Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Αγαπητέ Μπάμπη της Άλλης Πρότασης

Λέγατε ότι βαρέθηκα να συνεχίσω το διάλογο, να δίνουμε και τροφή στα σαπρόφυτα, με την Άλλη Πρόταση.

Δεν είναι ότι θέλω να έχω τον τελευταίο λόγο αλλά να άφησα να περάσουν οι μάχες για το Μπούρτζι, η ποδηλοτοπορεία και ο Παλαμήδειος δρόμος για να τα ξαναπούμε.



Μου κάνει εντύπωση πως ο Μπάμπης Αντωνιάδης εξακολουθεί να πιστεύει ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί ανώνυμα να διασύρει και να συκοφαντεί μέσα από το επίσημο blog μιας Δημοτικής παράταξης συμπολίτες του στο όνομα κάποιας φασιστικής έμπνευσης λογικής ότι όλοι κρινόμαστε.

Ας είναι, το χιούμορ ποτέ δεν μου έλειψε, γιατί αν ήθελα να προστατέψω νομικά τον εαυτό μου ξέρω πολύ καλά τον τρόπο και πως αίρεται η ανωνυμία στα mail των αγνώστων και βρίσκονται τα ίχνη που αφήνει ο αποστολέας.

Προτιμώ λοιπόν το χιούμορ που καμιά φορά είναι πιο αποτελεσματικό από τις βαρύγδουπες αναλύσεις για να την βρίσκουμε με αυτά που λέμε δήθεν σαν ειδικοί και να εντυπωσιάζουμε το πόπολο.

(Μιας και το θυμήθηκα, στην πρόταση Καράπαυλου-Αντωνιάδη δεν είδα, πέραν της πρότασης για Εγκληματολογικό Μουσείο στο Μπούρτζι, αν τελικά να μείνει στο κράτος ή να περιέλθει στο Δήμο;

Η πρόταση, όπως και άλλες, έχουν λάβει υπ΄όψι τους ότι το Μπούρτζι είναι νησί που για πολλούς μήνες το χρόνο δεν το επισκέπτεται κανείς και ότι θα πρέπει να υπάρχει φύλαξη και φροντίδα όλο το χρόνο; έχει υπολογίσει κανείς το κόστος και τις ιδιαιτερότης της πρότασης;)

Πάμε στα λαμόγια.

Έχω βρει το μπελά μου ρε παιδιά, όλα τα λαμόγια της πιάτσας έχουν πέσει να με φάνε, έριξες τις τιμές ρε Περράκη, άκου μόνο 7.000 ευρώ από το Γραμματικόπουλο.

Μας κατέστρεψες, πως θα ξαναβγούμε στην πιάτσα;

Κάποια ξεπεσμένα από την άλλη έμαθα ότι έτρεξαν να ζητήσουν περισσότερα γιατί τους έριξαν.

Με βλέπει και ο φίλος μου ο Δημήτρης Η. προ ημερών και τι μου λέει ρε παιδιά;

Μάνο, μεταξύ μας, σου χρωστάει λεφτά ο Γραμματικόπουλος;

Ναι ρε Δημητράκη του λέω του πούλησα ένα διαμέρισμα!.

Άσε που η γυναίκα και η κόρη μου με κάθε ευκαιρία με ρωτάνε αν μου έδωσε λεφτά ο Γραμματικόπουλος για να τον υποστηρίξω.

Ε μετά από όλα αυτά πάω και γω στο γραφείο του Γραμματικόπουλου και του λέω: "αγαπητέ Χρήστο επειδή με έπιασες κορόιδο και δεν μου έχεις δώσει φράγκο όπως λέει η πιάτσα απαιτώ να μου δόσεις 7.000 ευρώ όπως γράφτηκε και στη σοβαρή και αξιόπιστη ιστοσελίδα της Άλλης Πρότασης".

Τόμπολα ο Γραμματικόπουλος, "Μαράκι νερό και το 166"!.

Λεφτά βέβαια δεν πήρα, απόλαυσα όμως το Γραμματικόπουλο να πέφτει στα πόδια μου και να με παρακαλεί να μην τον ξαναυποστηρίξω και ας μην βγει ποτέ Δήμαρχος.

Του το υποσχέθηκα, η Μαρία ακύρωσε την κλήση στο 166, και του δήλωσα ότι στις επόμενες εκλογές θα υποστηρίξω την Άλλη Πρόταση.

"Μαράκι το 166"!.