Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Για τους περισσότερους δεν έχει ενδιαφέρον

Βρεθήκαμε την Πέμπτη που μας πέρασε σε ταβέρνα στο Χολαργό πέντε παλιοί φίλοι, φίλοι 45 χρόνια από το Γυμνάσιο, που δεν πάψαμε ποτέ να βρισκόμαστε μαζί με πέντε-έξι ακόμα.

Είναι ότι πιο πολύτιμο κουβαλάω στη ζωή μου και αισθάνομαι τυχερός που βρέθηκα με αυτούς τους ανθρώπους και περπάτησα μαζί τους τα χρόνια της νιότης μου στην Αθήνα.



Όπως αισθάνομαι τυχερός και για τους Ναυπλιώτες φίλους που με συντροφεύουν από τα παιδικά μου χρόνια αν και μερικοί "βαρέθηκαν" και άφησαν την ανάμνηση τους παρηγοριά.

Ας είναι, συναντιόμαστε συχνά με τους παλιόφιλους και τα λέμε, τα παλιά αλλά και τα καινούργια, οι οικογένειες, τα παιδιά, οι παλιοί έρωτες, οι "ομορφιές" που κάναμε τότε, το σημερινό χάλι και τα προβλήματα.

Ρώτησα σε μια στιγμή, αυθόρμητα, το φίλο μου το Γιώργο Φ. "εσύ πόσους έχεις απολύσει μέχρι τώρα λόγω της κρίσης;".

Ο φίλος μου ο Γιώργος Φ. είναι Πολιτικός Μηχανικός και έχει κατασκευαστική εταιρία που απασχολεί περίπου 70 άτομα μόνιμο προσωπικό και άλλους εξωτερικούς συνεργάτες και δεν έχει κάνει δουλειά ποτέ με το Δημόσιο και τους ΟΤΑ.

"Κανέναν", ήταν η απάντηση, αισθάνθηκα άβολα του "έδωσα five" και δεν σας κρύβω συγκινήθηκα.

"Γιατί να απολύσω; για να βγάλω περισσότερα; απλά προσπαθώ να βρω και άλλες δουλειές και να επεκταθώ όπου μπορώ, και για μένα και για την επιχείριση και για τους ανθρώπους που είναι μαζί μου".

Πετάγεται ο Τάσος Σ. και μου λέει, "μια βδομάδα ήταν στο Ντουμπάι για να κλείσει συμφωνίες και πήγε καλά".

Μαλάκας ο Prefadoros, όχι γιατί δεν ξέρει τους φίλους του, αλλά γιατί εμείς ασχολούμαστε με το αν θα πάει ο Αναγνωσταράς για Βουλευτής, ποιος θα είναι ο επόμενος Δήμαρχος, τις "παπαριές" του Μπακέα και ποιοι παίρνουν τις απευθείας αναθέσεις του Δήμου.

Το σχολάσαμε κατά τις μία γιατί ο Γιώργος Φ. είχε να ξυπνήσει στις έξι για να είναι στη δουλειά στις επτά.

Χρειάζεται να προσθέσω τίποτα; τελικά αυτή η χώρα, εκτός όλων των άλλων, έχει την ευλογία να έχει πολλούς Γιώργους Φ. και γι΄αυτό, ότι και να κάνουν οι άχρηστοι πολιτικοί και όλοι οι νταβατζήδες του κόσμου, όχι μόνο θα ζήσει αλλά και θα τους βγάζει τη γλώσσα.

Υ.Γ. Γι΄αυτούς που ήδη λένε υπερβολές του Prefadorou, ένα Ναυπλιωτάκι, δεν αναφέρω τη δουλειά έκανε ο πατέρας του που μπορεί να είναι και τιμή του, με παρόμοια επιχείρηση και προσωπικό με του φίλου μου του Γιώργου Φ., ο Βασίλης Σ. κάνει ακριβώς το ίδιο και είναι περήφανος χωρίς ούτε να το λέει ούτε να παριστάνει τον "κάποιον".

Υ.Γ. Αφιερωμένο στην "πλέμπα" που επικρατεί στον τόπο μας και μας παρασέρνει.