Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Απάντηση για το σχόλιο στο Γιάννη Μανιάτη

Δέχθηκα ομαδικά πυρά από δεξιούς και αριστερούς φίλους γιατί έγραψα ένα σχόλιο υπέρ της προσπάθειας του Γιάννη Μανιάτη να αξιοποιηθεί επιτέλους το υπέδαφος της χώρας μας με την ανακάλυψη υδρογονανθράκων.

Και καλά οι εκ δεξιών Νεοδημοκράτες δικαιολογούνται, οι φίλοι μου οι αριστεροί γιατί ενοχλήθηκαν;

Έγραψα τίποτα ψέματα; είπα τίποτα υπερβολές; διαπίστωση έκανα και τη δημοσίευσα όπως τόσες άλλες.

Το πρόβλημα που είναι; ότι "έγλειψα" το Μανιάτη;

Όταν σχολίαζα το Μανιάτη για το Νοσοκομείο, το Εργοστάσιο Αφαλάτωσης, για το "έκτρωμα" του νέου Δήμου Άργους-Μυκηνών και την κατάργηση του Δήμου Μυκηναίων τότε δεν τον "έγλειφα";

Ας αφήσουν οι φίλοι μου τις υποκρισίες και τις ισοπεδωτικές λογικές που για τον εαυτό τους δεν θέλουν να ισχύουν.

Εδώ ξεχάσανε τα σκουπίδια στην Καραθώνα, τα ελλείμματα Δήμου και ΔΕΥΑΝ, την εγκατάλειψη του Μπούρτζι και του Τελωνείου, το αίσχος του 2ου και 5ου Δημοτικού Σχολείου και, και, και κόντεψαν να αναγορεύσουν τον Αναγνωσταρά σε ήρωα γιατί θα φέρει Τούρκους στο Φεστιβάλ!.

Το θετικό μου σχόλιο για το Μανιάτη τους πείραξε που στο κάτω-κάτω αφορά ένα πολύ σημαντικό γεγονός που ξεπερνά κομματικές γραμμές και είναι για το καλό της χώρας.

Θα έπρεπε να το βουλώσω για να "εκφράσω" την αριστεροσύνη μου;

Τέτοια χάρη δεν την κάνω ότι και να μου λένε.