Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Η έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και ο Prefadoros

Και τι δεν έχει ακούσει ο Prefadoros για την επιμονή του στη διαφάνεια, τη διαχείριση του Δημοτικού χρήματος και τις απευθείας αναθέσεις που αποτελούν πηγή σπατάλης που φτάνει μέχρι την παρανομία.

Ψώνιο με λένε μερικοί, άλλοι ότι έχω απωθημένα και κάποιοι ότι επιζητώ εκδίκηση για παλιές πολιτικές διαφορές με τον Παναγιώτη Αναγνωσταρά.


Ας λένε ότι θέλουν, ας πιστεύουν ότι θέλουν, εκείνο που μόνο με ενδιαφέρει είναι η τίμια διαχείριση και ο σεβασμός του χρήματος του Δημότη και αυτό το δικαίωμα δεν πρόκειται να το εκχωρήσω σε κανέναν αιρετό που δεν το σέβεται και δεν σέβεται την εντολή που έχει.

Επειδή η ζωή τα έφερε να γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα ξέρω που πρέπει να ψάχνω για να βρω που υπάρχει σπατάλη και κρυφές "παρανομίες".

Μπορεί να μην είναι εύκολο πάντα να αποδειχτούν, όμως οι νοήμονες καταλαβαίνουν όταν υπάρχει σκοπιμότητα σε μια δαπάνη.

Απλά λοιπόν αποφάσισα, ότι πέφτει στην αντίληψη μου να το δημοσιοποιώ και να το καταγγέλλω ελπίζοντας να διορθωθούν όσα πράγματα γίνεται, έχοντας ήσυχη τη συνείδησή μου ότι έκανα το χρέος μου σαν πολίτης.

"Πολιτικάντικα" μας τα λες Prefadore θα πουν κάποιοι, σας διαβεβαιώ ότι δεν έχω καμιά τέτοια πρόθεση, το κάνω μόνο και μόνο γιατί αισθάνομαι υπεύθυνος για το σημερινό χάλι και γιατί παραδίδω στο παιδί μου μια κοινωνία πολύ χειρότερη από αυτήν που παρέλαβα εγώ.

Αφορμή για την ανάρτηση η ετήσια έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου που καταλογίζει διαφθορά και παρανομίες στη διαχείριση του Δημόσιου χρήματος με πρωταγωνιστές τους Δήμους.

Τρομερά τα ποσά και η αυθαιρεσία των Αιρετών που νομίζουν ότι εκλέγονται για να διαχειριστούν το Δημόσιο χρήμα σαν να είναι δικό τους, που μπορούν στο όνομα της εντολής που έχουν να το διαθέτουν όπως θέλουν παρακάμπτοντας κάθε νομικό και ηθικό φραγμό.

Τα στοιχεία της έκθεσης για το 2009: http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231187686