Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Προεκλογικές κινήσεις για τουριστική προβολή

Ξαφνικά λοιπόν στην Αργολίδα και το Ναύπλιο, δύο και κάτι μήνες πριν από τις εκλογές, μετά τριών χρόνων απραξία και λάθος χειρισμούς, ανακάλυψαν οι αιρετοί μας ότι το τουριστικό μας προϊόν θέλει διαφήμιση και προβολή.

Κάλιο αργά παρά ποτέ, συμφωνώ, όμως όταν εδώ και τρία χρόνια ο Prefadoros μίλαγε και παρότρυνε για τις δράσεις που τώρα οι Αιρετοί μας "ανακάλυψαν", εισέπραττε λοιδορίες.

Εντάξει συνήθισα πια, το πήρα απόφαση, για όλα τα κακά που συμβαίνουν στην περιοχή φταίω εγώ.


"Το λαμόγιο που πληρώνεται για να βρίζει το Δήμαρχο, όπως και τον προηγούμενο, που αφού δεν σταματά με τη λάσπη και τη συκοφαντία που τρώει, μπορεί να του σπάσει και κάνα παΐδι ή να βρεθεί στο χαντάκι, μπας και σταματήσει ρε παιδί μου".

Ξέφυγα, άλλο είναι το θέμα και πολύ σοβαρό.

Διαβάζουμε λοιπόν, "σε μια κατάμεστη αίθουσα παρουσιάστηκε την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου, το βασικό πλαίσιο της τουριστικής πρότασης για την Αργολίδα που διοργανώθηκε από το Επιμελητήριο Αργολίδας. Κεντρικός εισηγητής ήταν ο νέος Επιστημονικός Συνεργάτης του Επιμελητηρίου & Υπεύθυνος Υλοποίησης του Έργου κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης, Γενικός Διευθυντής της DASC Branding, ο οποίος έκανε αναλυτική παρουσίαση του σχεδίου δράσης της στρατηγικής για το χτίσιμο ενός σύγχρονου τουριστικού branding της περιοχής".

Παραβρέθηκαν και μίλησαν οι Δήμαρχοι Καμπόσος, Κωστούρος και ο υποψήφιος Δήμαρχος Ερμιονίδας και νυν Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Τάσος Λάμπρου.

Θυμάστε πριν δυο χρόνια, τα μεγάλα σχέδια του Επιμελητηρίου και των Δήμων, που είχαν παρουσιαστεί στο Βουλευτικό και το ναυάγιο που ακολούθησε το καλοκαίρι που μας πέρασε.

Ο λόγος; Βασικά κανένας δεν έβαλε το μερίδιο σε χρήμα που του αναλογούσε.

Τώρα, εκλογές έρχονται, να δείξουμε ότι κάτι γίνεται, ότι έχουμε σχέδιο και αντιμετωπίζουμε σοβαρά την προώθηση του τουριστικού προϊόντος, εκτός από τους ερασιτεχνισμούς και αυτοσχεδιασμούς των αρμοδίων, ξαναφέρνουμε το ίδιο σχέδιο και για να φανεί ότι αυτή τη φορά θα προχωρήσει το project αλλάζουμε τον Επιστημονικό Συνεργάτη που θα το διαχειριστεί.

Δεν θα γράψω τώρα τις αντιρρήσεις μου, πιστεύω όμως ότι ούτε αυτό το πρόγραμμα θα προχωρήσει, στην καλύτερη περίπτωση θα γίνει κάτι κατώτερο της προσδοκίας.

Θυμάστε την επιμονή και αντίδρασή μου γιατί ο Δήμος Ναυπλιέων σταμάτησε επί Δημαρχίας Κωστούρου, να πηγαίνει στην μοναδική Τουριστική Έκθεση PHILOXENIA στη Θεσσαλονίκη και γιατί δεν πηγαίνει και σε άλλες διεθνείς όπως της Κωνσταντινούπολης.

Εισέπραξα και τότε τις γνωστές ειρωνικές απαντήσεις, είναι καταγεγραμμένα όλα, αλλά επιτέλους έστω και τώρα, κατάλαβαν ότι τη μεγαλύτερη σημασία και βαρύτητα, με διαχρονικό όφελος, έχει η παρουσία στις Τουριστικές Εκθέσεις.

Έτσι χαίρομαι ιδιαίτερα που διαβάζω πως, "την καλύτερη δυνατή παρουσία και προβολή του Δήμου Ναυπλιέων υπόσχονται οι εκπρόσωποι του, στους χιλιάδες ξένους τουριστικούς παράγοντες και πολίτες που θα επισκεφθούν την τουριστική έκθεση ΙΤΒ, η οποία πραγματοποιείται στην καρδιά του Βερολίνου στις 5-9/3/2014. Ενώ σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε το γραφείο του Δημάρχου Ναυπλιέων Δ. Κωστούρου ο Δήμος θα συμμετάσχει και στην διεθνή έκθεση της Μόσχας".

Ελπίζω από εδώ και πέρα, να γίνει σοβαρή δουλειά στον τομέα της τουριστικής προβολής και διαφήμισης και να μην είναι ένα ακόμα προεκλογικό πυροτέχνημα, σαν αυτά που μας έχουν χορτάσει όσοι δεν κάνουν τίποτα στη διάρκεια της θητείας τους και τα "θυμούνται" όλα στο τέλος.

Και βέβαια ότι ο Prefadoros, εκτός από το να "βρίζει" έχει ιδέες και προτάσεις, προπαντός δικαιώνεται σε αυτά που γράφει.

Prefadoros