο Δήμο Ναυπλιέων να μαραζώνει, να στέκεται στα παλιά και τετριμμένα, να στηρίζεται στα Σαββατοκύριακα της κοντινής Αθήνας, να βυθίζεται στη μιζέρια που επιβάλλει η λίγη σε ικανότητες Δημαρχία.
Αφορμή για το σχολιασμό η απουσία του Ναυπλίου, του Τολού, του Δήμου Ναυπλιέων από τη μοναδική Διεθνή Τουριστική Έκθεση της χώρας μας, τη PHILOXENIA στη Θεσσαλονίκη.
Με μια ακατανόητη απόφαση, από πέρυσι ο Δήμαρχος κ. Κωστούρος, θεώρησε περιττή την παρουσία μας εκεί.
Εμείς μπορεί να μην πήγαμε, πήγαν όμως οργανωμένοι όλοι οι Τουριστικοί προορισμοί της νότιας Πελοποννήσου, μέσα από το περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου ή και με δικά τους.
Ήταν εκεί η Τρίπολη, η Καλαμάτα, η Σπάρτη, το Γύθειο, η Ένωση Ξενοδόχων Τριφυλίας, ο Σύλλογος Καταστηματαρχών Υγειονομικού Ενδιαφέροντος Καλαμάτας, η Μεσσήνη, η Πύλος, ο Δήμος Μονεμβασιάς, με Δημάρχους και εκπροσώπους Τουριστικών φορέων της περιοχής τους.
"Την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου οι περισσότεροι από τους 100 φιλοξενούμενους tour operator της έκθεσης, δοκίμασαν την Πελοποννησιακή κουζίνα σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα για αυτούς στο περίπτερο της Πελοποννήσου. Ιδιαίτερο χρώμα στην αποστολή της Πελοποννήσου έδωσαν τα μέλη του Συλλόγου Ιδιοκτητών Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος Δήμου Καλαμάτας και οι εθελοντές που ήταν μαζί τους. Διεξήγαγαν επίσης διαγωνισμό σε συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου και την Astra Airlines για 6 άτομα στην Καλαμάτα.
Το Σάββατο 21 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε το κεντρικό event της έκθεσης στο περίπτερο της Πελοποννήσου, όπου πάνω από 400 άτομα δοκίμασαν το βραβευμένο κοκτέιλ με παραδοσιακά προϊόντα που δημιούργησε ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος Δήμου Καλαμάτας."
Θα ήταν αφέλεια να ρωτήσω τον κ. Κωστούρο τι λέει για όλα αυτά, αν επιμένει στις περσινές του θέσεις περί περιττής σπατάλης και άνευ σημασίας έκθεσης.
Φέτος μάλιστα απονεμήθηκε το 1ο Βραβείο καλύτερης δημιουργίας στην αποστολή της Πελοποννήσου.
Κάποιοι νομίζουν ότι με την εκβάθυνση του λιμανιού θα έρθουν τα κρουαζιερόπλοια και οι χιλιάδες τουρίστες είναι εξασφαλισμένοι.
Αυτό μπορεί αυτή η Δημαρχία, με τη βοήθεια Πρωθυπουργού, Υπουργών και του ακούραστου Λιμενάρχη, αυτό αφήνει να πιστεύει ο κόσμος.
Είναι όμως έτσι; Καθόλου λέει ο Prefadoros, το Γύθειο με το νέο Λιμάνι που κατασκευάζεται ύψους 22,5 εκατομμυρίων Ευρώ, η Μονεμβασιά, η Καλαμάτα και βέβαια το Κατάκολο είναι μεγάλοι και σκληροί ανταγωνιστές.
Δείτε τους δρόμους, τα Ξενοδοχεία, τις άλλες υποδομές και το Αεροδρόμιο και θα καταλάβετε ότι ο Τουριστικός άξονας της Πελοποννήσου μετατοπίζεται στο νότο.
Και καλά ο Δήμαρχος μέσα στην αγωνία της εκλογής του δεν μπορεί να σκεφτεί, δεν έχει και το χρόνο, οι επαγγελματίες του Τουρισμού της περιοχής τι ακριβώς περιμένουν;
Αρκούνται σε μια υποθετική προσέλευση λόγω Λιμανιού; Πιστεύουν στη Μαρίνα που θα γίνει μέσω ΣΔΙΤ; Υπάρχει κάποιο σχέδιο, κάποιο πρόγραμμα δράσης, κάποιες πρωτοβουλίες, κάτι τέλος πάντων καθοριστικό που θα επηρεάσει τη μαζικότητα και ποιότητα προσέλευσης στην περιοχή μας; Στο Δήμο Ναυπλιέων; Έχουν οι ίδιοι κάποιο πλάνο, κάποιες σκέψεις να προτείνουν;
Δεν βλέπουν, δεν αντιλαμβάνονται ότι αυτή η Δημοτική Αρχή δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα περισσότερο από τις συνήθεις και επαναλαμβανόμενες μικρές παραστάσεις Πολιτισμού και Τουρισμού;
Τη στιγμή που οι άλλοι φτιάχνουν δρόμους, λιμάνια, ξενοδοχεία, αεροδρόμια, πολιτιστικές δραστηριότητες, "λευκές νύχτες", κλείνουν συμφωνίες με μεγάλους τουριστικούς παίκτες, διεκδικούν πολιτιστικές πρωτεύουσες της Ευρώπης, εμείς αρκούμαστε στα λουλουδάκια και τα κόκκινα πανιά στα παράθυρα το Πάσχα.
Θα χάσουμε αγαπητοί συμπολίτες, γιατί δυστυχώς δεν διαθέτει τη στοιχειώδη γνώση η Δημοτική μας Αρχή να στείλει έστω έναν εκπρόσωπο, εκεί που ήταν όλοι, εκεί που υπάρχουν και δημιουργούνται οι ευκαιρίες, εκεί που προωθείται ο Τουρισμός, εκεί που πρέπει να παλέψεις, να συναγωνιστείς.
Επειδή αυτό που δεν μπορείς, το βγάζεις ως άνευ σημασίας και μεις το αποδεχόμαστε.
Δείτε όσοι έχετε το κουράγιο, την όρεξη, σας ενδιαφέρει σαν επαγγελματία, τι ακριβώς έγινε στη φετινή Φιλοξένια της Θεσσαλονίκης και πως παρουσιάστηκαν διάφορες περιοχές της Πελοποννήσου.
Το 1ο βραβείο στην Περιφέρεια Πελοποννήσου στην Έκθεση Τουρισμού Philoxenia
Στην Έκθεση “Philoxenia 2013″ ο Δήμος Μονεμβασίας
Η Καλαμάτα και η Περιφέρεια Πελοποννήσου διακρίθηκαν για την παρουσία τους στην Philoxenia
Οι ξενοδόχοι της Τριφυλίας στην έκθεση "Philoxenia 2013"
Πάνω από 900 επισκέπτες στη "Γωνιά της Καλαμάτας"
Φιλοξένια 2013: Ξεχωριστή η παρουσία της Μεσσηνίας και της Πελοποννήσου
Καταστηματάρχες της Καλαμάτας στην Εκθεση Τουρισμού "Philoxenia"
Η ιστοσελίδα της έκθεσης
Prefadoros