Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Επιστολή Μελίνας και απάντηση Prefadorou

Δημοσιεύω την επιστολή της Μελίνας Τσιλιμίγκρα στον Prefadoro που προκαταβολικά την ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανε και της απαντώ.

Πρώτα η επιστολή:


Καλησπέρα κύριε όποιος και αν είστε! Ευχαριστώ για την κατά καιρούς στήριξη σας προς το πρόσωπο μου! Θα ήθελα αν μου επιτρέπετε να κάνω μια παρατήρηση. Η φωτογραφία που απεικονίζει τον κόσμο από την εκδήλωση την Κυριακή είναι από την αρχή (της εκδήλωσης)! Μισή ώρα αργότερα ο κόσμος δε χωρούσε να μπει μέσα! Για την αλήθεια των λεγομένων μου μπορείτε να απευθυνθείτε σε αρκετούς ανθρώπους που ήταν παρόντες. Φρονώ πως για λόγους δημοσιογραφικής δεοντολογίας , θα έπρεπε αν θέλατε να είστε σωστός στο έπακρο , να αλλάξετε λίγο τη δημοσίευση σας , τη στιγμή που θα διασταυρώσετε αυτά που σας είπα!

Να είστε καλά , περιμένω απάντηση

Με εκτίμηση
Τσιλιμίγκρα Μελίνα

Η απάντηση του Prefadorou:

Αγαπητή Μελίνα, μου επιτρέπεις φαντάζομαι τον ενικό, η φωτογραφία και το σχόλιό μου έγιναν με βάση αυτά που στάλθηκαν σε όλα τα ΜΜΕ και τα blogs και που δείχνουν ακριβώς την εικόνα που σχολίασα.

Αν η εικόνα στην πορεία της εκδήλωσης άλλαξε, όπως λες,  ευχαρίστως επανορθώνω.

Ο Prefadoros είναι αξιόπιστος και έχει τη μεγάλη επισκεψιμότητα που έχει γιατί αποτυπώνει την πραγματικότητα και την σχολιάζει.

Ποτέ δεν θα παραποιήσει κάτι από σκοπιμότητα.

Πάντως θα συμφωνείς με το δεύτερο μέρος του σχολίου περί απουσίας γνωστών πολιτικών προσώπων της περιοχής μας από άλλους κομματικούς χώρους.

Όσο για την στήριξη που κατά καιρούς, όπως λες, δίνω στο πρόσωπό σου το θεωρώ υποχρέωσή μου να το κάνω για όποιον βλέπω ότι αδικείται.

Αυτό το "κουσούρι" το είχα από παλιά, και το έχω πληρώσει προσωπικά, αλλά θα συνεχίσω να το κάνω.

Είναι σαφές ότι δεν συμφωνώ με τις πολιτικές σου απόψεις, χαίρομαι για την πατριωτική σου φλόγα και θα ήθελα να σε δω, επειδή σε θεωρώ αξιόλογη και μαχητική, να παίζεις ουσιαστικό ρόλο στα δημόσια πράγματα του τόπου μας.

Ελπίζω η αναπόφευκτη ωρίμανση να σε οδηγήσει σε άλλους πολύ πιο προοδευτικούς χώρους.

Σε ευχαριστώ

Prefadoros

Υ.Γ. Με γνώρισες και χαιρετηθήκαμε έξω από το ΤΡΙΑΝΟΝ λίγο πριν από την εκδήλωση.