Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Απάντηση σε μη απαντήσεις

Δεν είχα την ψευδαίσθηση όταν πριν από μέρες έστειλα προτάσεις, όπως ίσως να θυμάστε, για τις ιστοσελίδες των Δήμων στο Δήμαρχο Άργους-Μυκηνών κ. Δημήτρη Καμπόσο και τον Αντιδήμαρχο Ναυπλιέων κ. Δημήτρη Κωστούρο ότι θα τύχαιναν της προσοχής τους.

Πίστευα ότι δεν θα ενδιαφέρονταν γιατί προφανώς έχουν πάρει τις αποφάσεις τους οι οποίες είναι αντίθετες με τις δικές μου προτάσεις.

Φυσικά και δεν είχα την απαίτηση να γίνουν οι δικές μου προτάσεις δεκτές όμως πραγματικά πίστευα ότι ευγενικά θα μου απαντούσαν έστω και αρνητικά.

Δεν μπήκαν στον κόπο, ή αν μπήκαν προφανώς και είπαν "σιγά μην απαντήσουμε σε ένα blogger και μάλιστα τον Περράκη", να κάνουν το αυτονόητο και αυτό που πρέπει να κάνει όποιος ασκεί εξουσία.

Αν δεν το αντιλαμβάνονται εμένα μου περισσεύει.

Όμως οι άνθρωποι στις εξουσίες, έστω και αν λέγονται Καμπόσος και Κωστούρος, έρχονται και παρέχονται, αυτό που μένει είναι ο σεβασμός στο αξίωμα και τους πολίτες.