Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Ο Δήμαρχος Τάκης διχάζει τον Prefadoro


Κατ΄αρχήν ανησυχώ γιατί ακόμα δεν έχει τοποθετηθεί η Μελίνα ή "Μπουμπουλίνα".

Παιδιά έχω σοβαρό πρόβλημα και γι΄αυτό φταίει ο Αναγνωσταράς.

Εκεί που για χρόνια είχα τακτοποιήσει τα πράγματα μέσα μου έρχεται ο Δήμαρχος και μου βάζει φωτιές.

Από τη μια μεριά το Μαρξιστικό και Διεθνιστικό μου backgrount (ε!) και από την άλλη οι μνήμες από παιδί που γαλουχήθηκε με τους ήρωες της Επανάστασης που ενσάρκωσαν ο Παπαμιχαήλ, ο Πρέκας και η Ντενίση.

Αλλά έχω και το κουλτουριάρικο μέσα μου που θέλει να δει και να ακούσει νέα πράγματα.

Τι να κάνω λοιπόν και τι να πω;

Αν πω ναι θα με πουν αναρχοκομούνι, αν πω όχι φασιστοπατριώτη.

Γι΄αυτό σας λέω ότι φταίει ο Αναγνωσταράς, μια χαρά δεν είμαστε; τι το΄θελε το Τούρκικο καλοκαιριάτικα;  

Τα τύμπανα του πολέμου άρχισαν να ηχούν από το πρωί.

Πάντως ο Prefadoros χαιρετίζει το πρώτο "ναι" του Ανδρέα Βασιλείου στο Δημοτικό Συμβούλιο (που συνοδεύτηκε από μπράβο σύντροφε από Μπαρού, Χρόνη και λοιπές δεξιές δυνάμεις) και θα περιμένει του χρόνου τέτοιο καιρό που το Φεστιβάλ θα είναι αφιερωμένο στη Γερμανία με χορηγό τη Γερμανική Πρεσβεία για να ξαναψηφίσει "ναι".

Ποιος βάζει στοίχημα ότι θα έχουμε ερώτηση στη Βουλή από το ΛΑΟΣ;

Καλά ξεμπερδέματα. Τάκη.