Επάνω που έλεγα να πάω για καμιά μπύρα διαβάζω στην ιστοσελίδα argonafplia.gr, εδώ, του μισθοφόρου και εν αναμονή επίσημου Συμβούλου του Αναγνωσταρά κ. Μιχάλη Καζά ένα απίστευτο κείμενο με λοιδορίες για όσους έκαναν το λάθος να κάνουν κριτική στην απόφαση για την Τουρκική παρουσία στο Φεστιβάλ Ναυπλίου.
Αφού μου χάλασες την μπυροποσία κύριε Καζά άκουσε λοιπόν:
Επειδή όλα τα ξέρεις από πρώτο χέρι, σαν άτυπος σύμβουλος του Δημάρχου, δώσε στη δημοσιότητα το απομαγνητοφωνημένο κείμενο των πρακτικών για να δούμε τι είπαν ακριβώς οι Αναγνωσταράς και Κωστούρος και πως τα γύρισαν μέσα σε 24 ώρες και μετά τις αντιδράσεις (και το τηλεφώνημα από πολύ ψηλά που δεν ξέρεις).
Όταν γράφεις για υπαρκτά πρόσωπα υποτιμητικά χωρίς να αναφέρεις το όνομά τους είσαι Γκεμπελίσκος του κερατά.
"Έπρεπε για τους δικούς τους λόγους, πολιτικούς ή οικονομικούς, (κυρίως οικονομικούς - έτσι λέγεται το χαρτζιλίκι), να στραφούν κατά του δημάρχου Ναυπλιέων κ. Παναγιώτη Αναγνωσταρά."
Ονόματα κύριε Καζά, όχι λάσπη, εσείς που δεν πάτε για χαρτζιλίκι.
Ο Prefadoros (αν και ανώνυμος) ποτέ δεν γράφει υπονοούμενα για κάποιον, σοβαρά ή αστεία, πάντα αναφέρει ονόματα.
Όταν "απαντάς" σε Δημοσιογράφους όπως ο Αργυρίου και ο Μουσταϊρας χωρίς να γράφεις το όνομά τους είσαι προβοκάτορας και ψιθυριστής που λέγαμε παλιά.
Όταν υπονοείς τη Μελίνα Τσιλιμίγκρα γράφοντας:
"Μην αφήνετε κάποιοι άλλοι, την προσωπική σας πικρία από την μη συμμετοχής σας τελικά στο συνδυασμό του δημάρχου, να κάνει άλλο κακό στην πόλη.
Ασχοληθείτε με την φιλοσοφία, την ιστορία της πατρίδας μας, την ανάδειξη του μεγαλείου της, τον νεοελληνικό τραγέλαφο, αλλά όχι με την πολιτική που είναι σοβαρό πράγμα και θέλει και περισσότερη εμπειρία, που δεν μπορείτε να έχετε στη τόσο νεαρή ηλικία σας.",
Τότε είσαι πολύ μικρός, φτηνός και κακός δάσκαλος για να μας κάνεις και μάθημα πατριδογνωσίας και πολιτικής.
Ξέρεις κάτι κύριε Μιχάλη Καζά, προτιμώ το "Φασισμό" της Μελίνας από τον δικό σου.
Και ένα συμπλήρωμα, άσε τα αποκλειστικά με τις αφίσες ότι δήθεν κάνεις δημοσιογραφία για να κοροϊδεύεις όσους δεν ξέρουν.
Δημοσιεύεις τη νέα αφίσα του Φεστιβάλ όταν στην επίσημη ιστοσελίδα του Φεστιβάλ βγαίνει η εικόνα που δημοσιεύω και δεν μπορείς να μπεις μέσα γιατί ακόμα δεν είναι έτοιμη.
Εκτός αν εννοείς αυτό αποκλειστικό, νέα ήθη.
Αφού μου χάλασες την μπυροποσία κύριε Καζά άκουσε λοιπόν:
Επειδή όλα τα ξέρεις από πρώτο χέρι, σαν άτυπος σύμβουλος του Δημάρχου, δώσε στη δημοσιότητα το απομαγνητοφωνημένο κείμενο των πρακτικών για να δούμε τι είπαν ακριβώς οι Αναγνωσταράς και Κωστούρος και πως τα γύρισαν μέσα σε 24 ώρες και μετά τις αντιδράσεις (και το τηλεφώνημα από πολύ ψηλά που δεν ξέρεις).
Όταν γράφεις για υπαρκτά πρόσωπα υποτιμητικά χωρίς να αναφέρεις το όνομά τους είσαι Γκεμπελίσκος του κερατά.
"Έπρεπε για τους δικούς τους λόγους, πολιτικούς ή οικονομικούς, (κυρίως οικονομικούς - έτσι λέγεται το χαρτζιλίκι), να στραφούν κατά του δημάρχου Ναυπλιέων κ. Παναγιώτη Αναγνωσταρά."
Ονόματα κύριε Καζά, όχι λάσπη, εσείς που δεν πάτε για χαρτζιλίκι.
Ο Prefadoros (αν και ανώνυμος) ποτέ δεν γράφει υπονοούμενα για κάποιον, σοβαρά ή αστεία, πάντα αναφέρει ονόματα.
Όταν "απαντάς" σε Δημοσιογράφους όπως ο Αργυρίου και ο Μουσταϊρας χωρίς να γράφεις το όνομά τους είσαι προβοκάτορας και ψιθυριστής που λέγαμε παλιά.
Όταν υπονοείς τη Μελίνα Τσιλιμίγκρα γράφοντας:
"Μην αφήνετε κάποιοι άλλοι, την προσωπική σας πικρία από την μη συμμετοχής σας τελικά στο συνδυασμό του δημάρχου, να κάνει άλλο κακό στην πόλη.
Ασχοληθείτε με την φιλοσοφία, την ιστορία της πατρίδας μας, την ανάδειξη του μεγαλείου της, τον νεοελληνικό τραγέλαφο, αλλά όχι με την πολιτική που είναι σοβαρό πράγμα και θέλει και περισσότερη εμπειρία, που δεν μπορείτε να έχετε στη τόσο νεαρή ηλικία σας.",
Τότε είσαι πολύ μικρός, φτηνός και κακός δάσκαλος για να μας κάνεις και μάθημα πατριδογνωσίας και πολιτικής.
Ξέρεις κάτι κύριε Μιχάλη Καζά, προτιμώ το "Φασισμό" της Μελίνας από τον δικό σου.
Και ένα συμπλήρωμα, άσε τα αποκλειστικά με τις αφίσες ότι δήθεν κάνεις δημοσιογραφία για να κοροϊδεύεις όσους δεν ξέρουν.
Δημοσιεύεις τη νέα αφίσα του Φεστιβάλ όταν στην επίσημη ιστοσελίδα του Φεστιβάλ βγαίνει η εικόνα που δημοσιεύω και δεν μπορείς να μπεις μέσα γιατί ακόμα δεν είναι έτοιμη.
Εκτός αν εννοείς αυτό αποκλειστικό, νέα ήθη.