Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Το Τελωνείο του Ναυπλίου καφετέρια; και μη χειρότερα!

Μπορεί να σας φανεί απίστευτο αλλά το πρώτο πράγμα που είδε ο Prefadoros στη ζωή του, εκτός από τους δικούς του και το εσωτερικό του σπιτιού του, ήταν το Τελωνείο Ναυπλίου.

Γεννημένος στο σπίτι, όχι σε κλινική, στη γωνία Μπουμπουλίνας και Εμμανουήλ Μπλέση πάνω από το παλιό καφενείο του Λυκουργιά, όταν σαράντισα για να με πάει η Μάνα μου στον Άγιο Νικόλα βγαίνοντας αντίκρισα το Τελωνείο που αποτελεί και την πρώτη εικόνα του έξω κόσμου του Prefadorou.


Εκεί γύρω έκανα τα πρώτα μου βήματα και αργότερα έπαιξα τα πρώτα μου παιχνίδια.

Μη βιαστείτε να πείτε άσε μας ρε Prefadore, τι μας νοιάζει εμάς, και τι έγινε, σιγά το γεγονός.

Ξέρετε ότι ποτέ δεν γράφω κάτι στο "ξεκούδουνο", έχω το λόγο μου και όχι να σας φάω την ώρα με προσωπικές ιστορίες και "μνημόσυνα" εξήντα χρόνων.

Ο λόγος είναι η μελέτη που παραδόθηκε στο Δήμο για αξιοποίηση του παλιού Τελωνείου που προβλέπει και Καφετέρια.

Καλό ε! "Cafe το παλιό Τελωνείο", αυτό έλειπε από την πόλη μας, να "κονομήσει" και ο "επενδυτής" να μείνει κάτι και στο Δήμο.

Επειδή, αν αυτό τελικά γίνει, ξεπερνάει και τη φαντασία μου και για να μην κατηγορηθώ ότι είμαι κολλημένος με τις μνήμες μου, σταματάω και δεν θα ασχοληθώ ξανά με το θέμα,  συμφωνώ και στηρίζω απόλυτα την πρόταση του Μπάμπη Αντωνιάδη και της Άλλης Πρότασης.

Με μία μόνο προσθήκη, να προστεθεί και τουριστικό γραφείο του Δήμου, γιατί είναι το καλύτερο σημείο, αφού δεν έγινε στο Παλιό Δημαρχείο που παραχωρήθηκε στο Harvard (γι΄αυτό κάποια στιγμή θα πούμε).

Δείτε το ιστορικό και την πρόταση του Μπάμπη Αντωνιάδη και της Άλλης Πρότασης:

http://alliprotasi.wordpress.com/2012/02/04/telonio-3/